נושא: דיאטה מהירה ובריאה - 3 קילו בשבוע

שלום לך! מה נשמע?

אנחנו כבר בחודש אפריל, הקיץ מתקרב ואיתו עוד יותר נסיעות ונופשים. למרות שגם עכשיו אפשר לבלות בים, אך העונה רק מתחילה! ואולי גם את תרצי לבלות בחוף בבגד ים חדש ואופנתי ולהרגיש יפה ונחשקת? ובשביל זה חסר לך להוריד אולי 5-7 קילו כדי לשפר את ההרגשה?

או שייכול להיות שיש לך אירוע בקרוב שבו את פשוט חייבת להופיע בשמלה יפה או בגדים חדשים והיית מה זה רוצה ללכת לחנויות ולבחור בגדים מושכים ואפילו סקסיים? למה לא?! אם את צריכה בשביל זה להוריד אפילו 3 קילו תוך שבוע ולפחות 7 קילו תוך שלושה שבועות בלבד, נוכל לעזור!

הפחד העיקרי של נשים להוריד במשקל בקצב כזה ולפנות לדיאטות כאסח, זאת העובדה הפשוטה שזה לא בריא. וזה נכון - דיאטת בזק פשוטה בסך הכל מחסירה מגוף מזון, מיישבת אותך ומשאירה אותך חלשה ורעבה. ומי היה רוצה זאת? ומאידך, אם עושים מה שמאמני כושר מבטיחים אז חייבים לבלות שעות ארוכות בחדר כושר רק כדי לראות 3 קילו פחות אחרי חודש מפרך! לא כיף גדול, גם לדעתך?

ברור שהייתי ממליצה להיצמד חודשים מראש לתפריט תזונה מאוזן וחכם הנעשה על ידי דיאטנית קלינית מנוסה, שהוא יעזור לך להוריד במשקל באופן מתון ואיטי כמה קילוגרמים לחודש. התועלת העיקרית של זה - את תלמדי לשמור על המשקל והבריאות לאורך זמן. מומלץ אך לעיתים קרובות פשוט איטי מדי.

בדיוק כאן מגיעה לעזרתך דיאטת דר' סימאונס הגאונית. תראי מה קורה לך במהלכה: את לוקחת מדי יום 4 גלובולים מתוקים מתחליף סוכר טבעי המכילים פעולה הומיאופתית חכמה של פתיחת גישה למאגרי שומן עיקש ושימוש בו בתור מקור למזון ואנרגיה. את אוכלת מעט מאוד מבחוץ (מה שחוסך לך מאות שקלים בחודש!) במהלך 3 עד 6 שבועות, לבחירתך. ואת ממש בקלות ממיסה 0.5 ק"ג של שומן מיותר ליום! כן, חצי קילו ליום או 2-3 קילו לשבוע. הכל תלוי רק ברצון שלך להיצמד להוראות ברורות של דף המעקב שאת מקבלת ממני, מדריך מקצועי ויומן מעקב אינטראקטיבי מקוון. לאורך התהליך יש לך אנרגיה, את שבעה ואת מורידה את הקילוגרמים באופן יומי. שווה, נכון?!



הנה כמה מילים של אחת הלקוחות שלנו, יהודית, שהיא השאירה באתר בצורה של פידבק אישי:

עשיתי הרבה דיאטות בחיי אך בדיאטה זו ירדתי כמעט 10 ק"ג בסבב אחד! זו הדיאטה היחידה שראיתי בה תוצאות!
היה קשה בשבוע הראשון, ולאחר מכן - קסם!!!
כאחת שמכורה ללחם [מלא, ו-35 קלוריות לפרוסה] לא נגעתי במשך ה-40 יום בפרוסה אחת ולא הרגשתי מחסור.
זו הדיאטה היחידה מכל הדיאטות שעברתי שראיתי בהן תוצאות בזמן קצר.
עד היום, ולאחר שכבר הספקתי לעלות בסה"כ 3 ק"ג, אני עדיין שומרת על התוצאות.
בהחלט אמליץ בכל פה על הדיאטה הזו [וכבר המלצתי], ובהחלט אשקול לעשות סבב נוסף.
תודה וברכות לכם, כל הכבוד. 



כמו כן, אם כבר עשית סבב קודם יחד איתי ועכשיו את שולחת לי תמונות לפני ואחרי הדיאטה עם סיפור אישי שנוכל לשלוח לרשימה הזאת, תוכלי לקבל את ערכת הסבב נסוף בחינם!
ולנו זה יעזור לספר לאנשים על תועלות והצלחות של הלקוחות שלנו כדי לעודד ליצור קשר וליהנות מהדיאטה היעילה הזאת בעצמם!



יש לך שאלות או שאת רוצה להזמין?
תתקשרי: 072-2411509
או תמלאי טופס הזמנה מקוון באתר שלנו
או תעני למכתב הזה עם שם וטלפון
ואשמח לחזור אליך בהקדם.

   





בברכת בריאות ויופי,

ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
עד 15 ק"ג תוך 40 יום ללא רעב או ספורט 
www.dietatsimeons.co.il
facebook.com/dietatsimeons