נושא: נחיתה לחיים אחרי החגים – איך עברו החגים אצלך?

שלום לך!

החגים הרבים נגמרו. לי היה כיף גדול – ראיתי הרבה אנשים, עשיתי הרבה לעצמי ולקרובים שלי, נסעתי, חזרתי, ביקרתי, אכלתי, שתיתי, נהניתי. ומה איתך?

השתמשתי הרבה בידע שלי לגבי תזונה בריאה, מאכלים לא משמינים, פעילות ספורטיבית מתונה כמו הליכה (הלכתי הרבה בחנויות גם), אך האוכל המודרני מלא סוכר ופחמימות, סעודות משפחתיות ועם חברים, משקאות טעימים פה ושם עשו את שלהם – עליתי 4 קילו שעכשיו אני רוצה להוריד.

ושוב אני חושבת על עצמי – איזו ברת מזל אני שיש לי דיאטת קר' סימאונס המדהימה! סבב קצר של שלושה שבועות והכל ייראה מושלם. אז התחלתי סבב תיקון קצר בדיוק עכשיו.

מבחינת הפעילות שלנו – עכשיו הכל חזר לשגרה. זמינים במייל, חוזרים לטלפון תוך 24 עד 48 שעות. תלוי במקרה, ניתן לתפוס אותי בצ'אט באתר בשעות הפעילות הרגילות, אפשר לשאול שאלות בפורום תמיכה וכו'.

מבצע של אוקטובר היפה!

כג'סטה ידידותית לכל הלקוחות והעוקבים אחריי במייל, אנחנו יוצאים עם מבצע של "אוקטובר היפה".

כל רוכש של ערכה לסבב ראשון או סבב נוסף, מקבל ספר המדריך המודפסבמתנה!

אם את רוצה לעשות איתי בפעם הראשונה את תהליך ההרזיה המהיר והבטוח של דר' סימאונס, או שאת רוצה לעשות סבב נוסף כדי להוריד 5 עד 10 קילו נוספים או בתור "תיקון חטאים מתוקים" – אשמח לעזור לך להשיג את היעד!


להזכירך, הערכה שלנו כוללת:

- גלובולים מתוקים בשם Biolit

השם היפה מספר את סיפור הגלובולים: הם מורכבים מ- 97% קסיליטול – תחליף סוכר טבעי שמשתמשים בו למשל במסטיקים דלי סוכר. על הכדורונים "רשום" אות מידע של ההורמון אישה בהריון HCG עם פועלת פתיחת גישה ישירה למאגרי שומן העקשנים ביותר. כך שאת מקבלת את מלוא הפעולה הרצויה ללא נוכחות ההורמון בכלל או כל מרכיב כימי אחר. כמובן, הטעם מתוק, אין תופעות לוואי, אין טעם אלכוהול וצריך לקחת אותם רק פעם אחת ביום – בבוקר. מגניב, נכון!


- ספר המדרך עבור הדיאטה

המדריך שאני כתבתי אותו, בן 100 עמוד, נכתב בשפה מאוד קלה וברורה עם מטרה להקנות לך את הידע החיוני וההכרחי כדי להצליח עם תהליך המדויק והיעיל של דר' סימאונס.

המדריך מתאר את עקרונות הדיאטה, את ארבעת השלבים שלה, את המוצרים המורשים ואסורים לכל שלב ועונה על שאלות רבות שעולות במהלך התהליך. כולל פרקים נפרדים המוקדשים לנושא של שמירה על המשקל לאחר סיום התהליך.




- יומן מעקב אינטראקטיבי חכם

היומן עוזר לך לעקוב כל יום אחרי ההתקדמות שלך, לשמור על אכילת מוצרים מורשים בשלב הדיאטה וסיכום התוצאות שלך.

אני מצידי רואה כל יום מה עבר עליך ויכולה לכתוב לך הודעה אישית עם שאלות או הצעות לשיפור באופן מיידי.

- גישה לפורום תמיכה עשיר במיוחד ללקוחות שלי בלבד. דרכי עברו כבר כמה אלפים של לקוחות בשלושת השנים האחרונות וריכזתי בפורום את התשובות לשאלות רבות ביותר מאת נשים כמוך שעברו את התהליך בהצלחה בעבר.

- ייעוץ וליווי מקצועי

תוכלי לפנות ישירות אליי בכל שאלה או משאלה שתצוץ. אל תהססי – אלא לא מילים ריקות! באמת שאשתדל להחזיר לך תשובה במהירות האפשרית דרך מייל, פורום או בטלפון.
 

תוכלי לשאול אותי שאלות דרך טופס מתאים כאן או להתקשר לטלפון 072-2411509
אם את מוכנה לפעולה – תמלאי את טופס ההזמנה באתר כאן
אל תשכחי לכתוב את שם הממליץ שלך – תקבלי 10% הנחה על ערכת הסבב הראשון!

 

בברכת בריאות ויופי
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
www.dietatsimeons.co.il
facebook.com/dietatsimeons