נושא: מבצע אוקטובר כדי לעזור לך עם חזר למשקל תקין אחרי החגים

שלום לך!

איך עבר עליך חג ראש השנה השמח? מקווה מאוד שנהנית לשבת עם הקרובים והמשפחה וכמובן לאכול דברים טעימים. אני די בטוחה שהשתדלת לא לאכול יותר מדי דברים משמינים, אבל לרוב עדיין קשה לשמור על המשקל כשיש הרבה דברים טעימים מסביב.

אם גם את מסתכלת על עצמך ורואה קפלי שומן עודף, אז בטח תרצי להיפטר מכמה קילוגרמים מיותרים ולהמיס את השומן המעצבן הזה, נכון? בהקשר הזה אני תמיד חושבת: איזו ברת מזל אני שיש לי את דיאטת דר' סימאונס המדהימה, המהירה והיעילה ביותר שאני מכירה! סבב קצר של שלושה שבועות והכל נראה מושלם - השומן ירד מהמקומות הנכונים ואני מרגישה ונראית מצוין! בדיוק לכן יצאנו עם מבצע שיימשך לאורך כל חודש אוקטובר ויעזור לך לטפל בהשלכות החגים על המשקל, צורת הגוף והבריאות שלך.

מבצע לרגל החגים - בריאות ויופי בשנה החדשה
אנחנו מאוד רוצים לראותך יפה, קלילה ואנרגטית בשנה החדשה!

לכן החלטתנו להציע את ערכות הדיאטה שלנו הכוללות
גלובולים מתוקים טבעיים לשחרור גישה לשומן עקשן ושימוש בו כמקור מזון ואנרגיה העיקרי,
מדריך הדיאטה מלא וברור יחד עם יומן מעקב מקוון חכם ותמיכה וליווי מקצועיים לאורך כל התהליך
( פרטים נוספים וסיפורי הצלחה הלקוחות הרבים תמצאי כאן: www.dietatsimeons.co.il )

הערכה המלאה עם 15% הנחה! זאת אומרת במקום 432 ש"ח תמורת 367 ש"ח בלבד.
ערכת הסבב הנוסף עם 10% הנחה! כלומר, במקום 240 ש"ח תמורת 216 ש"ח בלבד.
לידיעתך: יש לנו ערכה עם גלובולים ומדריך בלבד תמורת 275 ש"ח במקןם 306 ש"ח.

לפרטים והזמנה, תתקשרי: 072-2411509
או תשלחי מייל חוזר עם השם והטלפון שלך ונשמח לחזור אליך בהקדם!




להזכירך, הערכה שלנו כוללת:

   

גלובולים מתוקים בשם Biolit

השם היפה מספר את סיפור הגלובולים: הם מורכבים מ- 97% קסיליטול – תחליף סוכר טבעי שמשתמשים בו למשל במוצרים דלי סוכר. על הגלובולים "רשום" אות מידע של ההורמון אישה בהריון HCG עם פעולת פתיחת גישה ישירה למאגרי השומן העיקשים ביותר. כך שאת מקבלת את מלוא הפעולה הרצויה ללא נוכחות ההורמון עצמו בכלל או כל מרכיב כימי זה או אחר. כמובן, הטעם מתוק, אין תופעות לוואי, אין אלכוהול וצריך לקחת אותם רק פעם אחת ביום – בבוקר.

ספר המדרך עבור הדיאטה

המדריך שאני כתבתי בעצמי כתוצאה מליווי יותר מ- 3000 לקוחות דרך התהליך המדויק והחכם של דר' סימאונס, בן 100 עמודים, שנכתב בשפה מאוד קלה וברורה במטרה להקנות לך את הידע החיוני וההכרחי כדי להצליח בתהליך הדיאטה. המדריך מתאר את עקרונות התהליך, את ארבעת השלבים שלו, את המוצרים המותרים והאסורים לכל שלב והוא עונה על שאלות רבות שעולות במהלך התהליך אצל הלקוחות. הספר כולל פרקים נפרדים המוקדשים לנושא של שמירה על המשקל לאחר סיום הדיאטה.


יומן מעקב אינטראקטיבי חכם

היומן עוזר לך לעקוב כל יום אחרי ההתקדמות שלך, לשמור על אכילת מוצרים מורשים בשלב הדיאטה וסיכום התוצאות שלך. אני מצידי רואה כל יום מה עבר עליך ויכולה לכתוב לך הודעה אישית עם שאלות או הצעות לשיפור באופן מיידי.

גישה לפורום תמיכה עשיר במיוחד

דרכינו עברו כבר כמה אלפים של לקוחות בשלושת השנים האחרונות וריכזתי בפורום את התשובות לשאלות רבות ביותר מאת נשים כמוך שעברו את התהליך בהצלחה בעבר.

תמיכה וליווי מקצועיים

תוכלי לפנות ישירות אליי בכל שאלה או משאלה שתצוץ. אל תהססי – אלא לא מילים ריקות! באמת שאשתדל להחזיר לך תשובה במהירות האפשרית דרך מייל, פורום או בטלפון.
 

תוכלי לשאול אותי שאלות דרך טופס מתאים כאן או להתקשר לטלפון 072-2411509
אם את מוכנה לפעולה – תמלאי את טופס ההזמנה באתר כאן

 

בברכת בריאות ויופי
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
www.dietatsimeons.co.il
facebook.com/dietatsimeons