נושא: BIOLIT - גלובלולים העוזרים "לאכול" את השומן - איך זה עובד בדיוק?

האם גם את היית ממש רוצה לקבל את התוצאות שאנחנו מבטיחים - ירידה של עד 15 ק"ג תוך לא יותר מ- 40 יום ומתוך מאגרי השומן המיותר בלבד? מאוד רוצה אבל קשה לך להאמין שזה אפשרי ושזה באמת עובד? אני לגמרי מבינה את הספקות שלך!

אך תשימי לב למספרים האלה שנלקחו מיומן המעקב שהלקוחות שלנו, נשים כמוך, ממלאים כל יום אחרי שרואים את הירידה היומית שלהם: נכון לעכשיו רשמנו ירידה במשקל בסך של 15,507 ק"ג כאשר הירידה הממוצעת תוך 23 עד 40 יום הינה 8 ק"ג!

במילים אחרות - ההבטחה עובדת! את רוצה באמת להבין איך בדיוק? ומה התפקיד שהגלובולים שלנו, שנתנו להם שם BIOLIT, משחקים כדי להשיג את הבלתי אפשרי? תקראי הלאה...

אחרי הכל, כל דיאטנית תגיד לך שאי אפשר לאכול 500 קלוריות ליום ולהרגיש טוב. ורופא מומחה לשאיבת שומן יגיד לך שהגוף לא משחרר שומן בקצב של חצי קילוגרם כל יום. שני הדברים האלה הם בלתי אפשריים. וזה נכון אם עושים דיאטה כלשהי שבסך הכל קובעת מה לאכול ומה לא ובאיזו כמות.

אבל התהליך של דר' סימאונס מבוסס על עקרון חדש לגמרי: פעולת HCG. החומר בשם הזה מופרש בכמויות מאוד גדולות, אלפים של יחידות במהלך חודשים רבים של הריון אצל אישה. וגם בכמויות נמוכות יותר אצל גברים וחיות במקרים מיוחדים. בעולם יודעים את HCG כבר כ- 100 שנה, לדעתי. הקהילה הרפואית משתמשת בו כדי להשלים התפתחות של איברי מין אצל גברים וכדי לשפר רמת פוריות אצל אישה. ובכל המקורות המדעיים ראיתי שעד היום לא ראו שום תופעות לוואי של שימוש בחומר הפעיל הזה!

המדענים ראו שכאשר HCG נמצא בגוף, הוא בסך הכל נותן הוראה לחלק הכי וותיק של המוח שלנו "לשחק בצורה הוגנת" וגורם לכל מנגנון חילוף החומרים האנושי לפעול בצורה חלקה. אבל רק תקופה קצרה, אם לוקחים אותו מבחוץ.

בנוסף לכך דר' סימאונס ראה שאישה בהריון, אפילו אם לא אוכלת מספיק, עדיין שבעה והכי מעניין - צורת גופה משתנה. מאגרי השומן שלה זזים והופכים להיות זמינים לשריפה חופשיה על ידי הגוף. גם אצל בחורים שלקחו HCG צורת הגוף הייתה משתנה ליותר פרופורציונאלית ויפה. דר' סימאונס בסך הכל מצא את הכמות הקטנה ביותר של HCG שמאפשרת להשיג את התוצאה - אחוזים בודדים ממה שנמצא בגוף של אישה בהריון במהלך חודשים רבים. בעוד שפרק הזמן המרבי של הדיאטה הינו 40 יום לכל היותר.

אני מקווה שאת מתחילה לראות את הנקודה.

בנוסף כדי לאפשר לכל אדם לעבור את התהליך של דר' סימאונס בצורה חלקה ובטוחה עוד יותר, אנחנו פנינו לשיטה המתקדמת של ימינו להעברת סגולות של חומרים על גבי סוכר רגיל. השיטה נקראת "רפואה ביו אינפורמטיבית" וכחלק ממנה פותחו מכשירים המאפשרים להעביר אות מידע מחומר המקור לסוכר או אלכוהול ללא מגע וללא עיבוד כימי כלשהו!

הצעד האחרון שעשינו זה להשתמש בתחליף סוכר טבעי, קסיליטול, שהוא מותר אפילו לחולי סכרת, כדי להיות נושא הפעולה של HCG בערכת הדיאטה שלנו.

