נושא: מחיר חדש / 3 המאמרים הנקראים ביותר משלושת החודשים האחרונים

שלום לך! מה שלומך?

המחיר החדש על הערכה שלנו - 393 ש"ח

ערכת הדיאטה של דר' סימאונס מאת ענת שטרןסיפורי ההצלחה של הלקוחות שלי שאני שומעת מהם בחודש האחרון שוב מראים לי את הערך העצום שבערכת הדיאטה שלנו:

  • גלובולים "ביוליט" מתוקים שצריך לקחת רק פעם ביום בכיף ובטעימות נחמדה, שמבטיחים שהגוף שלי יאכל את השומן המיותר ורק את השומן המיותר.
     
  • המדריך המדהים שמפרט בדיוק את הנתונים הדרושים כדי להצליח עם התהליך - אותו מדריך בן כ- 50 עמודים שאני כתבתי בעצמי ווידאתי שהוא מעביר את כל העקרונות החשובים של התהליך, את כל השלבים בפרטים החיוניים, את כל המקרים שקורים בחיים של עושה הדיאטה ומבטיח הצלחה אמתית.
     
  • היומן האינטראקטיבי, שמראה בדיוק איפה את נמצאת על התהליך, כמה ירדת עד כה, מאפשר לך לבחור מרשימת המזונות המותרים בלבד כדי שלא תטעי בדרך, ומאפשר גם לי, התומכת שלך, לראות את ההתקדמות שלך ולהחזיק לך את היד ברגע הנכון.


אין דברים כאלה בכל הערכות של הדיאטה בכל העולם, בדקנו! אנחנו היום משווקים בכמויות גם בארץ וגם באירופה, וכן בודקים את השוק בשבדיה, גרמניה, אנגליה, ספרד, ארה"ב, מדינות ערב ואפילו הודו - באמת שיש לנו פה ערכת הדיאטה של דר' סימאונס ייחודית, המבטיחה ירידה עקבית במשקל על חשבון שומן מיותר בלבד. זה פשוט אדיר!


וכן הגיע הזמן, גם בגלל עליות מחירים באופן כללי, להעלות גם את מחיר הערכה שלנו. לא בהרבה, אבל כעת היא תעלה 393 ש"ח במקום 360 ש"ח. שזה כולל משלוח בדואר בארץ.

חשוב, חשוב, חשוב: השבוע בלבד - עד יום ראשון הבא, ורק לקוראים שלי ברשימת התפוצה הזאת, ניתן יהיה לרכוש את הערכה במחיר הישן של 360 ש"ח. נא לציין את קוד ההנחה "GRACE" בטופס ההזמנה או בטלפון במעמד ההזמנה.


הנחות רגילות

אנחנו, כמובן, משאירים את 10% ההנחה על ציון שם הלקוח הממליץ שזה הופך את המחיר ל- 353 ש"ח בלבד עבור הערכה המלאה. אנחנו עושים זאת כדי לעודד את הלקוחות שלנו לעזור למכרים שלהם. למה להחזיק כאלה הצלחות בבטן? זה פשוט לא הוגן כלפי האחרים!

כל מה שצריך, זה לשלוח מכתב עם ציון האפשרות להנחה, קישור לאתר שלנו לקבלת נתוני מפתח ראשיים ולפורום סיפורי ההצלחה שלנו כדי להראות שהתהליך אכן עובד אצל רבים מאוד. 


ורק אצלנו! מי שעושה סבב נוסף, כדי להוריד עוד 5-8-10-12-15 ק"ג הנוספים תוך 23 עד 40 יום של התהליך המדויק של דר' סימאונס, מקבל את הערכה במחיר נמוך בהרבה - 240 ש"ח בלבד כולל הכל (המחיר הזה נשאר ללא שינוי).

בואי לראות שוב את המחירים האחרונים ולבצע הזמנה בדף המאובטח שלנו - תלחצי כאן למעבר.


3 המאמרים הנקראים ביותר בחודשים האחרונים

רציתי גם להביא לך את שלושת המאמרים שאנשים מצאו מעניינים ביותר בחודשים האחרונים:

הבדל בין תרסיס אצות ים לבין כדורוני BIOLIT
במאמר הזה אני עונה על אחת השאלות השכיחות ביותר שאני מקבלת בטלפון.

איך עוברת אצלך הדיאטה של דר' סימאונס? התיאור הפשוט
כן אני מתארת איך בדיוק מתנהלים החיים כאשר את עושה את הדיאטה של דר' סימאונס.

חיים לפי סוג הדם – שיפור בבריאות על בסיס הגנטיקה שלך
ובמאמר הזה אני מביאה את העקרונות של הדיאטה שאני הכי ממליצה עליה לאחר סיום התהליך כדי לשמור על המשקל והבריאות בקלות ובכיף.



לתשומת לבך: אני הרבה יותר זמינה ועונה במהירות על שאלות במייל - תשלחי הודעה דרך טופס ליצירת קשר באתר כאן. ואת תמיד יכולה להשאיר את ההודעה שלך במוקד הטלפוני שלנו: 072-2411509 ואני אשתדל לחזור אליך בהקדם האפשרי.


ענת שטרןבברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
Facebook/DietatSimeons