נושא: אוכלת בריא ועושה הרבה ספורט אבל המשקל לא יורד, נשמע מוכר?

שלום לך!

אין ספק שאדם צריך לאכול אוכל בריא, זה אומר, אוכל טבעי, מועשר בוויטמינים ומינרלים, הרבה חלבון לא שמן, כמה שפחות פחמימות ריקות אלא פחמימות מורכבות - זהו הסוד לשמירה על בריאות הגוף. ונכון גם שהסיבה הראשית לעלייה במשקל היא אכילת כמות קלוריות ריקות מעבר למה שהגוף זקוק לו.

בנוסף, חשוב לדעת, שכאשר אוכלים מתוק, אינסולין - ההורמון שאחראי על פירוק סוכרים ושחרור אנרגיה, יוצא למאבק ויש לכך תופעת לוואי לא נעימה: כאשר אינסולין לא מסוגל לטפל בכל הסוכרים הוא הופך אותם לשומנים ושם בצד בתור מקור אנרגיה לעתיד. זאת הסיבה העיקרית למה אכילת סוכרים פשוטים, כמו מתוקים למיניהם, גורמת לעלייה במשקל באופן דרסטי ומהיר.

כמו כן, כאשר אינסולין נוכח בגוף, שום ספורט לא יעזור - הגוף יסרב לפרק שומן ולהשתמש בו בתור המקור לאנרגיה. כך הגוף שלנו עובד. לכן, אוכל בריא, ללא סוכרים פשוטים, עם הרבה חלבון דל שומן, ירקות בכמויות, מוצרי חלב ופירות בכמויות סבירות - זהו המתכון לשמירה על המשקל ובריאות כללית של הגוף.

עכשיו לגבי ספורט - ספורט גורם לגוף שלנו לכמה וכמה תוצאות חיוביות:

1. הגוף זקוק להרבה אנרגיה ומוכן לבחון מקורות אנרגיה שונים כדי לספק את הצורך: אוכל שנמצא בגוף כעת, אפילו סוכרים פשוטים; שומן, עדיף כמה שיותר זמין כדי לא להוציא אנרגיה לפירוק מאגרי שומן ישנים; אפילו שכבות שרירים שלא נמצאים בשימוש כרגע יכולים להוות מקור לאנרגיה אחרי פירוקם על ידי הגוף.

2. מהירות חילוף החומרים עולה כדי להספיק לבצע את הפעולות הדרושות במהלך הספורט - פירוק אוכל לקבלת גלוקוזה - המקור האולטימטיבי לאנרגיה, הוצאת פסולת שהיא התוצאה של תהליכים שונים בגוף, ביצוע פעולות הדרושות כדי לבנות שרירים ואפילו ערוצי עצבים חדשים, כדי ליצור אוטומציה של השליטה בחלקי הגוף שנמצאים בפעולה במהלך הפעילות הספורטיבית וכו'.

3. אם בונים שרירים ולא עוסקים באירובי בלבד, אז מאסת השריר עולה, וזה ידוע שמאסת שריר הינה בעלת קצב חילוף החומרים במנוחה גבוה יותר, מה שאומר שבן אדם שרירי זקוק ליותר קלוריות במנוחה מאשר אדם שמן בעל אותו משקל גוף.

אז מה הבעיה ולמה את לא יורדת במשקל בקצב הרצוי?

כן, זאת בדיוק הבעיה - את אוכלת בריא, ללא ממתקים, את עושה ספורט בכמויות מסחריות ועדיין יורדת במקרה הטוב קילו או שניים בחודש. ובנוסף לתסכול שבכך, אם תחטאי רק בכמה ימים באותו החודש ותאוכלי מתוקים או אוכל שמן במיוחד, אז כל המאמצים של אותו החודש יילכו לשווא ולא תהיה ירידה במשקל שתהיה שווה את המאמץ.

נשמע לך מוכר? את רוצה לדעת למה זה קורה ומה עושים בנדון?

הבעיה העיקרית היא: אוכל בריא לא מעודד שריפת שומן ישן בקצב מספק וספורט גורם לעלייה בצריכה קלורית, שוב ללא הפיכת שכבות שומן ישנות למקור אנרגיה עיקרי באופן מיידי. בקיצור - הגוף עצלן! הטבע לא מבזבז מאמצים ואנרגיה רק בגלל שאת רוצה בכך.

