נושא: תזכורת למבצע 15% הנחה לרגל יום האישה היום ומחר בלבד, פרטים בטלפון 072-2411509

שלום לך! מה נשמע?

המכתב למטה לחלקכן הגיע לא קריא מסיבה כלשהיא. אני מניחה שזאת הייתה תקלה טכנית בשירות שליחת מיילים. החדשות טובות ולכן אני שולחת את המכתב שוב. יום יפה שיהיה לך!

כותבת לך ענת שטרן, בעלת האתר DietatSimeons.co.il, מחברת מדריך מקצועי עבור תהליך ההרזיה המקורי של דר' סימאונס ויועצת בכירה של הדיאטה כבר כ- 5 שנים. קודם כל אני רוצה להודיע לך בשמחה רבה שאני חזרתי לתפקד כעת בתור יועצת פעילה בארץ ומעכשיו אטפל בכל הפניות גם לפני ההחלטה לעשות את הדיאטה בפעם הראשונה איתנו וגם אם יש לך שאלות בהמשך בזמן ביצוע התהליך המדויק, המהיר והיעילה הזה.

אני מקווה שהצלחת ליהנות מהמבצע שלנו של החודש שעבר, אבל מה לעשות - אישה צריכה להיות יפה ולא רק בחורף! וכעת אנחנו מתקרבים ליום האישה הבינלאומי של 8 למרץ.

האם ידעת שבמסגרת יום האישה הבינלאומי, שנקרא במקור "יום הפועלות הבינלאומי", אשר מצוין ב-8 במרץ בכל שנה, מוקד החגיגות נע בין ציון כללי של כבוד ואהבה כלפי נשים לבין ציון ההישגים הכלכליים, הפוליטיים והחברתיים של נשים.

וכעת כדי לחגוג את שני האירועים יחד - חזרה שלי לתפקיד ויום האישה הבינלאומי, אני רוצה לעזור לך להחזיר לעצמך יופי, בריאות והרגשה עצמית נהדרת שמגיע לך על ידי הענקת הנחה של 15% על כל ערכות הדיאטה שלנו! 

המבצע תקף במהלך שלושה ימים בלבד: מ 7 למרץ שעה 8 בבוקר ועד 9 לחודש שמונה בערב
איך לנצל את המבצע: תתקשרי לטלפון 072-2411509 או תמלאי טופס הזמנה באינטרנט כאן או תעני למכתב הזה עם שם ומייל ואצור איתך קשר בימי המבצע.

לבסוף אני רוצה להביא לך סיפור הצלחה שקיבלנו לאחרונה מזוג הלקוחות שלנו נועם ונעמי, סיפור קצר ונעים מאוד. להזכירך: מי ששולח תמונה לפני ואחרי הדיאטה עם סיפור אישי בן 2-3 פסקאות על איך עבר עליו התהליך מהרכישה עד הסיום, מקבל ערכת סבב נוסף חינם!


   


הסיפור של נועם עם תמונה לפני ואחרי:

   

אשתי רצתה לעשות את הדיאטה של דוקטור סימונס. היא קראה עליה וזה היה נשמע לה אחראי ויעיל. אני חייב להודות שהייתי סקפטי אבל בגלל שהיה לה חשוב והיא לא רצתה לעשות את זה לבד החלטתי שאני עף איתה על זה. התוצאות היו מדהימות תוך 33 יום ירדתי 9 קילו, ללא רעב  וללא תחושת עייפות. בסוף התוצאה הייתה כיפית, כולם החמיאו והרווחתי מכל הכיוונים.

הסיפור של נעמי עם תמונה לפני ואחרי:

  

אחרי הלידה של הילד הראשון שלי לא  הצלחתי לחזור למשקל הראשוני שלי ונלחמתי בשיניים עם כל קילוגרם. החלטתי שאני חייבת לעשות מעשה בכדי לרדת. חיפשתי וחקרתי לגבי הדיאטות ומצאתי את השיטה של דוקטור סימונס. חקרתי ובדקתי וככל שהעמקתי זה היה נראה לי יותר בטוח ומבטיח. גייסתי את בעלי והתחלנו את התהליך. התוצאות היו מדהימות, תוך 33 יום ירדתי 10 קילו. זה היה משמעותי הן נפשית והן פיזית. חזרתי ליהנות מהגוף שלי והרגשתי שהוא בריא ונקי יותר.




בברכה רבה, בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
עד 15 ק"ג תוך 40 יום!
www.dietatsimeons.co.il
טלפון: 072-2411509