נושא: חדשות חמות ועידכונים חשובים - דצמבר 2015

שלום רב!

אני ממש מצטערת שבזמן האחרון שמעת פחות ממני. הסיבות רבות ופחות חשובות - בעיקר זה קשור לפעילות בתחום של העסק ובתחומים נוספים כמו כתיבה וייעוץ שלקחו את רוב תשומת הלב האישית שלי מהעיסוק בערכת הדיאטה של דר' סימאונס בארץ. כפי שאת בטח יודעת, הערכה המיוחדת שלנו משווקת כיום במדינות רבות באירופה וברוסיה בנוסף לישראל.

יועצת ראשית חדשה בארץ: גלית דוידוב

בחודשים האחרונים נעשה לגמרי ברור שאנחנו צריכים להחזיר את רמת האיכות בטיפול בפניות ומתן תמיכה לאנשים במדינה היפה שלנו. ולכן עשינו שינוי חשוב: העברתי את רוב העיסוק בלקוחות ליועצת הוותיקה שלנו - גלית דוידוב!

גלית עובדת איתי כבר הרבה חודשים בטיפול בפניות של לקוחות וגם מלווה לקוחות רבים להשגת התוצאות המדהימות של תהליך ההרזיה של דר' סימאונס תוך שימוש בעזרים רבים הכלולים בערכה הייחודית שלנו. אז כעת גלית זמינה לשיחה איתך אם ברצונך לרכוש את ערכת הדיאטה ויש לך שאלות וכן היא תיתן לך תמיכה וליווי לאורך התהליך תחת השגחה והשתלמות מתמדת מולי.

גלית כיום מקבלת שיחות שמגיעות מהמספר המרכזי להזמנות והתמיכה של העסק שלנו (072-2411509) וכן מטפלת ועונה למיילים של פניות הלקוחות עם דגש על זמינות ומהירות הטיפול.

מחירים ומשלוחים

שמנו לב שבתקופה האחרונה רמת השירות של דואר ישראל מתדרדרת בצורה דרסטית ולכן היינו מעדיפים תמיד לשלוח את החבילות שלנו בעזרת דואר שליחים. לצערי, גם כאן ראינו הרבה דיחויים לא מוסברים ופאשלות רבות במסירת החבילות. בכל זאת, דואר השליחים עובד יותר מהר והוא יותר אמין ולכן היינו מעדיפים לשלוח את החבילות שלנו תמיד דרך השירות הזה. אלא אם כן הלקוח בוחר לבוא לקחת את החבילה באופן אישי בבת -ים.

יחד עם זאת המחירים בארץ ממשיכים לעלות ואנחנו גם נאלצים להעלות את המחירים מהשנה הבאה כדי להישאר יציבים ולהמשיך לגדול. לכן מ- 1 לינואר המחיר של הערכה יעלה וכן יכלול בתוכו משלוח בדואר שליחים או ספר מודפס למי שבא לקחת את החבילה בעצמו.

מבצע דצמבר - "חגים מתוקים עם 15% הנחה"

לאור החגים וכדי להחזיר את רוח המשחק לעסק שלנו,
עד סוף החודש אנחנו יוצאים עם מבצע של הנחת 15% על כל ערכה:
במקום 393 ש"ח 
עבור הערכה המלאה תוכלי לרוכש אותה תמורת 335 ש"ח בלבד.
ובמקום 240 ש"ח 
עבור ערכת סבב נוסף, תוכלי לרכוש אותה תמורת 205 ש"ח בלבד.

לתשומת ליבך: המחירים אינם כוללים משלוח!
בארץ משלוח בדואר רשום - 15 ש"ח ודואר שליחים - 45 ש"ח נוספים.

לביצוע ההזמנה:
תמלאי את טופס ההזמנה באתר
או תתקשרי לטלפון שלנו: 072-2411509


טיפ השבוע: סוגי שומן - מה בריא ומה לא, בקצרה

בתור מסורת טובה, אני רוצה להמשיך לעזור לך לרכוש ידע חשוב לאכילה נכונה. כי אחרי שסיימת עם דיאטת דר' סימאונס והורדת 8 עד 15 ק"ג של שומן מיותר, עליך לשמור על התוצאה בעזרת תזונה חכמה.

והפעם אני רוצה להציע לך לקרוא מאמר קצר שמסביר בצורה פשוטה על סוגי שומן שונים ועוזר לך להחליט נכון מה לאכול ומה לא כדי לשמור על המשקל ובעיקר על הבריאות שלך. המאמר למטה נלקח מאתר מכובד:

בריאות, רפואהדיאטה, תזונה

סוגי שומן: הטוב הרע והמכוער

מאת אלונה אזאגי, דיאטנית ברשת "סטודיו C"

שומן טוב הוא שומן הנמצא בשמן זית, שקדים וכו'. שומן רע הוא שומן המגיע בעיקר מבעלי חיים ותוצרתם כגון בשר וגבינות. שומן סופר-רע הוא שומן הנמצא בבורקסים, חטיפים וכו'. תחליטו אתם מה כדאי לכם לצרוך.

תלחצי כאן לקריאת המאמר היפה והקצר הזה באתר עצמו...



בברכת בריאות ויופי,

ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
www.dietatsimeons.co.il
facebook.com/dietatsimeons