נושא: למה להשתמש בגלובולים BIOLIT במהלך תהליך ההרזיה?

כידוע, תהליך ההרזיה של דר' סימאונס מתבסס על פעולת HCG - הורמון ההיריון של אישה.

כיום ברחבי העולם משתמשים בתחליפים שונים של ההורמון כחלק מערכות הדיאטה של דר' סימאונס. בארץ הכי נפוצים פתרונות בצורה של: ספריי, טיפות וגלובולים.

  • ספריי HCG בעיקר מתבסס על אצות ים שהיצרן טוען שהם מדמים את פעולת HCG.
  • טיפות הן בעיקר פתרון הומיאופתי בו מדללים את HCG הרבה פעמים כדי לקבל את הפעולה אך בנוכחות מזערית למדי של ההורמון בתכשיר הסופי.
  • גלובולים מתחליף סוכר טבעי קסיליטול מקבלים את סגולות ההורמון בעזרת תהליך העתקה אלקטרוני שבמהלכו HCG לא נכנס למגע פיזי או כימי עם הגלובולים, אלה רק ספקטרום אלקטרוני שלו מועבר כדי לשמר את הפעולה שלו על הגוף.

מה שבאמת מדהים הוא שלפי עדויות של אנשים רבים שלושת הפתרונות אכן גורמים לפעולה הרצויה - שחרור גישה לשומן עיקש כך שאם נצמדים לתפריט דל קלוריות מדויק, הגוף אוכל את השומן בתור מקור לאנרגיה ובזכות כך האדם לא רעב ולא חלש.

אך רק הגלובולים מבטיחים את הפעולה הטהורה של HCG לשחרור הגישה יחד עם זאת שהם לא מכילים שום מרכיב מלבד קסיליטול - תחליף סוכר טבעי שמשתמשים בו במסטיקים לילדים ובתור ממתיק בטוח אפילו עבור חולי סכרת.

זאת הסיבה שבערכה שלנו אנחנו מכלילים את הגלובולים BIOLIT ולא שום דבר אחר. עד היום לא הייתה אף תלונה, אמתית או שקרית לגבי הגלובולים שלנו. הם בטוחים לגמרי, מתוקים ונעימים בפה, לוקחים אותם רק פעם אחת בבוקר, בדיוק כפי שדר' סימאונס היה נוהג לעשות בקליניקה שלו ולא ידועים שום תופעות לוואי שקשורות לגלובולים עצמם.

לידיעתך אנחנו התחלנו להעביר אנשים דרך תהליך ההרזיה של דר' סימאונס כבר לפני 3 שנים ועד היום דרכינו עברו מעל 4000 אנשים בארץ ובמדינות נוספות בעולם. הערכה שלנו, שכוללת ספר הדרכה מקצועי מפורט וחומרי תמיכה נוספים, תורגמה וזמינה ב- 6 שפות נכון להיום: עברית, רוסית, אנגלית, אסטונית, פינית ושוודית.

הנה כמה מההצלחות של הלקוחות שלנו:

"ירדתי 10 קג אבל מסת השריר לא נפגעה!"

"במשך 40 יום ירדתי 10 ק"ג. למרות שאם הייתי עוצרת ב 23 יום, זה היה מספיק מאחר ואת 8 ק"ג ירדתי עד 23 יום."

"היום הוא היום ה 44 שלי בתהליך. השלתי מעלי 12.800 קג!!!"

"החלטתי לנסות את דיאטת דוקטור סימאונס ואני מרוצה לחלוטין עם התוצאה. ב 40 ימי דיאטה ירדתי 10kg."

"ירדתי יפה עם הכדורונים של דיאטת דר סימאונס. ירדתי יפה כמעט 13.5 ק"ג."

"התחלתי 70.8 ק"ג והיום אני שוקלת 62.5 ק"ג. ירדתי גם למידה 38 בג'ינס."

"הדיאטה מדהימה! אני ירדתי 11 קג ומרגישה מעולה! בוודאי שאני ממליצה לכל המכרים שלי את התהליך המדהים הזה! בעלי ירד 11.5 קג .אבל הכי חשוב שהוא כבר 4 שבועות ללא התרופה נגד סוכר!"

"התחלתי עם משקל של 70 קג וכעת אני במשקל של 60.4. ירדתי 10 ק"ג בזמן כל כך קצר. פשוט חלום!!"

"את הדיאטה התחלתי כשהייתי במשקל 85 ק"ג. היום נשקלתי אני שוקלת 69.9 ק"ג זאת אומרת ירדתי בסה"כ 15.1 ק"ג! אני מרוצה עד השמיים, מקבלת המון מחמאות."


אני מקווה שגם את תרצי לעשות את הדיאטה יחד איתנו כדי כבר בחודש הקרוב להוריד לפחות 8 ק"ג על ידי עשיית דיאטה מדויקת ולא מורכבת, שגם חוסכת מאות שקלים בזכות תפריט דל, אך מאוזן.

בכל שאלה, תתקשרי: 072-2411509, תצרי קשר דרך האתר
או פשוט תמלאי את טופס ההזמנה באתר כאן


בברכת בריאות ויופי,

ענת שטרן, יועצת בכירה
www.dietatsimeons.co.il
facebook.com/dietatsimeons