ולכן לכל הדעות הערכה שלנו היא המתקדמת והבטוחה שקיימת כיום בשוק העולמי להשגת התוצאות המדהימות של דיאטת דר' סימאונס: שריפת מאגרי שומן עיקש בקצב של 500 גרם בממוצע כל יום לכמות מצטברת של 8 עד 15 ק"ג תוך 23 עד 40 יום. ואז לייצב את התוצאה המושגת עם 3 שבועות של שלב קיבוע המשקל הבדוק של דר' סימאונס.

אני בשמחה רבה מביאה כאן סיפור ההצלחה של אחת הלקוחות שלי שקיבלתי לא מזמן:

לענת הקוסמת שלי 

רציתי שתדעי כמה אני מודה לך ומקווה שמי שתקרא את זה וסבלה כמוני, תנסה ותראה איזו דיאטת פלא זו. חשוב שתדעי שבעבר ניסיתי את הדיאטה הזו עם ספריי וללא הדרכה ולא היו כאלה תוצאות (אז למי שקוראת לדעתי האישית עדיף גלובולים). סיימתי את הסבב השני ויחד בשני הסבבים ירדתי 12 קילו - אין מרוצה ממני.

לאחר שנים של תסכול ללא תוצאות בכל שיטה אפשרית אפילו עם ספורט מאומץ (לכל המקטרגים מרב מאמץ קרעתי שריר ברגל ועדיין ללא תוצאות). בשבילי זו הייתה הדיאטה היחידה שעבדה ונתנה תוצאות מיידיות.

לכל מי שמתלבטת אני אומרת שהיתרון של הדיאטה הזו היא שהמאמץ כאן מוגבל בזמן .. לא לכל החיים כמו שבכל הדיאטות אומרים. והפלא ופלא.. התוצאות  לעומת זאת כן נשארות לחיים (למי ששומר על הכללים באדיקות). לי זה עשה פלאים בגוף  מעין  ריסטארט והוא פשוט עובד אחרת. 

בדיקות הדם חזרו לנורמל, יש לי אנרגיה וקלות שלא הייתה קודם. התמיכה שלך והאתר עזרו ברמה שאין לתאר, כי כל יום הייתי מעדכנת וכך היה לי אפשרות לעקוב מה עזר להוריד ומה לא (מעין סטטיסטיקה של מה עובד בשבילי). התמיכה הכמעט אמהית שלך הייתה קרש הצלה עבורי. הייתי בהרבה קבוצות ושקעתי אלפי שקלים על דיאטניות ושומרי משקל בלי רבע מהתמיכה הזו וכמובן בלי תוצאות. בקיצור לעשות את הדיאטה הזו איתך היה שווה כל שקל של השקעה.

כמובן שאמשיך לסבב שלישי כדי לסיים את תהליך הירידה שלי.

מצרפת לך תמונות לפני ואחרי (למרות שמציאות ההבדל הרבה יותר משמעותי מבתמונות בכל זאת רואים כי ביננו מי מצטלמת שהיא שמנה ולא משמידה את התמונה???).

המון תודה
טל 


לידיעתך, הערכה המלאה שלנו כוללת את הגלובולים BIOLIT, מדריך מקצועי מפורט ומעשי מקוון פלוס ספר מודפס הביתה, יומן מעקב אינטראקטיבי, פורום תמיכה סגור ללקוחות וכן מערך תמיכה וליווי מקצועיים בצורה של דף מעקב שלב-אחרי-שלב וזמינות יועצת מנוסה לכל שאלה שלך. עלות הערכה הינה 432 ש"ח. ישנן אפשרויות הנחה שונות. כמו כן קיימת ערכה בסיסית שלא כוללת את מרכיבי התמיכה.


לכל שאלות, בירור פרטים נוספים וביצוע רכישה, דברי עם היועצת שלנו בטלפון 072-2411509.
את יכולה למלא את טופס ההזמנה באתר שלנו או לשלוח את פרטיך ליצירת קשר חוזרת בדף הייעודי הזה.


בברכת בריאות ויופי,

ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
www.dietatsimeons.co.il
facebook.com/dietatsimeons