נושא: 10 דרכים פשוטות להרגיש שבעים כל היום

שלום לך!

רוב הלקוחות שלנו אחרי שירדו יפה 8, 12 או אפילו 15 ק"ג תוך כ- 40 יום של דיאטת דר' סימאונס, ומאוד אוהבים מה שהם רואים במראה, את ההרגשה של קלילות ואנרגטיות המחודשת, לא רוצים לאבד את זה. השלב האחרון של תהליך ההרזיה הגאוני של דר' סימאונס אכן דואג להרגיל את הגוף למשקל החדש ולא לרצות לחזור לקדמותו. נוסף לעובדה שבמהלך הדיאטה דלת הקלוריות, בזכות פעולת הגלובולים שבערכת הדיאטה שלנו, הגוף אוכל רק את השומן העודף מבלי לגעת במאגרי מים, בשומן מבני או בשרירים שלך. ולכן לגוף אין נטיה לחזור למשקל הקודם רק בגלל שהדיאטה נגמרה - זאת בניגוד לדיאטות כאסח רגילות שבהן פשוט לא אוכלים כמעט כלום.

המפתח לשמירה על המשקל שלך הוא תזונה מאוזנת חכמה יחד עם הפעלה מתונה של הגוף שלך. כאן אנחנו לגמרי מסכימים עם רוב הדיאטנים ומאמני הכושר. רק שאני מעדיפה שהאנשים ישמרו על המשקל בעזרת תזונה וספורט ולא ינסו לרדת משמעותית במשקל בעזרתם - זה עובד לעיתים רחוקות כשרוצים לרזות ביותר מ -5 קילוגרם ורק אם מתמידים הרבה חודשים. אני אישית אוהבת פתורונות יעילים, מהירים ושלא מזיקים לבריאות. לכן אני בעצמי משתמשת בדיאטת דר' סימאונס וממליצה עליה לכל סובביי.

בכל מקרה, המכתב הזה מיועד לעזור לאלה שהגיעו פחות או יותר למשקל היעד שלהם ועכשיו רוצים לשמור על המשקל התקין לאורך זמן. לשם כך אני משתפת כאן מאמר מצוין שנותן 10 דרכים פשוטות אך יעילות להרגיש שבעים במהלך היום ובכך להקטין את הרצון לנשנש ולמלא את הגוף בקלוריות מיותרות. הנה הוא...

10 דרכים פשוטות להרגיש שבעים כל היום

תפוח במקום חטיף אנרגיה, סלט כמנה ראשונה ושתיית מים בזמן הארוחה: פעולות קטנות אבל משמעותיות שיעזרו לכם להיות שבעים יותר אחרי כל ארוחה. 

מאת סיגלית פז

מנגנון השובע שלנו מושפע מגורמים רבים, ביניהם הרכב האוכל, נפח הקיבה, קצב ריקון הקיבה, רמת הסוכר בדם, רמת ההורמונים בגוף ועוד. לתחושת שובע אמיתית בתום הארוחה יש חשיבות רבה, כדי לא להגיע למצב של אכילה מיותרת ומוגזמת. הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לגייס את מנגנון הרעב והשובע לטובתכם:

1. בחרו במזונות בעלי נפח ומשקל גבוה:

בקיבה יש לנו חיישנים שמגיבים לנפח המזון שנכנס בעקבות האכילה. כשהם חשים את המתח שנוצר בקיבה הם משדרים למוח סימן של שובע ומעודדים הפסקת אכילה. 

מחקרים שבדקו את תחושת השובע מארוחות שונות, מצאו שהגורם העיקרי שמשפיע על תחושת השובע המידית בתום הארוחה הוא נפח ומשקל המזון.

 לקריאת המאמר נא ללחוץ על הקישור הזה...



 האם יש לך אירוע בקרוב או עליך לשפר מצב בריאותי בדחיפות?
את רוצה להרגיש קלילה, אנרגטית ויפה בעינייך?
האם תרצי לרזות מ- 7 ק"ג תוך 3 שבועות ועד 15 ק"ג תוך 40 יום בלבד?

עם דיאטת דר' סימאונס יחד הגלובולים שלנו לשימוש בשומן בתור מקור המזון העיקרי זה לגמרי אפשרי! 
ירידת בזק של כחצי קילו ביום מהשומן העקשן ביותר.


יש לך שאלות ואת רוצה לקבל מענה אנושי מקצועי ואכפתי?
תתקשרי072-2411509 - גלית
או תבצעי הזמנה באתר שלנו:
 
dietatsimeons.co.il/order-package


בברכה רבה, בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
עד 15 ק"ג תוך 40 יום!
www.dietatsimeons.co.il
טלפון: 072-2411509