נושא: 30 דרכים לשמור על ציפורניים בריאות ויפות

שלום לך! מה שלומך? מתקרבים לקיץ החם?

היום אני רוצה להמשיך לשתף אותך במאמרים מצוינים שאני מחפשת ומוצאת ברשת שבאים לעזור לאישה להמשיך להיות יפה ובריאה כדי לשמח את המשפחה ולהיות אישה למופת לעצמה ולאחרים.

השבוע אני שולחת לך מאמר מעולה בנושא של שמירה על ציפורניים בריאות ויפות. למה החלטתי על הנושא הזה? כי במהלך הדיאטה של דר' סימאונס הגוף ניזון בעיקר מהמרכיבים התזונתיים שנשמרו בתוך תאי השומן שלך. ואם חסר משהו בשומן שלך זה אומר רק דבר אחד - לא צרכת את המרכיבים האלה בכמות מספקת מלכתחילה! אז למה לחכות לדיאטה כדי לגלות את החסרים, נכון?

את מאמינה בזה או לא, אך הגוף לא ממיר רק את האנרגיה הטהורה שבמזון לצורה של שומן. ממש לא! השומן הוא למעלה מאגר של כל מה שהגוף יזדקק לו במקרה של חוסר מזון.

לדוגמא, השומן אמור להיות המקור היחיד שיש לאם הנושאת עובר בבטנה כדי להבטיח שהתינוק ייוולד בריא ומפותח. רופאים ממשיכים להתפלא מהנס הזה כאשר הם מגלים מה שדר' סימאונס זיהה כבר לפני מעל 70 שנה - אפילו אם אישה בהריון לא אוכלת, התינוק נולד מפותח ובריא לגמרי! ומה מדהים עוד יותר - אישה בהריון נוטה להיות חולה או חלשה הרבה פחות אפילו אם לא תאכל מספיק, מאשר אישה שפשוט מצמצת את כמות הקלוריות שלה.

זאת הסיבה למה התהליך של דר' סימאונס שומר על בריאותך אפילו כאשר את לוקחת כל כך מעט קלוריות מבחוץ, שומר אותך שבעה ומלאת כוח, כמובן בתנאי, שאת נצמדת להוראות המדויקות של התהליך המקורי של דר' סימאונס ולא מנסה להמציא תהליך משלך. אחרי הכל, לדר' סימאונס לקח 40 שנה כדי למצוא ולחדד את תהליך הדיאטה כדי שיעבוד בבטחה על כל אישה וגבר.

והנה מאמר השבוע...


30 דרכים לשמור על ציפורניים בריאות ויפות

אפשר לספור על כף יד אחת את אלה שבורכו בציפורני חתול ארוכות ובריאות. גם אם את לא אחת מהן, תוכלי לבנות לעצמך ציפורניים יפות וטבעיות, אם רק תאמצי את הסודות והטיפים של המומחים שלנו

נכתב על ידי סמדר כהן

המאמר מדבר על הנושאים:

  • בונים מבפנים
  • מחזקים מבחוץ
  • קונים כלים
  • מטפלים ומטפחים
  • מה אומרות ציפורנייך
  • בניית ציפורניים

 

לקריאת המאמר המלא באתר YNET תלחצי על הקישור הזה


אני מזמינה אותך לסמוך על הגאוניות של דר' סימאונס וליהנות מההגשה המקצועית והפשוטה שלי במדריך המעשי המלא אודות הדיאטה שלו. וכן ליהנות מהכלים הנוספים שזמינים לך בערכת הדיאטה של שלנו: יומן מעקב אינטראקטיבי חכם, פורום מקצועי סגור ללקוחות בלבד, ליווי ותמיכה מקצועיים שלי במהלך כל התהליך.

להזכירך הפעולה של שחרור גישה לשומנים עיקשים מתבצעת על ידי גלובולים מתוקים מתחליף סוכר טבעי שהם בעלי אפקט הורמון ההיריון HCG ללא נוכחות הורמון עצמו או כל מרכיב כימי אחר. הפעולה הועברה אל הגלובולים על ידי העתקה אינפורמטיבית הדומה לזו של הומיאופתיה מה שעושה את הפתרון לבטוח ביותר בהשוואה לכל תוסף תזונה אפשרי הקיים בשוק.
 

לפרטים והזמנה נא לגשת לאתר שלנו:
DietatSimeons.co.il/Order-Package
או להתקשר למוקד ההזמנות והתמיכה: 072-2411509
שבו גם אפשר להשאיר הודעה שלך ואחזור אליך בהקדם האפשרי

 

בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס
DietatSimeons.co.il
Facebook/DietatSimeons