נושא: עודף משקל – השמנת יתר – זה לא אשמתכם

שלום לך,

שלא תגידי שלא סיפרתי לך! ממש לפני כמה דקות מצאתי מאמר מאלף, מפתיע, מסקרן ומעורר הרבה שאלות בנושא של הסיבות להשמנת יתר כפי שעלה ממחקרים של אוניברסיטאות ומוסדות מאוד רציניים.

את חייבת לקרוא ואני מבטיחה שלא תבזבזי את הזמן שלך! זה לא קשור לדיאטת דר' סימאונס אלא פותח עיניים לסיבות של השמנת יתר המגיעות מהחיים המודרניים הסביבה שבה אנחנו חיים, אוכלים ואפילו מבלים עם חברים.

המאמר פורסם בחודש שעבר בקלקליסט, הנה הוא…

זו לא אשמתכם

ממצב המעיים שלכם, דרך המזגן במשרד ועד החברים של החברים: חמישה ממצאים מפתיעים על הסיבות האמיתיות להשמנה.

הקנרית בראשו של פרופ' דיוויד אליסון החלה לשיר אי שם ב־2009, כשקולגות סיפרו לו על חיות מעבדה שהולכות ומשמינות. אליסון, מחוקרי ההשמנה המובילים בעולם, זקף גבה, ניגש לארכיונים של אוניברסיטת אלבמה, שבה הוא מכהן כדקאן הפקולטה למדעים וראש שני מכוני מחקר, וגילה שהקולגות שלו צודקים. "אחרי ניתוח של 20 אלף נתונים גילינו שחיות מעבדה שאיתן עובדים במשך עשרות שנים נהפכו בעשורים האחרונים לכבדות יותר", הוא מספר ל"מוסף כלכליסט".

"האישור הסופי הגיע ממכון המחקר של וויסקונסין: קופי המרמוסט במעבדות שלהם עלו במשקל באופן דרמטי בשנים האחרונות", אומר אליסון. "אלה לא חיות מחמד, אלא קופי מעבדה שלא יוצאים לאכול במסעדות או עוברים בסניף של רשת מזון מהיר בדרך לעבודה. התזונה שלהם נמצאת תחת פיקוח הדוק ולא השתנתה באופן מהותי בעשורים האחרונים.

פרופ' אליסון.
פרופ' אליסון. "האמריקאים היום יותר בכושר מאי פעם, אבל גם נמצאים בשיא של משקל עודף"

לקריאת המשך הכתבה המרתק ביותר הזו נא ללחוץ על הקישור הזה…


את יודעת מה לדעתי הכי מדהים בדיאטת דר' סימאונס?

זה שהוא עובד תמיד, לא משנה למה צברת את השומן שלך – הוא ייעלם במהירות ועם שיפורים מובהק במצב הבריאות כפי שגילו אנשים רבים שהתעקשו לעשות בדיקות דם ומדידות אחוזי שומן ושרירים לפני ואחרי התהליך. התוצאות מרשימות ורופאים רבים שראו אותם במו עיניהם נדהמים ולא תמיד מאמינים למראה.

את יודעת שכיום שלושת רבעים של ההזמנות שלי מגיעות מאנשים שכבר קנו ממני ערכה בעבר, ירדו יפה מאוד 8 עד 15 ק"ג תוך 40 יום המובטחים, שמרו בצורה טובה במהלך חצי שנה – שנה אך מסיבות שונות, שחלקו תוכלי להכיר במאמר לעיל, עלו 5-7 ק"ג בדרך כלל ועכשיו רוצים למחזור למשקל היפה שהיה בסוף הסבב הקודם.

הכיף זה לדעת שאפשר פעם בשנה לעשות סבב תיקון
ולחזור למשקל הרצוי. הדיאטה עובדת וזה מרגיע!

אם עוד לא יצא לך לעבור את תהליך ההרזיה המקורי של דר' סימאונס – את מוזמנת לפנות אליי. אם ניסית לעבור אותו בעבר עם ערכה חלקית שלא נתנה לך את כל הכלים החיוניים להשגת התוצאות המובטחות – את מוזמנת לפנות אליי!

מחיר הזמנת סבב ראשון אצלי הוא 393 ש"ח וסבב נוסף – 240 ש"י בלבד. את מקבלת גלובולים מתוקים נעימים בפה שמורכבים מתחליף סוכר טבעי קסיליטול עם פעולת HCG של פתיחת גישה לשומן נעול וללא נוכחות ההורמון עצמו, ספר המדריך מקוון (ניתן להזמין ספר מודפס נוח לשימוש), יומן מעקב משקל יומי אינטראקטיבי, פורום תמיכה מקצועי עשיר בתשובות מעשיות וכמובן – ליווי אישי שלי. זאת באמת הערכה המתקדמת והמשתלמת כיום של דיאטת דר' סימאונס בארץ, והאמת בעולם – בדקנו :)

להזמין תוכלי בדף מאובטח באתר שלנו – תלחצי כאן למעבר.
או להתקשר למוקד ההזמנות: 072-2411509
ולהשאיר את הפרטים שלך שנחזור אליך בהקדם.


בברכת יופי ובריאות,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
Facebook/DietatSimeons

שיתוף: Forward Twitter Facebook