נושא: 3 הבדלים בין דיאטת דר' סימאונס ודיאטות אחרות

שלום לך!

אני מניחה שאת מסכימה לגבי הצורך להוריד משקל ולטפל בשומן המיותר בגוף. 
היום אני רוצה להפנות אותך למאמר אחר שמפרט את ההבדלים החשובים בין דיאטת דר' סימאונס לבין כל דיאטה או שיטת הרזיה אחרת: 

3 הבדלים בין דיאטת דר' סימאונס ודיאטות אחרות

1. השמנה – זאת מחלה ודיאטת דר' סימאונס הנה טיפול במקור הבעיה ולא בסימפטומים שלה בלבד

דיאטת דר' סימאונס פותחה במהלך 40 שנות מחקר על ידי דר' סימאונס, מומחה במערכות הורמונליות של אנשים. הוא באופן לגמרי הגיוני, שהשמנת יתר זאת מחלה של חילוף החומרים בגוף האדם. הרי בבירור ישנם אנשים שלא משנה כמה הם אוכלים, הם לא משמינים. אז מה שונה אצלם? התשובה פשוטה – חילוף החומרים. ולהפך! ישנה כמות עצומה של אנשים שלא משנה כמה משתדלים לאכול כמויות הגיוניות של אוכל, זה כבר לא עוזר – הם משמינים או מסיבה לא ברורה לא מרזים.

גם כל רופא שמתעסק בניתוחים לשאיבת שומן וקיצור קיבה מיד יגיד שישנם מחקרים שמוכיחים שאכן השמנה זאת מחלה. מי שבדרך לא לא מסכים עם זה, אלה דיאטנים ומאמני כושר שהם לא רופאים במקצועם. מה שלא יהיו המניעים ומקורות הידע שלהם, אנחנו מעדיפים לסמוך על רופאים, מחקרים מקצועיים והכי חשוב – עובדות בשטח!

כי כאשר פונים ומטפלים בחילוף החומרים כדי לסדר אותו, השומן מתחיל להיעלם ודיאטות מתחילות לעבוד. זהו ההבדל הראשי בין תהליך ההרזיה של דר' סימאונס וכל דיאטה אחרת. תהליך זה מטפל באופן מאוד מדויק ומאוד יסודי בבעיית ההשמנה מיסודה.

2. דיאטת דר' סימאונס זהו תהליך קצר ומדויק

הדיאטה מורכבת מארבעה שלבים מדויקים שנמשכים ימים ספורים. בסך הכל מדובר ב- 23 עד 40 יום של ירידה במשקל ועוד 3 שבועות של קיבוע המשקל המושג. התהליך כולו בנוי על וודאות וביטחון. את יודעת בדיוק מה לעשות על יום ולמה לצפות. עם ירידה של 300 עד 500 גרם כל יום והוראות ברורות ופשוטות לגבי שלב קיבוע המשקל המושג – יש לך שליטה מדהימה במהלך כל תהליך ולאחריו כדי לקבל את התוצאה המובטחת של ירידה מ 8 עד 15 ק"ג תוך 40 יום ולשמור עליה לאחר הסיום.

3. אין תופעות של דיאטות כאסח והמשקל אינו חוזר לאחר התהליך

נשים רבות מפחדות מדיאטות כאסח מסיבות טובות – שהעור הופך להיות רפוי ולא יפה, הפנים והגוף נראים תשושים והכי גרוע – המשקל בדיאטות כאלה חוזר במהירות בסופן. למה זה קורה? פשוט – דיאטות כאסח רגילות אוכלות שומן מבני ושרירים יחד עם שחרור מהיר של נוזלים. ולאחר סיומן הגוף מיד מנסה לתקן את המצב הלא בריאה הזה ומחזיר את השומן המבני שהוא חיוני לגוף יחד עם הנוזלים.

דיאטת דר' סימאונס כולה בנויה ומבטיחה שהירידה מתרחשת אך ורק משומן מיותר שהוא בדרך כלל נעול בצד  ולא זמין בדיאטות רגילות או ספורט. לכן בזמן התהליך את נמסה אך נראית יפה ורעננה. ובסוף התהליך, בתנאי שמבצעים את כל ההוראות של שלב הקיבוע, הגוף מרגיש מעולה ולא מנסה להחזיר לעצמו שום דבר ממה שהוא נפרד במהלך 40 היום הקודמים.

המסקנה – קשה להאמין לפעמים, אבל מעל 5000 לקוחות שלנו בארבע השנים האחרונים לא טועים – דיאטת דר' סימאונס זהו נס אמיתי בעולם הדיאטות. ואם עוברים אותה תוך ליווי ומעקב מקצועי כמו זה שתקבלי ממני, התוצאות מובטחות וצפויות מראש.


לזהכירך: אנחנו ממשיכים במבצע של האוקטובר היפה: ספר המדריך המודפס שלי במתקנה לכל קונה!

 

 


בואי ליהנות מהתהליך המופלא של דר' סימאונס - 
בואי לרכוש את הערכה שלנו שמספיקה
לירידה של כ- 12 ק"ג בממוצע ב- 40 יום
את כמובן מוזמנת לקבל פרטים נוספים ומענה לכל שאלה שיש לך.






ענת שטרן - לפני ואחרי דיאטת דר' סימאונסבברכה רבה והרבה בריאות ויפי, 

ענת שטרן, יועצת בכירה
טלפון: 072-2411509
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
 

שתפי: Forward Twitter Facebook LinkedIn MySpace Digg