נושא: שיטת ההרזיה של דר' סימאונס: 3 הבדלים חשובים לדיאטות אחרות

שלום לך!

אני מניחה שאת מסכימה לגבי הצורך והחשיבות של לרדת במשקל ולטפל בשומן מיותר בגוף. 
היום אני רוצה להפנות את תשומך ליבך ל- 3 הבדלים עיקריים בין תהליך ההרזיה של דר' סימאונס לבין דיאטות אחרותץ

1. השמנת יתר – זאת תקלה כרונית בחילוף החומרים ודיאטת דר' סימאונס הנה טיפול במקור הבעיה ולא בסימפטומים שלה בלבד.

דיאטת דר' סימאונס פותחה במהלך כ- 40 שנות מחקר מדעי קליני הנעשה באופן פרטי על ידי רופא אנדוקרינולוג דר' סימאונס, מומחה למערכות הורמונליות. הוא באופן הגיוני הניח, שהשמנת יתר זהט מצב פטלוגי מסוים של מערכות חילוף החומרים בגוף האדם.

הרי בבירור ישנם אנשים שלא משנה כמה הם אוכלים, הם לא משמינים. אז מה שונה אצלם? התשובה פשוטה – איכות וקצב של חילוף החומרים! ולהפך, ישנה כמות עצומה של אנשים שלא משנה כמה משתדלים לאכול כמויות הגיוניות של אוכל, זה כבר לא עוזר - הם משמינים או מסיבה לא ברורה לא מרזים.

כמו כן, כל רופא שמתעסק בניתוחים לשאיבת שומן וקיצור קיבה מיד יגיד לך שישנם מחקרים רבים המוכיחים שאכן השמנה זאת מחלה. מי שבדרך כלל לא מסכים עם הטענה הזאת, אלה דיאטנים ומאמני כושר שהם לא רופאים במקצועם. מה שלא יהיו המניעים ומקורות הידע שלהם, אנחנו מעדיפים לסמוך על רופאים, מחקרים מקצועיים והכי חשוב – עובדות בשטח!

כי כאשר פונים ומטפלים במנגנוני חילוף החומרים כדי לסדר אותו, השומן מתחיל להיעלם ודיאטות מתחילות לעבוד. זהו ההבדל הראשי בין תהליך ההרזיה של דר' סימאונס וכל דיאטה אחרת. התהליך הזה מטפל באופן מאוד מדויק ומאוד יסודי בבעיית ההשמנה מיסודה.

2. דיאטת דר' סימאונס זהו תהליך קצר, מובנה ומדויק

הישטה מורכבת מארבעה שלבים מדויקים שנמשכים ימים או שבועות ספורים בלבד. בסך הכל מדובר ב- 23 עד 40 יום של שלב הירידה במשקל ועוד 3 שבועות של שלב קיבוע המשקל החדש ועוד 2 שלבים קצרים מאוד אך קריטיים להצלחת התהליך.

התהליך כולו בנוי על וודאות וביטחון. את יודעת בדיוק מה לעשות כל יום ולמה לצפות. עם ירידה יומית של 300 עד 500 גרם והוראות ברורות ופשוטות לגבי שלב קיבוע המשקל החדש – יש לך שליטה מדהימה בקבלת התוצאה המובטחת של ירידה החל מ- 8 ועד 15 ק"ג תוך 40 יום של שלב הדיאטה ואז בשמירה על המשקל החדש בסיומו.

3. אין תופעות לא נעימות של דיאטות כאסח רגילות והמשקל אינו חוזר מיד עם סיום התהליך

נשים רבות מפחדות מדיאטות כאסח ומסיבות טובות: העור עלול להפוך להיות רפוי ולא יפה, הפנים והגוף עלולים להיראות תשושים ורכים והכי גרוע – המשקל בדיאטות כאלה חוזר במהירות עם סיומן. למה זה קורה? פשוט - דיאטות כאסח רגילות אוכלות שומן מבני ושרירים יחד עם שחרור מהיר של נוזלים חיוניים. ובסיומן הגוף מיד מנסה לתקן את המצב הלא בריא הזה ומחזיר את השומן המבני שהוא חיוני לגוף יחד עם הנוזלים. רק שרירים לא חוזרים, כמובן, מעצמם.

בניגוד לכך דיאטת דר' סימאונס כולה בנויה ומבטיחה שהירידה מתרחשת אך ורק משומן מיותר שהוא בדרך כלל נעול במאגרים בצד ולא זמין בחופשיות בדיאטות רגילות או ספורט. לכן בזמן התהליך את נמסה במקומות הנכונים ויחד עם זאת נראית יפה ורעננה. ובסוף התהליך, בתנאי שמבצעים את כל ההוראות של שלב קיבוע המשקל באופן הדוק, הגוף מרגיש מעולה ולא מנסה להחזיר לעצמו שום דבר ממה שהוא נפרד במהלך 40 הימים הקודמים.



המסקנה: קשה להאמין לפעמים, אבל קרוב ל- 5,000 הלקוחות שלנו בארבע השנים האחרונים לא טועים – דיאטת דר' סימאונס זהו נס אמיתי בעולם הדיאטות. ואם עוברים אותה יחד עם ליווי ומעקב מקצועיים,
התוצאה מובטחת וצפויה מראש!

לזהכירך: אנחנו ממשיכים במבצע עד סוף אוקטובר: עד 15% הנחה על הערכות שלנו!




ערכת סבב נוסף חינם
לכל מי ששולחת לנו תמונות לפני ואחרי הסבב הקודם
שלך איתנו עם סיפור אישי קצר!

 

בואי ליהנות מהתהליך המופלא של דר' סימאונס - 
בואי לרכוש את הערכה שלנו שמספיקה
לירידה של כ- 12 ק"ג בממוצע ב- 40 יום
את כמובן מוזמנת לקבל פרטים נוספים ומענה לכל שאלה שיש לך.






ענת שטרן - לפני ואחרי דיאטת דר' סימאונסבברכה רבה והרבה בריאות ויפי, 

ענת שטרן, יועצת בכירה
טלפון: 072-2411509

 

שתפי: Forward Twitter Facebook LinkedIn MySpace Digg