נושא: 10 טיפים שבאמת יעזרו לשמור על המשקל

שלום לך!

לאחרונה ראיתי כמה תגובות שליליות כלפי דיאטת דר' סימאונס סביב הנושא של שמירה על המשקל לאחר סיום התהליך.

יש כמה וכמה נשים שאחרי שירדו יפה מאוד קילוגרמים רבים של שומן עיקש, חזרו לשגרה רגילה של החיים ותזונה ועלו את הכל בחזרה תוך כמה חודשים ספורים. נכון שזה כואב? לגמרי!

קודם כל – אחרי כל דיאטה צריכים לעשות דיאטה. כמו שכל דיאטנית קלינית מנוסה תגיד לך – אחרי שירדת במשקל, עכשיו מתחילה העבודה הבלתי פוסקת של לשמור על המשקל. וזאת בהחלט עבודה.

אבל מה ההבדל בין דיאטות רגילות, במיוחד דיאטות כאסח לא בריאות, לבין תהליך ההרזיה של דר' סימאונס? ההבדל הוא שמיים וארץ! בדיאטות כאסח נשרף שומן מבני הנחוץ לגוף וכן הולכים המים. לכן, מיד אחרי סיום דיאטת כאסח, גוף יעשה הכל כדי להשיג בחזרה את המים ואת השומן המבני. כמו גם שלעיתים קרובות שרירים נמסים ראשונים אפילו לפני שהולך השומן הרע.

לא כך עם דיאטת דר' סימאונס. הדוקטור, שהוא מומחה אנדוקרינולוג – רפואת המטפלת בפעילות ההורמונלית של הגוף, פיתח תהליך שכולו מבוסס על העיקרון הבא: אישה בהריון לא יכולה לאבד שומן מבני, מים או שרירים, גם כשהיא לא אוכלת מספיק אוכל מבחוץ. לכן, כאשר נוטלים את הגלובולים שלנו (בעלי אפקט HCG אך ללא ההורמון עצמו) הגוף שורף אך ורק את השומן הרע – אותו שומן שאת לא מצליחה להיפתר ממנו עם דיאטה רגילה או עם ספורט מפרך.

כל הקילוגרמים הרבים שנמסים עם דיאטת דר' סימאונס באים מהשומן הרע בלבד! היו לי לא מעט לקוחות שעשו בדיקות אחוזי שומן לפני ואחרי התהליך וגם הם, כמו גם הרופאים, המאמנים והמטפלים שלהם לא יכלו להאמין למראה עיניים – אחוז השומן הרע ירד, אחוזי השרירים והמים נשארו תכלס אותו הדבר. זה מאוד מאוד מאוד מיוחד לתהליך ההרזיה הגאוני של דר' סימאונס וחשוב לדעת זאת.

מצוין, עכשיו עשית הכל נכון, ירדת יפה מאוד עם התהליך שלנו, 8, 10 או אפילו 15 ק"ג, אז מה עכשיו?האם את יכולה לאכול כל דבר מבלי לדפוק חשבון? אין לך מושג כמה שהייתי רוצה להגיד לך "כן". אבל זה לגמרי לא המצב!

הגוף שלך עדיין זקוק לכמות מוגבלת של קלוריות – לאישה בגיל ה-30-ים צריך בערך 1800 קלוריות ליום. ואת יודעת כמה קלוריות יש בפיתה טריה עם חומוס ובשר עסיסי? 4 כאלה והלכה הכמות היומית המותרת הזאת. בצחוק, אבל קרוב.

ומה קורה כאשר צורכים יותר קלוריות ממה שהגוף זקוק לו? במיוחד אם זה בא מפחמימות וסוכרים הנפוצים כיום בכל דבר, אפילו בחמוצים בחנות? פשוט – הגוף יהפוך את הקלוריות המיותרות לשומן ויתחיל לצבור אותו שוב. כך עובדת הגנטיקה שלנו והתהליך של דר' סימאונס לא משנה אותה, לצערי.

