נושא: דיאטה, נשירת שיער ותופעות אחרות - כל מה שרצית לשאול

שלום לך!

במכתב הזה אני רוצה לגעת בשאלות מאוד חשובות שאני נשאלת על ידי נשים לפני הדיאטה ובמהלכה, לדוגמא:

  • האם תהיה לי נשירת שעיר?
  • האם אני צריכה ויטמינים ומינרלים?
  • האם לא אוכל להיכנס להריון או להיפך אקבל מחזור לא צפוי?

וכו' וכו'

אני רוצה לעשות סדר לגבי כל תופעות הלוואי במהלך התהליך של דיאטת דר' סימאונס המקורית.

עקרונות חשובים של התהליך

קודם כל בואי נבחן את שני העקרונות החשובים ביותר של התהליך:

1. את משתמשת בכדורונים שלא מכילים הורמון או שום מרכיב כימי זה או אחר.

העיקרון שלפיו מייצרים את הכדורונים הוא קרוב מאוד להומאופתיה קלסית שהיא ידועה בביטחון שלה מבחינה בריאותית. הגוף מחליט מה לעשות כאשר הוא מגלה את המידע שכלול בכדורונים ושום דבר לא "מכופף לו את היד" - כלומר, אנחנו מתבססים על מנגנונים טבעיים ורגילים של הגוף.


2. כאשר הגוף מזהה פעולת HCG שמופעלת מהכדורונים הוא מאפשר גישה לשומן שלך.

תזכרי - שומן מכיל הכל! הוא נמצא שם כדי לאפשר לגוף להתקיים גם כאשר מזון אינו נכנס מבחוץ! כלומר, הוא מכיל את כל המרכיבים התזונתיים שהיו זמינים באוכל המקורי: חלבון, פחמימות, שומנים, ויטמינים ומינרלים. אך הוא גם לא יותר טוב מהמזון שאכלת! זה אומר, שאם לא אכלת אוכל בריאה מספיק, שהיה אורגני ונקי, שהכיל מספיק ויטמינים ומינרלים - תקבלי את זה עכשיו בחזרה.


לכן, כמסקנה:

לא יכול לקרות שום דבר עם הגוף שלך שלא היה קורה גם ככה באופן טבעי. למשל, אם את לא אוכלת מספיק מרכיבים תזונתיים - עלולה להתרחש אצלך נשירת שיער. אם תקראי הסברים והמלצות בנושא, תגלי שמדובר קודם כל בוויטמינים ומינרלים שחסרים, כגון אבץ וויטמין B12. 

אם את מגלה תופעות של חוסר בוויטמינים או מינרלים, כמו בעיה של נשירת שעיר הידועה - את פשוט צריכה להוסיף מולטי ויטמין טוב כמו ויט-מין 100 של NOW שמותר בשימוש גם במהלך הדיאטה.

עוד משהו שחשוב שתדעי - במהלך הדיאטה של דר' סימאונס בזכות זה שהשומן הישן שלך משתחרר ונאכל, הוא עלול לשחרר רעלים שונים שהיו חבויים בו. כל מה שצריך לעשות זה לשתות הרבה תה ירוק טוב! חוץ מזה שהוא מאוד חשוב כמקור של אנטי אוקסידנטים למניעת הזדקנות ושימור כללי, הוא גורם לטיהור מערכת העיכול והדם שלך מהרעלים החופשיים. והוא עושה זאת ביעילות ובמהירות!

אני רוצה להגיד לך שכל אדם שעשה בדיקות דם לפני ואחרי הדיאטה יכול להעיד שהתוצאות הן מעולות! דיאטת דר' סימאונס זהו תהליך הבראה ייסודי לגוף שלך - טיהור מהרעלים ומהחסרים שהיו חבויים עד כה, כמו כן ייצוב מנגנון חילוף החומרים שלך לספיגה טובה יותר של מזונות ומרכיבים חיוניים, וכמובן, ירידה מהירה במשקל על חשבון שומן מיותר בלבד!

עם כל שאלה, את מוזמנת לפנות אליי: 072-2411509 או דרך האתר - דף ליצירת קשר.

בברכה רבה, הרבה בריאות ויופי
ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
DietaSimeonsa.ru
SimeonsDiet.com

שתפי עם החברים שלך Forward Twitter Facebook LinkedIn