נושא: הייתה לי ירידה של 13 ק"ג

שלום לך!

מתקרבת חגיגות טעימות של שנה אזרחית חדשה, למי שחוגג כמובן. ויחד עם זאת המון נשים ממשיכות לרדת במשקל - החלום של גוף יפה ו 10-15 ק"ג פחות הוא חלום נפלא ותמיד אפשר ללכת לקראתו. ואני מאוד רוצה שתגשימי את החלום הזה יחד איתי והדיאטה של דר'  סימאונס הגאונית.

ממש אתמול קיבלתי סיפור הצלחה פשוט אך מאוד מרגש של אחת הלקוחות שלי. אני רוצה שתקראי ותרגישי את מה שהיא הרגישה כאשר כתבה את הסיפור הזה:


אני התחלתי את הדיאטה במשקל של 91.200 ק"ג ואחרי שהתחלתי קיבלתי ממך את התמיכה המליאה ואת הכוח להמשיך ולסיים את הסבב עם מלא כוח ואנרגיה. אני שמחה מאוד שרזיתי וסיימתי את הסבב שלי במשקל 78 ק"ג, זאת אומרת שהייתה לי ירידה של 13.200 ק"ג. אני מאוד מעריכה את העבודה שלך ואת התמיכה ואת הכוח ואת ה push הדחיפה שנתת לי וביחד הצלחנו והורדתי את  המשקל שלי. אני אוהבת אותך המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן ומנשקת אותך. ואני ממשיכה איתך אחרי שלב השמירה לעוד סבב .. תתכונני  ;)

אני רוצה להוסיף עוד דבר אפילו מרוב השמחה שלי ומרוב המחמאות שאני מקבלת מהאחרים, אני מרגישה שמחה ומליאת אנרגיה... וחשבתי שאי אפשר להוריד אך בפועל בעזרתך ובתמיכה שלך זכיתי לירידה כה גבוהה במשקל ..  אוהבת אותך המווון ענתושששששש ואני ממשיכה אך ורק איתך לעוד סבב 



ענת שטרןאני רוצה להזכיר לך שדיאטת דר' סימאונס שורפת אך ורק את שומן מיותר בגוף שלך. זאת אומרת שאת יורדת בדיוק את המשקל שהגוף שלך מחליט לגביו ולא יותר. אם יש לך 5-7 ק"ג להוריד - גם זאת אפשרי להשיג בעזרת הדיאטה. היא לא רק לשמנים מאוד ובטח ובטח אם יש לך 10, 15 ואף יותר קילוגרמים - להוריד, אז אין דרך מהירה ומעודדת יותר מאשר לראות כל יום ירידה משמעותית מבלי להיות רעב.

הדיאטה שלנו היא מאוד בטוחה, הרי רק שומן נאכל במהלכה, לא נפגעת שום שכבה חיונית בניגוד לשאר דיאטות מהירות. זאת בזכות פעולת HCG שהיא פתיחת גישה למאגרי שומן לאכילה.

הכדורונים המתוקים שלנו הם הכי בטוחים ויעילים בשוק בזכות פעולה מדויקת של HCG, אך ללא נוכחות ההורמון בכלל. הטעם מתוק, אך מותר אפילו לסוכרתיים. צריך לקחת רק פעם אחת ביום ולא צריך לזכור אם לקחת או לא כמו עם ספריי או טיפות. בקיצור - תענוג.

הדיאטה עצמה קפדנית אך די פשוטה. אחרי יום יומיים יודעים בדיוק מה לעשות ואיך לגוון את התפריט. והפלוס הגדול - לא צריך לחשוב יותר מדי, הכל מפורט וברור מתוך המדריך המקצועי שלי וטבלאות מוצרים לכל שלב.

המדריך נותן לך את הידע החיוני עבור כל שלב הדיאטה, היומן האינטראקטיבי מחזיק אותך ביד שלא תטעי והפורום נותן אנרגיה אנושית של לראות מה עבר על אחרים. והכי חשוב - את תמיד יכולה לפנות אליי בכל שאלה או ספק.

בשלב האחרון של התהליך את מקבעת את המשקל החדש ולומדת לשמור עליו לכל החיים.

בואי להזמין את הערכה דרך האתר - תלחצי כאן או פשוט תרימי טלפון: 072-2411509

בברכה רבה, בריאות יופי,
ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il