נושא: מרזים במהירות עם BIOLIT - גלובולים מתחליף סוכר טבעי ושיטה מדעית של דר' סימאונס

שלום לך!

בשנות השבעים של המאה הקודמת פירסם דר' סימאונס (Dr. Simeons בלועזית) שיטה מדעית להרזיה בטוחה ומהירה ביותר, כ- 0.5 ק"ג ביום, עד שממיסים לכל היותר 15 ק"ג תוך גג 40 יום. וזאת באמצעות של דיאטה מובנית, ללא רעב או ספורט. תשימי לב, בארץ בצורה שגויה לפעמים מבטאים את שמו של הרופא הבריטי "סימונס" או אפילו "סיימונס".

הרופא, מומחה למערכת הורמונלית של אדם, השתמש במקור בהורמון ההיריון, HCG, אשר נמצא בכמויות עתק בגוף של אישה בהיריון במשך 9 חודשים ארוכים! אך הדוקטור מצא שמספיקה כמות מזערית בלבד כדי להורות לגוף לשרוף שומן בתור מזון עיקרי וכך להישאר בריא וחזק, אפילו כאשר אוכלים מאט מאוד. 

כיום פיתחו שיטה להעביר את התבנית האלקטרומגנטית של ההורמון על גבי סוכר טבעי המותר אפילו לסוכרתיים, קסיליטול. קוראים לפתרון הזה BIOLIT והוא חלק מהערכה שלנו, ערכת דיאטת דר' סימאונס מאת ענת שטרן. אנחנו לא משווקים או מוכרים שום תרסיס, ספריי, טיפות או כל חומר אחר מבלבד הפתרון הבטוח והצמוד ביותר למקור - BIOLIT.

הערכה שלנו מכילה גם ספר - מדריך מפורט מקצועי הנכתב בפשטות כדי לעזור לכל אחת לעבור בהצלחה את התהליך החכם של דר' סימאונס הגאוני. בנוסף, למי שלא רוצה לבזבז זמן בניסיונות שווא, אלא מעדיפה ליווי מקצועי צמוד אך לא מציק, פיתחנו גם יומן אינטראקטיבי חכם שבו את מזינה את משקל הבוקר שלך וגם את התפריט היומי מתוך רשימה מוכנה, ואני בתור התומכת שלך, יודעת בדיוק מה קורה לך ויכולה לשלוח הודעה או להתקשר כדי לעזור.

כמו כן, ישנה קבוצת תמיכה ב Whatsupשבו תראי את כל האנשים שכעת עוברים את תהליך ההרזיה יחד איתי ותוכלי לשאול שאלות ולקבל השראה וחיזוק הכל כך חשובים להצלחה. כמו כן, יש לנו פורום מקצועי עמוס במידע בצורה של שאלות מלקוחות והתשובות המקצועיות שלי. כאן גם את יכולה לשאול שאלות משלך אם לא מצאת את התשובה במדריך, למשל.

אז איך עובר תהליך הדיאטה בדיוק?

פשוט! את מתחילה לקחת גלובולים מהיום הראשון, 4 גלובולים קטנים ומתוקים בבוקר. ביומיים הראשונים את אוכלת דברים משמינים ומתוקים כדי לצבור אנרגיה שתעזור לך בשלושת הימים הבאים בזמן שהשומן שלך משתחרר בעזרת פעולת הגלובולים. לאחר מכן את ממשיכה עד 38 ימים של דיאטה דלת קלוריות, שבמהלכה את אוכלת רק דברים מרשימות של מוצרים מותרים: בשרים, דגים, ירקות, פירות - הרשימה סגורה וכל דבר שלא בפנים אסור, את מסיימת את הדיאטה עם 3 ימים ללא הגלובולים אך עדיין על התפריט הדל כדי לשחרר את הגוף מהשפעתם ולעבור לתזונה רגילה. ולבסוף במשך 3 השבועות הבאים את אוכלת הכל ללא הגבלה, רק לא פחמימות וסוכרים - זאת כדי לעזור לגוף שלך להתרגל למשקל החדש. זהו!


אני רוצה להביא בפניך שני מיילים שקיבלתי מהלקוחות שלי בזמן האחרון שעשו סבב קצר של כ- 21 ימי דיאטה וקיבלו את התוצאות האלה:

מיטל נפרדה מ5 קג שישבו סביב מותניה ובאגן. מיותר לציין שהיא ניסתה בכל מיני שיטות ותחבולות להגיע לתוצאה הזאת בעצמה, אך לבסוף הרימה ידיים והחליטה שאין מנוס. הפתרון היחיד הוא סימאונס. (יצא לי חרוז)    הייתי חייבת לשתף.




מיטל

סיבוב קצר - 6 קג פחות. הנה אני. אותו סקיני ג'ינס שחור בשני מצבים. הכנתי את עצמי לקיץ המתקרב. תודה לך. 



שרית



יש לך שאלות שרצית לשאול? תתקשרי: 072-2411509, ענת

את יכולה ליצור קשר גם במכתב חוזר או דרך האתר - דף יצירת קשר
או שאפשר פשוט למלא את טופס ההזמנה המקוון שלנו - בדף ההזמנות

להזכירך: אם את מציינת שם מלא של ממליצה, לקוחה קיימת שלי, את מקבלת 10% הנחה!
כמו כן, אם את שולחת תמונות לפני ואחרי הסבב הקודם שלך שעשית עם הערכה שלנו
איתי עם סיפור אישי בן 5-7 משפטים, תוכלי לקבל ערכת סבב נוסף בחינם!


 

שיהיה לך שבוע נפלא, מלא שמחה ויופי!
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית - עד 15 ק"ג תוך 40 יום בלבד
www.dietatsimeons.co.il
facebook.com/dietatsimeons