יתרונות של דיאטת דר' סימאונס שלא קיימים בדיאטות אחרות:

1. קצב חילוף החומרים לא יורד בזמן התהליך! להפך, הוא מתאזן. לכן, בסוף הדיאטה לא צריך לצרוך פחות קלוריות ממה שתמצאי בטבלאות הרגילות באינטרנט. אך עדיין תצטרכי לבדוק היטב מה וכמה את מכניסה לפה שלך.

2. מאסת השריר נשמרת ולא נמסה! זה אומר ששוב, קצב חילוף החומרים שלך לא סופג ירידה והשרירים שלך ימשיכה לצרוך קלוריות ואנרגיה. תמשיכי לטפח אותם כדי להגדיל כל הזמן את קצב חילוף החומרים שלך.

3. תפריט הדיאטה של דר' סימאונס מורכב ממזונות שלא מעלות את רמת האינסולין – אותו הורמון שהגוף משחרר כאשר הוא מגלה סוכרים בדם. חשוב לזכור – כאשר אינסולין בדם, הסוכרים הופכים לשומן מצד אחד ומצד שני שומן לא נשרף אפילו אם את מתאמנת בזמן הזה! את רוצה שריפת שומן? אל תאכלי סוכרים ופחמימות בכמות שתעלה באופן משמעותי את רמת האינסולין בדם.

מסקנה והמלצות שלי לגבי איך לשמור על המשקל בסיום התהליך

ההמלצות שלי הן פשוטות:

1. תמשיכי להיצמד לתפריט שהתרגלת אליו בזמן הדיאטה ולאט לאט תלמדי יותר ויותר על תזונה נכונה ובריאה.
2. תעשי פעילות ספורטיבית מתונה כדי לשמור על מאסת השריר ולהגדיל אותה ובכך לשמור על קצב חילוף החומרים מהיר מספיק.
3. תאהבי ותכבדי את עצמך מספיק כדי לרצות להמשיך להיראות יפה ולהרגיש בריאה כפי שנראית והרגשת בסוף הדיאטה של דר' סימאונס.


מאמר השבוע: 

כמו שאני אוהבת לעשות, מצאתי מאמר נחמד ביותר שיוסיף לך טיפים לשמירה על המשקל.

10 טיפים שבאמת יעזרו לשמור על המשקל

הפעם זה באמת יקרה: הגר שפר, מומחית לתזונה ודיאטה, אספה את כל ההמלצות שהיא נותנת למטופלות שלה, הסודות האמיתיים של הדיאטה המנצחת, כך היא קוראת להם. לא תנסו?

הגר שפר מגלה איך מצליחים בדיאטה

אני מאמינה גדולה בכך שכדי לראות תוצאות מדהימות של ירידה במשקל ובהיקפים וגם לשמור  עליהן במשך שנים, חובה לעשות שינוי אמיתי בהרגלי האכילה שלנו ובדרך שבה אנחנו אוכלות, מתנהגות וחושבות. חשוב מאד איך אוכלים ומתי ולא רק מה וכמה.

לכן, אני כבר שנים מלמדת את המטופלות שלי את “הסודות האמיתיים של הדיאטה המנצחת”. ואני אשמח לחלוק כמה מהם אתכן.

להמשך קריאת המאמר תלחצי כאן…


אני כרגיל מזמינה אותך להצטרף אליי לאולם של הבנה ושליטה על המשקל שלך
ולהתחיל עם ירידה של 8 עד 15 ק"ג על חשבון שומן מיותר בלבד
עם לימוד לגבי שמירה על המשקל בסוף התהליך!

להזמנת הערכה שלך נא למלא את טופס ההזמנה המאובטח
כמו כן ניתן להתקשר למוקד ההזמנות והתמיכה: 072-2411509

 

בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
Facebook.com/DietatSimeons