נושא: איבדתי 13.3 קילו ב 40 ימים

שלום לך!

היום  מאוד רציתי לשתף אותך בסיפור הצלחה של ראט (Reet) הלקוחה שלנו מפינלנד, אירופה שירדה יפה מאוד מעל 13 קילו ב- 40 יום ומספרת בקצרה על איך היא מצאה את הדיאטה, מה היו הספקות שלה, איך עבר עליה התהליך בשתי מילים והתוצאות!

וכיוון שהיא עוד לקוחה, אחת מרבות, שעוד מעט עושה סבב שני אחרי ששמרה על המשקל כמה חודשים ועכשיו רוצה להוריד עוד שומן מיותר כדי להגיע למשקל האידיאלי שלה, אני חושבת שהסיפור הזה מתאים ביותר. הנה הוא:


שלום!

אני בת 54. בחיים ניסיתי דיאטות שונות ותמיד הייתי נכנעת, כי לא היו תוצאות. פשוט להיכנע היה פשוט יותר! ושוב הייתי מתחילה אותן – דיאטת כרוב, דיאטה עם מרק בצל, דיאטת כוסמת… הייתי עושה הליכות ומשתדלת לרוץ, אך הכל היה ללא הצלחה.

כאשר מצאתי באינטרנט במקרה את דיאטת סימאונס, חשבתי חודשיים על זה. כיון שאני גרה בפינלנד, החלטתי ליצור קשר עם היועצת יוליה ולשאול גלבי שליחת החבילה לפינלנד. העזרה הגיעה מיד!

התחלתי את הדיאטה במרץ, ביום ההולדת שלי. שלב הפיטום עבר בקלות, למרות שהרגשתי את עצמי זוללנית. ואז התחילה הדיאטה. האם היה קל? אם בכנות, אז כן. כמה פעמים המשקל היה נעמד במקום, אך זה היה בגלל מים, שהתעכבו בגוף.

כל בוקר היה בשבילי כמו באגדה כאשר ראיתי איך המשקל יורד. והמשקל היה נעלם כפי שהובטח בדיאטה.

אחרי סיום הדיאטה המשקל נשמר – אני שוקלת 93.4 ק"ג. את העלייה של קילו אחד בשלב הפיטום אני לא מחשיבה לבעיה. לפעמים אני מרשה לעצמי לאכול מתוק, ולא תמיד אחרי זה באה עלייה. יום התפוחים עוזר תמיד!

אני מתכננת להתחיל סבב שני, כדי להשיג את המשקל האידאלי בשבילי.

תודה לכולם שאתם עוזרים לאנשים ותומכים בהם. במיוחד אני מודה ליוליה קויט עבור העזרה. אושר והצלחה לכם!

קיץ נהדר,
ראט


התהליך של דר' סימאונס:

1. מהיר - את יכולה להוריד לפחות 8 ק"ג ב- 40 יום או 5 ק"ג ב- 23 יום. המקסימום המותר - 15 ק"ג ב- 40 יום ו- 9 קילו ב- 23 יום.

2. בריא - נמס רק שומן מיותר שהגוף לא משתמש בו. אין ירידה בשומן בריא ושל השרירים.

3. לא מתפתח חוסר חדש! כל החסרים של ויטמינים או מינרלים הם תמיד תוצאה של תזונה לקויה לפני התהליך ונפתרים בקלות ומהירות על ידי הוספת ויטמינים או מינרלים בהתאם לצורך.

4. קל מאוד לשמור על המשקל אם נצמדים לחוקי תזונה מאוזנת ודיאטה מתונה רגילה ולא מתחילים לזלול כל דבר שזז. 

5. אין צורך בפעילות ספורטיבית בזמן הדיאטה למרות שהיא בהחלט מומלצת בסוף התהליך כדי לאזן צריכה מוגברת בקלוריות שרובנו לא מצליחים להתנגד לה.

6. תחשבי לרגע!!! בוודאות מוחלטת, בפשטות של לעשות 1-2-3 את תהיי לפחות בלי 5 ק"ג של שומן מיותר ואם תמשיכי עד ל- 40 יום שזה מה שרוב הנשים עושות ותיצמדי לכללים הלא מורכבים תוכלי בקלות להיפטר מ-12 עד 15 ק"ג של שומן בלבד!


בואי ליצור איתי קשר כדי לקבל את כל התשובות בפירוט ומקצועיות: 072-2411509
כמו גם תוכלי ליצור קשר דרך האתר כדי שאחזור אליך בהקדם האפשרי
או שתוכלי פשוט למלא את טופס ההזמנה והערכה תגיע אליך תוך כמה ימים
כדי שתוכלי להתחיל בהרפתקה של גוף יפה ובריא!

 

בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
Facebook/DietatSimeons