נושא: רוצה להוריד 5-7 קילו ב 23 יום בלבד? כך עושים זאת!

שלום לך! מה שלומך?

להוריד 5-7 קילו ב 23 יום בלבדעוד מעט מסתיים הקיץ ואפשר להתחיל לעשות סיכום של הנזקים למשקל שלך. או להיפך, יכול להיות ששמרת יפה מאוד על המשקל אבל את חולמת לקראת החגים, חתונות ואירועים להוריד עוד איזה 5-7 קילו של משקל עודף? הרי 5 קילו מהמקומות הנכונים עושים פלאים לאישה! אפשר להיכנס לבגד שחלמת, להרגיש יפה ונחשקת, מה לא?

אני גם מניחה שאת מכירה הרבה סוגי דיאטות, כולן מסתכמות בלאכול פחות או לא לאכול בכלל איזה סוג אחד או אחר של מזון. השאלה – עד כמה את סומכת על הדיאטה שתביא לך את התוצאה שאת מייחלת לה ועד כמה את סומכת על עצמך שתעמדי בכל הפיתויים ותשיגי את התוצאה הנחשקת?

זה בדיוק מה שאני אוהבת בדיאטת בזק של דר' סימאונס – החוקים ברורים ונוקשים, או שאת עושה את התהליך ויורדת 500 גרם ביום בממוצע, או שאת לא עושה אותו ומיד יודעת בעצמך שחטאת וסטית.

בעיניי, הפלא שבדיאטת דר' סימאונס הוא שאת לא רעבה, אם את עושה את הדברים לפי המדריך המעשי שאני כתבתי, עוקבת אחריהודעות דביקות בפורום התמיכה הסגור ללקוחות שלי, אוכלת רק את הדברים שבטבלאות המזונות המותרים שלך ונעזרת בי על ידי עדכון יומי של המשקל הבוקר שלך ביומן המעקב האינטראקטיבי כך שמיד אראה מה קורה לך ואוכל להגיב באותו יום.

והירידה מובטחת! זה כיף לא נורמלי לראות כל בוקר על המשקל ירידה ולדעת שלמחרת תהיה עוד ועוד ועוד. יש לפעמים עצירות והאטות, הגוף יודע מצוין להתאים את עצמו לצורתו החדשה וכן לשחרר את השומן העקשן ולהזיז אותו למקומות שמשם יוכל לצרוך אותו בתור מזון.

בזכות כדורוני ה- Bilit שלנו – פתרון מהפכני, טבעי והכי בטוח בשוק למיטב ידיעתי והבנתי, את שולחת כל הזמן אות למוח לשחרר שומן עקשן ולאכול רק אותו כהשלמה לתזונה שלך. בזכות הפעולה הזאת את לא רעבה, אין עור רפוי, אין חולשה וסימנים אחרים של דיאטה דלת קלוריות. כי הגוף משלים את הקלוריות מהשומן! הרי שומן זה מזון שנאגר בצד לשעת הצורך. והכדורונים שלנו מסמנים לגוף ששעת הצורך הגיעה וצריך לאכול את השומן שהפך להיות נגיש כעת.

אני שומעת מהנשים וקוראת באינטרנט טענות של נזק לגוף מדיאטת דר' סימאונס. אני רוצה להתייחס לדאגות של רבות: התופעות הנפוצות בזמן כל דיאטה, כמו נשירת שיער, למשל, מתרחשות רק אצל נשים שחסרות להן בכל מקרה מינרלים וויטמינים מסוימים בגוף ובזמן הדיאטה החסר הזה הופך להיות בולט יותר מהרגיל.

למשל, נשירת שעיר – חסר אבץ או ויטמין מקבוצת B ולקיחת השלמות של ויטמינים ומינרלים פותרת את זה מהר. זאת בכל מקרה פעולה מומלצת לכל אישה שצורכת מזון מודרני שהוא דל במרכיבים תזונתיים חיוניים רבים. כל לקוחה שלי שהתלוננה על נשירת שיער והתחילה לקחת תוסף תזונה שמכיל אבץ יחד עם התהליך – קיבלה שיער מחודש, בריא וחזק.

אבל העיקר הוא – ההישגים שמקבלים מהתהליך המופלא של דר' סימאונס הם עולים על כל דמיון. יש לנו הרבה מאוד לקוחות שאחרי סבב אחד ממשיכות אחרי כמה חודשים של שמירה ורגיעה לעוד סבבים כדי להוריד עוד מהשומן שכעת הן יודעות בוודאות שיוכלו לטפל בו. וזאת אחרי ששמרו יפה מאוד על המשקל או אחרי שעלו קצת בעקבות זלילת יתר לא אחראית של פחמימות או אכול שמן בכמויות.

היום אני רוצה לחלוק איתך בסיפור ההצלחה של אמא ובת שלא מזמן סיימו אצלי סבב שני כל אחת, עשו את הסבב הקצר של 23 יום בלבד עם ירידה של 5-7 קילו כל אחת. בואי, תכירי את ענת ואתי היפות:


היי
אנחנו רוצות לשתף בסיפור ההצלחה המדהים שלנו על מנת שכל מי שחושב/ת שזה לא אפשרי אז - זה אפשרי!!!

אמא ואני עשינו את הדיאטה של ד"ר סימונס וירדנו ממש יפה כל אחת 10 ק"ג והחלטנו שבכדי לעשות את הסבב השני נמשיך אותו ביחד ,למה ביחד? כי הרבה יותר קל ,כאשר יש מי שמבין על מה אתה מדבר, החוויה, הקושי והכי חשוב ההצלחה והתוצאה הסופית…

אין ספק הסבב הראשון היה הרבה יותר קל ,כיוון שהיינו יותר חדורות מוטיבציה וכי היתה לנו כמות ק"ג גדולה יותר מאשר בסבב השני למרות הקושי החלטנו שניקח את זה בדרך הנכונה וכך נצליח .

בסבב השני כל אחת הורידה בין 5-7 ק"ג, עשינו כל מה שהיה נדרש כמובן בעזרתה הנהדרת של ענת שטרן, שתמכה לאורך כל התהליך ,היא כמובן חלק מההצלחה שלנו.
אנחנו חייבות לציין שבמהלך תקופת הדיאטה יש ירידות ויש עליות ,אבל צריך לדעת שהגוף שלנו מכונה וככל שנטפל יותר טוב כך נשמור על הגוף.

עכשיו אנחנו בתקופת השמירה שזה פשוט גן עדן, אוכלים ולא עולים גרם אחד!
אנחנו מרגישות רעננות ,מלאות אנרגיה והכי חשוב התוצאה נשמרת ,זה מדהים.
מתכוננות לעשות סבב נוסף 
ממליצות לנסות ויפה שעה אחת קודם

תודה
ככה נראיתי בתחילת סבב ראשון : http://dietathcg.co.il/forums/viewtopic.php?f=3&t=104796

ענת ואתי אחרי דיאטת דר' סימאונס - דיאטת HCG

אני מזמינה אותך לקבל יותר נתונים ועובדתיים ומקצועיים
באתר שלנו dietatsimeons.co.il,

לקרוא המון תשובות לשאלות נפוצות רבות בפורום הפתוח שלנו
ואז ליצור קשר דרך האתר או להתקשר 072-2411509
כדי להזמין את הערכה שלך כבר היום!

בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
תעשי לייק: Facebook/DietatSimeons