אחד הממצאים של המחקר הקליני שדר' סימאונס ביצע הוא: הגוף ישתמש בכל דבר - אוכל, שומן זמין, שומן מבני, אפילו שרירים - אך יעשה הכל כדי לא לגעת בשכבות השומן הישנים שלך!

הם נמצאים שם לשעה השחורה ביותר, למשל, כאשר את בהריון והעובר זקוק לאנרגיה ואת לא אוכלת מספיק. העובר לא יכול להיות רעב - זהו החוק מספר אחת של ההיריון, ולכן הגוף הפעם יפתח גישה ישירה לכל שכבות השומן ויתחיל להשתמש בהם בתור מקור לארנגיה העיקרי. אך בתנאי אחד! שאת לא אוכלת מתוק ורמת האינסולין בגוף שלך נמוכה יחסית - כדאי לזכור זאת.

בעקבות התגלית פיתח דר' סימאונס את התהליך שלו שמבוסס על 3 עקרונות ראשיים:

  1. הגוף חייב לחשוב שהוא בהיריון כדי לפתוח גישה למאגרי השומן הישנים.
  2. האישה חייבת לאכול מזון שלא גורם לעלייה ברמת האינסולין במהלך הדיאטה ובכמות נמוכה מאוד כדי שהגוף יאוכל את השומן במקום.
  3. השומן הישן מכיל כל דבר שהיה במזון המקורי - כל הווימינים והמינרלים ולכן לגמרי מספיק לעובר הגדל.

לגבי הנקודה האחרונה, לצערי, ישנה הסתייגות בימינו - המזון שאנחנו אוכלים לא בריא מספיק ואת תמיד תקבלי המלצה בחיי היום-יום לקחת תוספי תזונה שונים כדי למלא את החוסרים שבמזון המודרני.

וזה אומר ששכבות השומן שלך, גם להם יכול להיות חסר מרכיב תזונתי זה או אחר. אך אם את אכלת בריא ולקחת מולטיוויטמינים ללפני הדיאטה, לא צפויה לך כל בעיה גם במהלך הדיאטה. אחרת - תוספת של מולטיוויטמין שלא מכילה שומן, במהלך הדיאטה של דר' סימאונס תבטיח שמירה על הבריאות.

זהו התהליך היחיד שעובד באופן בריא ומהיר כאחת

אני מקווה שעכשיו את מבינה שהתהליך החכם של דר' סימאונס הוא התהליך היחיד שמשלב חוקים טבעיים של הגוף שלך לשמירה על הבריאות יחד עם ירידה מהירה ביותר במשקל על חשבון שריפת שומן מיותר בלבד, ללא פגיעה בשום שכבות חיוניות - שומן מבני או שרירים, בהשוואה לדיאטות בזק אחרות. תזכרי שהתהליך פותח על ידי רופא-אנדוקרינולוג, מומחה לחוקי חילוף החומרים בגוף, בעל עשרות רבות של שנות ניסיון לעזרה לפציינטים עמידים בקליניקה הפרטית שלו באיטליה במאה הקודמת.

מה שאני אומרת הוא: התהליך עובד בדיוק כמו שכתוב במחקר הקליני המקורי של דר' סימאונס, ללא תופעות לוואי ועם תוצאות מדהימות של היעלמות שכבות שומן מיותרות בקצב מסחרר ובדיוק מהמקומות שתמיד חלמת עליהם: צוואר, ידים עליוניות, בטן, איזור הצלוליטיס, מותניים. שווה ביותר!


הנה סיפור הצלחה חדש שקיבלתי מהלקוחה שלי דניאלה, שאותו תוכלי גם לקרוא בפורום סיפורי ההצלחה שלי כאן: 
http://dietathcg.co.il/forums/viewtopic.php?f=3&t=105008

ענת תודה רבה!

חייבת לשתף אתכן במה שאני עברתי.

מנסיון של שנים, יותר קל לרדת 30 קילו מאשר לרדת חמש. אחרי ההריונות הצלחתי בשן ועין להרזות, אבל נותרו לי עוד חמישה קילו מעצבנים, כאלו שנתקעים והם בדיוק מפריעים.

