נושא: ✍ הידאטה היעילה בעולם עוד יומיים בהנחת 15%! ועוד טיפ השבוע לתזונה טובה... ۞

שלום לך, מה נשמע?

קודם כל אני רוצה להזכיר שעוד יומיים מסתיים המבצע שלנו: 15% הנחה על הערכה המלאה ו- 10% על ערכות אחרות - מבצע שיצאנו איתו ברצון לעזור לך לקבל את הגוף היפה שלך בחזרה יחד עם בריאות משופרת, הרגשה קלילה ואנרגטית שתשפיע על כל הסובבים אותך לטובה.

ערכות הדיאטה שלנו כוללות גלובולים מתוקים טבעיים למתן גישה לשומן עקשן ושימוש בו כמקור למזון ואנרגיה העיקרי, מדריך הדיאטה מלא וברור יחד עם יומן מעקב מקוון חכם ותמיכה וליווי מקצועיים לאורך כל התהליך באמצעות פורום סגור, קבוצת ווטסאפ וכן אפשרות לשלוח מייל או להתקשר לקבל תמיכה אישית ממומחה הדיאטה. פרטים נוספים וסיפורי הצלחת הלקוחות הרבים תמצאי כאן: www.dietatsimeons.co.il.

המחירים: הערכה המלאה עם 15% הנחה תעלה לך במקום 432 ש"ח 367 ש"ח בלבד. ערכת הסבב הנוסף עם 10% הנחה תעלה במקום 240 ש"ח 216 ש"ח בלבד. לידיעתך: יש לנו ערכה עם גלובולים ומדריך בלבד תמורת 275 ש"ח במקןם 306 ש"ח.

לפרטים והזמנה, תתקשרי: 072-2411509 או תשלחי מייל חוזר עם השם והטלפון שלך ונשמח לחזור אליך בהקדם! 


בנוסף רציתי לשתף אותך במאמר שקראתי לאחרונה ושאני מוצאת מעוד רלוונטי לכל אישה שרוצה לשמור על גזרה יפה ובריאות משופרת. המאמר נותן 10 עצות לשיפור התזונה שלכם...

לשנה בריאה: המזונות שאתם חייבים להוסיף לתפריט

לכבוד השנה החדשה דיאטנית קלינית עושה סדר בתזונה המותאמת במיוחד למניעת מחלות של הגיל המבוגר. באיזה רכיבים תזונתיים חשוב במיוחד להעשיר את התזונה היומיומית, איך הם מונעים מחלות ומה אתם חייבים להוציא מהתפריט - ולמה
מאת איריס פסקין אינגבר בשיתוף "מגדלי הים התיכון"

תוחלת החיים בישראל עלתה ב-40 השנים האחרונות בכשבע שנים בממוצע והיא כיום מהגבוהות בעולם. גברים מגיעים בממוצע ל-80 שנות חיים ונשים ל-83.6 שנים. זאת תודות לרפואה המתקדמת, השיפור באיכות המזון והעלייה המתמדת ברמת החיים.

בני הגיל השלישי של היום הם הרבה יותר בריאים בהשוואה לבני גילם בדורות הקודמים. הם צעירים בנפשם וברוחם, מנהלים אורח חיים אינטנסיבי, מבלים באתרי נופש, לומדים, עושים פעילות גופנית, ומקדישים יותר זמן לעצמם.

יחד עם זאת, חייבים לזכור שהגוף בגילאים אלה משתנה, ולעיתים הוא מאותת לנו על התחלה של בעיות בריאות: לחץ דם מתחיל לעלות, כולסטרול וטריגליצרידים גבוהים, בריחת-סידן, סוכרת, כאבי פרקים ובמקרים חמורים יותר גם בעיות לב ומחלות נוספות.

המתכון הטוב ביותר למנוע חלק גדול מהבעיות הבריאותיות שאופייניות לבני הגיל המבוגר הוא הקפדת-יתר על תזונה נכונה ובריאה ועל פעילות גופנית המותאמת לגיל. תזונה נכונה ופעילות גופנית יום יומית יכולים למנוע או לדחות, בעיות בריאותיות רבות ולאפשר לנו להמשיך ולהנות מאיכות חיים גבוהה גם בגילאים מבוגרים יותר.

תחילתה של שנה חדשה היא הזדמנות להתחלות חדשות בכל מה שקשור להרגלי תזונה נכונה ובריאה. לפניכם עשר עצות פשוטות יעילות וקלות לביצוע.

המתכון הטוב למניעת מחלות בגיל מבוגר: תזונה נכונה (צילום: shutterstock)

להמשך קריאת המאמר המלא נא ללחוץ על הקישור הזה...
 

אם את מוכנה לפעולה – תמלאי את טופס ההזמנה באתר כאן

בברכת בריאות ויופי
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
www.dietatsimeons.co.il
facebook.com/dietatsimeons