נושא: שומן זה משמין? 7 מיתוסים על שומן

שלום לך!

בעלי לאחרונה סיים סבב נוסף של ירידה במשקל על פי שיאת דר' סימאונס לאחר שצבר כ- 8 קילו במהלך חודשי אביב וקיץ עמוסים בפעילויות מלחיצות וגם אירועים מתוקים. וכרגיל אנחנו במשפחה בוחנים שיטות לשמירה על המשקל לאחר הדיאטה תוך התנסות בשיטות חדשות ומתוחכמות שמבוססות על מחקרים מדעים בין המתקדמים ביותר בעולם.

הספר שעליו התבסס את השמירה שלו בעלי הוא מהפכני למדי בתחום של תזונה שהיא גורמת להפיכת תהליכי ההזדקנות של הגוף, מביאה להתחדשות מערכות, לירידה באחוזי השומן ולגדילת מאסת השריר. שמו של הספר בתרגום לעברית הינו "חיזוק הורמונאלי טבעי" מאת רוב פייג'ין. 

Natural Hormonal Enhancement

4.7 out of 5 stars 36 customer reviews
 

הנה הקישור אל הספר באתר AMAZON:
http://www.amazon.com/Natural-Hormonal-Enhancement-Rob-Faigin/dp/0967560500

הספר מדבר על תגובה הורמונלית של הגוף למזונות שונים וכן על התפקיד שהורמונים שונים משחקים ביצירת מאגרי שומן, שריפת שומנים לצורך קבלת אנרגיה וכן בהפיכת תהליכי הזדקנות הגוף וכן עצירת איבוד ואפילו יצירת מאסת השריר. כל פרק בספר מלווה בעשרות אזכורים של המחקרים שעליו הפרק מתבסס.

אני מאוד שמחה לספר לך שכבר מעל שבועיים בעלי משתמש בשיטות של הספר ופעם הראשונה הוא לגמרי שבע, לא מרגיש חוסרים והמשקל לא עולה ואף יורד לאט-לאיטו!

ולכן, כיום אני בוחרת מאמרים ברשת דוברת עברית שמיושרים עם הממצאים שמתוארים בספר ונותנים ידע וטיפים שיעזרו גם לך במאמציך לשלוט במשקל ולהיות בריאה ומלאת אנרגיה.

היום אני מביאה מאמר מצוין מהאתר BeOK - פורטל בריאות, יופי, רפואה ששמו:

שומן זה משמין? 7 מיתוסים על שומן

מה עדיף, מרגרינה או חמאה? האם מומלץ לאכול מוצרים דלי שומן? והאם שומן הוא באמת האשם העיקרי בידיות האהבה שמעטרות לכם את המותניים?

כשאנשים שומעים את המילה "שומן" הם ישר מדמיינים המבורגר נוטף שמן או הררי קצפת ובכלל, המילה "שומן" אינה מתקשרת אצלנו למזון בריאות. אולם חומצות שומן הן חלק חיוני בתפריט של כל אחד מאיתנו, למעשה, ללא שומן, הגוף שלנו לא יוכל להתקיים. בשל המוניטין הרע שיצא לו ובשל הבלבול הקיים בנוגע לתפקיד השומן בגוף הכנו עבורכם את הכתבה הבאה. בכתבה נסקור את שבעת המיתוסים הנפוצים העוסקים בשומן ונבדוק האם הם באמת נכונים.

לקריאת המאמר המלא תלחצי על הקישור הזה ...


וכמובן, אני ממשיכה לעודד אותך להשתחרר מ- 8 עד 15 ק"ג (כ- 12 ק"ג בממוצע אצלי!) של שומן מיותר בלבד בעזרת תהליך ההרזיה החכם והמהיר של דר' סימאונס - כדי להחזיר את המערכות למצב האופטימאלי, להפוך להיות קלילה וצעירה וכל זה תוך 40 יום בלבד של דיאטה מדויקת ועוד 3 שבועות של שלב קיבוע המשקל.

לפרטים והזמנות: 072-2411509 או באמצעות טופס ההזמנה באתר

בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
Facebook.com/DietatSimeons