אין משהו שלא ניסיתי, שלא הכנסתי לפה כדי להרזות, שלא קניתי, אין קבוצת תמיכה שלא הייתי בה, דיאטת כרוב, דיקור, כדורים ניסיוניים מחו"ל, מרזי-מורית, רז קל, תזונאית זו או אחרת, כדורי פטל, דש, צמח כזה או אחר, תבחרו אני ניסיתי. כל החיים נלחמת במשקל.

כך הכרתי את דיאטת סימונס מלהמשיך ולחפש אחר הדיאטה הבאה, מצאתי את הספריי המקורי בחו"ל איתו רזיתי את הבום הראשוני לפני שנה, שמונה קילו! מאז הוא לא ניתן להשגה ואני רודפת אחרי תחליף כאן בארץ ואין מוצא, כל מה שהוציאו בשוק שמציג עצמו כתחליף לסימונס ניסיתי!

בזמן הזה נפגשתי באתר של ענת, באדיבותה עזרה לי במייליים שלי למרות שאני בכלל לא לקוחה שלה, ההגיון מאחורי הדברים, הסבלנות, לבסוף החלטתי שאני רוכשת את החבילה של ענת. אני עדיין לא סיימתי את הסבב שלי (התחלתי בתחילת דצמבר) רזיתי ארבע קילו, בלי הרבה מאמץ, ענת הציעה לי אף לעבור לדיאטה לפי סוג דם מה שהואיל מאוד את הירידה, הצקתי לה ללא הפסקה, והיא תמיד באדיבות עזרה ונתנה טיפים. חייבת לציין שהייתי כבר מזמן מרזה את כל החמש קילו שהצבתי כיעד אם לא הייתי נשברת מידי פעם בסופי השבוע עם גלידה, מה שלפעמים קורה לי.

זו הפעם הראשונה שאני מרגישה שרכשתי מוצר אמיתי באמת, כזה שבא עם הדרכה טובה וכזה שעובד. כשאתה שוקל 100 קילו וצריך לרזות 30 מספיק שתסיר מספר מוצרים מהתפריט כדי להתחיל לראות שינוי, אבל כשאתה כמוני, לא אוכל פחמימות בכלל! רגישה לגלוטן, וחייבת לרדת חמש קילו כשהתפריט מימלא מצומצם, האמינו לי שזה קשה פי מאה.

אני לא מחכה, כבר רכשתי את הכדורים לסבב השני לפברואר, גם אם אין לי כוונה להרזות עוד מעבר למה שרציתי, הכדורים עוזרים לשמור על המשקל מעת לעת בייחוד בגיל שלי (38) כשיש השפעה מכל ביס שלוקחים לפה, מכל לחץ ועצבים שאנחנו עוברים, ואם הייתי בחופשה וקצת הגזמתי הכדורים והדיאטה מחזירים אותי ישר למסלול. אני 1.70 אמא לשניים והיום בבוקר אני שוקלת 52 קילו. ואני שונאת ספורט! לא עושה כלום.

ענת - אלף תודות. רכשת את אמוני ונאמנותי. בהערכה והוקרה אמיתית - דניאלה.


 מ 1 לפברואר אנחנו מעלים את המחיר ואני רוצה שתהני מהמחיר הנוכחי של 360 ש"ח בלבד עבור הערכה המלאה שלנו:

  • כדורונים מתוקים טבעיים ללא מרכיבים כימיים כלשהם הפותחים גישה למאגרי השומן הישנים.
  • מדריך מקצועי בן 50 עמוד שמסביר את התהליך בפרטים הדרושים כדי להבין אותו ולהצליח בגדול.
  • יומן מעקב אינטראקטיבי שיחזיק לך את היד ויעזור לי לעקוב אחרי ההתקדמות שלך.
  • פורם תמיכה ללקוחות בלבד.
  • והתמיכה המקצועית שלי לאורך כל הדרך.

תזמיני את הערכה שלך בטלפון 072-2411509 או דרך האתר בדף ההזמנות כאן

שתהיה לך שנת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת ותומכת
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
Facebook.com/DietatSimeons