נושא: נשירת שיער? ציפורניים חלשות? מה קורה כשחסרים מינרלים בגוף?

שלום לך! מה שלומך?

היום אני רוצה לגעת בנושא מאוד חשוב - מינרלים שונים ותפקידם בגוף האישה. למה הנושא חשוב בעיניי? הסיבה היא שהמזון של ימינו הוא בעיקר מזון תעשייתי, דל במרכיבים תזונתיים רבים, כמו ויטמינים ומינרלים, ולא הרבה אנשים לוקחים תוספי תזונה איכותיים המכילים ויטמינים ומינרלים באופן סדיר.

וכאשר ניגשים לנושא של דיאטה באופן כללי, שזאת שגרה שבמהלכה מכניסים פחות מזון מבחוץ, חשוב שלגוף יהיו מאגרים מספקים של מרכיבים תזונתיים אלה, ללא חוסרים מובהקים, כדי לעבור בקלות תקופה של דיאטה כלשהי.

הבדל מהותי בין דיאטה רגילה, שבה פשוט אוכלים פחות, ותהליך ההרזיה של דר' סימאונס, הוא שבעזרת פעולת הגלובולים שלנו, בשם BIOLIT, הגוף שלך מתחיל באמת לאכול את השומן הפנימי בתור מקור למזון ואנרגיה העיקרי. וכידוע, בשומן הגוף שלך אוגר כל דבר שיעזור לו לשרוד בתקופות קשות יותר, כולל ויטמינים, מינרלים ואנרגיה. לכן במהלך דיאטת דר' סימאונס יש פחות תופעות לוואי של חוסרים בגוף בהשוואה לדיאטות רבות אחרות. אך חשוב לזכור שכמות המינרלים שנאגרה בשומן שלך תלויה באופן ישיר מזה עד כמה מספקת הייתה התזונה שלך מלכתחילה! הגיוני, נכון?

הרבה נשים שפונות אליי, שואלות לגבי תופעות לוואי "ידועות" של דיאטות: נשירת שיער, ציפורניים שבירות וכו'. התשובה הראשונה שאני עונה להן היא: "זה קורה, אך לעיתים רחוקות ורק אם בגוף האישה מראש הייתה כמות מינימאלית של אבץ ומינרלים נוספים. והפתרון היעיל, הפשוט והטוב ביותר - לקיחת מולטי מינרלים לפני וגם במהלך דיאטה. לא כל אחת צריכה זאת, אבל בסימן ראשון של נשירת שיער, פשוט תתחילי לקחת אבץ בנפרד או מולטי מינרל טוב". היום גם מצאתי באינטרנט דוגמא טובה שהייתי ממליצה עליה (ללא רווח בשבילי): מולטי מינרל של חברת NOW

וכדי לסייע לך להכיר את המינרלים שגופך צריך, פעולתם בגוף ותסמינים של חוסרים שלהם, אני מזמינה אותך לקרוא 2 מאמרים מעולים
 מאת ד"ר גילית שטיינר מחברת ספר "נטורופתיה". לקריאת המאמרים נא ללחוץ על התמונה למטה או לעבור דרך הקישור הזה.

 




הדיאטה של דר' סימאונס זהו תהליך מדעי מתוחכם, בריא ויעיל ביותר, כאשר עושים אותו עם הגלובולים המתוקים שלנו BIOLIT - תחליף סוכר טבעי - קסיליטול, בעל פעולה של פתיחת גישה לשומן העיקש ושימוש בו בתור המקור למזון ואנרגיה. ויחד עם מדריך מקצועי פשוט ומפורט שאני כתבתי בנושא פלוס חבילת ליווי ותמיכה נרחבת, את תהיי בידיים טובות כדי להשיל 8 עד 15 ק"ג של שומן מיותר תוך 3 עד 6 שבועות בלבד. וזאת ללא רעב, חולשה, ספורט מפרך - תהליך מיוחד במינו, יעיל ובריא!

לפרטים נוספים והזמנה, תתקשרי: 072-2411509 או תמלאי טופס הזמנה מקוון באתר שלנו. ניתן פשוט לענות למכתב הזה עם שם, טלפון ושעות התקשרות הנוחות לך ואחזור אליך בהקדם.

הבריאות והיופי שלך בידיים שלך - אז למה לחכות?



בברכת בריאות ויופי,

ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
www.dietatsimeons.co.il
facebook.com/dietatsimeons