נושא: דיאטה זה לא הכל: 5 סיבות שמונעות מכם לרדת במשקל

שלום לך!

אני מניחה שאת מתעניינת בנושא של ירידה במשקל ושמירה על המשקל ושאת גם עושה מאמצים להחזיק את השליטה במשקל בידיים שלך. זה יכול לכלול תזונה מופחתת, פעילות ספורטיבית או תכשירי הרזיה אלה או אחרים. קודם כל - אני חושבת שאת מדהימה ושעליך להמשיך במה שאת עושה! כל פעולה עדיפה על שום פעולה וכל תוצאה עדיפה על שום תוצאה.

יחד עם זאת מה שמסתבר הוא שישנם מצבים פיזיים ורגשיים שאנחנו גורמים להם בעצמינו או שהם נגרמים על ידי הסביבה שלנו אשר מונעים מאיתנו להשיג תוצאות טובות של ירידה במשקל או שמירה על המשקל.

להלן מאמר מעולה שנותן 5 סיבות מרכזיות שאני לגמרי מסכימה איתן, ושאחרי שתכירי אותן ותדעי להקטין את הופעתן והשפעתן בחייך, תוכלי לקבל תוצאות יציבות ומהירות יותר במאמציך בתחום של הרזיה. המאמר פורסם במערכת MACO לפני כשבועיים:

דיאטה זה לא הכל: 5 סיבות שמונעות מכם לרדת במשקל

העבודה מתסכלת (צילום: אימג'בנק / Thinkstock)

לספור קלוריות ולרוץ קילומטרים זה נהדר, אבל יש אנשים שזה לא מספיק בשביל לגרום לקילוגרמים שלהם להתנדף. אם גם אתם מרגישים תקועים על משקל מבאס, כדאי שתבדקו את הגורמים הללו - ומה אפשר לעשות לגביהם.

מרגישים שאתם מכרסמים פריכיות ושורצים במכון כושר כל היום אבל בכל זאת לא מצליחים להוריד את חמשת הקילוגרמים הארורים שמפריעים לכם? יכול מאוד להיות שהבעיה היא לא בדיאטה שלכם. תשאלו את יו ג'קמן, או יותר נכון את הגורו שלו לענייני דיאטה ותזונה, ד"ר ליבי וויבר, שאותה הוא כינה: "התחנה הסופית בכל מה שקשור לענייני תזונה ובריאות". ואם אחוזי השומן המועטים שלו מרשימים אתכם, אולי כדאי שתשמעו מאיפה הוא מקבל את העצות שלו.

וויבר התמקדה בתחומי התזונה ודיאטה מתוקף עבודתה באוניברסיטת סידני בשנות ה-90, ופעלה מתוך ההנחה שעודף משקל נגרם כתוצאה מאכילת יתר. כלומר, מי שצורך פחות קלוריות חייב להרזות יותר, נכון? לא נכון. וות'ר מצאה שחלק מהנחקרים שלה, שהיו ספורטאים רצי מרתון או אנשים שספרו קלוריות כל חייהם, היו דווקא מעלים משקל במקרים מסוימים על אף שאכלו פחות.

13 שנה לאחר מכן היא פתחה מכון פרטי להרזיה והסכימה לחשוף את כל הסודות שלמדה במהלך הקריירה – מהן הסיבות האמיתית שבגללן אנשים מעלים או מורידים במשקל? לטענתה מדובר בביוכימיה של הגוף, ובמצבים מסוימים שבהם הוא מקבל את המסר לשרוף שומן או לאגור אותו. המקרים הקלאסיים של השמנה קשורים לאכילת יתר וחוסר בפעילות גופנית כמובן, אבל יש גם סיבות אחרות לטענתה.


להמשך הקריאה נא ללחוץ על הקישור הזה... 



האם יש לך אירוע בקרוב או עליך לשפר מצב בריאותי בדחיפות?
את רוצה להרגיש קלילה, אנרגטית ויפה בעינייך?
האם תרצי לרזות מ- 7 ק"ג תוך 3 שבועות ועד 15 ק"ג תוך 40 יום בלבד?

עם דיאטת דר' סימאונס יחד הגלובולים שלנו לשימוש בשומן בתור מקור המזון העיקרי זה לגמרי אפשרי! 
ירידת בזק של כחצי קילו ביום מהשומן העקשן ביותר.


יש לך שאלות ואת רוצה לקבל מענה אנושי מקצועי ואכפתי?
תתקשרי072-2411509 - גלית
או תבצעי הזמנה באתר שלנו:
 
dietatsimeons.co.il/order-package


בברכה רבה, בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
עד 15 ק"ג תוך 40 יום!
www.dietatsimeons.co.il
טלפון: 072-2411509