נושא:  מריה ירדה 13 ק"ג!

שלום לך ושבוע טוב!

אני רואה לפי תגובות של אנשים שסיפורים של אשה כמוך שירדה עם דיאטת דר' סימאונס המקורית הם אלה שמלהיבים ומעודדים לקחת את הצעד הנכון - לעשות את הדיאטה היעילה והבריאה ביותר שאני אישית מכירה עד היום. אחרי 4 סבבים שעשיתי בעצמי ואחרי הניסיון והידע שצברתי לגבי שמירה על המשקל לאחר מכן - אני יכולה בוודאות להגיד זאת.

הנה סיפורה של מריה - כרגיל פשוט, קצר ומרגש:


והנה הסיפור שלי. בשש שנים האחרונות שקלתי לא פחות מ82-85 קג.
למרות שלפני הפגישה עם בעלי היתי חטובה ושקלתי רק 65 קג.
הלכתי לקורסים של עיצוב הגוף, ניסיתי דיאטות שונות - זה לא עזר כל כך ....
החלטתי לנסות את השיטה הזו - להפתעתי התחלתי "להינמס" ממש כל יום !
בעבודה - תגובות נלהבות!
בעלי מרוצה!
בתי התחילה לקחת אותי איתה לכל מקום!!!
בסופו של דבר הורדתי יותר מ 10 קג.

תודה לך, ענת!

כעת , אנו מאושרים!

ירדתי 13 קג


אני מדברת הרבה עם אנשים שמתקשרים אליי וגם יצא לי לדבר עם אלה שרכשו תרסיס בלבד או חומר אחר בעל פעולת HCG בחנות כלשהי, השיגו תפריטים למיניהם עבור שלב הדיאטה ורצים עם זה קדימה.

התוצאה? 3 עד 5 קילוגרמים שהם מצליחים להוריד תוך כמה שבועות חוזרים במהרה ברגע שהם מפסיקים עם הדיאטה. וכמובן, כל ההאשמה - כלפי התהליך!

אז למה אצל הלקוחות שלי זה לא קורה? התשובה נמצאת במילת הקסם "מקורי". מה מקורי פה? תהליך ההרזיה של דר' סימאונס!

זהו תהליך שמורכב מ 4 שלבים - לא משלב אחד! אם מפספסים את השלב הראשון - יכולים לקבל תופעות לא נעימות בשבוע הראשון של הדיאטה. אם מפספסים את השלב השלישי - המשקל חוזר כמו גל. אם מפספסים את השלב האחרון שהוא בעצמו נמשך 3 שבועות - אין סיכוי לשמור על המשקל שהשגת.

ומה כותבים אתרים שונים? שהמקורי הוא התרסיס. בהתחשב בעובדה שדר' סימאונס בכל השנים שלו היה עושה זריקות של HCG עצמו - בלי שום תחליפים - אז כל תרסיס, טיפות הומאופתיות או כדורונים מתוקים - למרות שיש להם את פעולת HCG, לא מהווים את המקור. מה שלא אומרים לך - זה שזה לגמרי לא חשוב. חשוב רק שתהיה להם פעולת HCG שהיא - פתיחת גישה למאגרי שומן חבויים. 

אך סוד ההצלחה של התהליך והשגת התוצאה המובטחת של ירידה של לפחות 8 ק"ג, מקסימום 15 ק"ג ובממוצע 12 ק"ג, מושגת אך ורק על ידי עשיית את התהליך כפי שפרסם אותו דר' סימאונס בעבודת המחקר שלו Pounds and Inches: A New Approach to Obesity.

המדריך שאני כתבתי בעצמי בן כ- 50 עמוד, יומן המעקב האינטראקטיבי שפיתחתי עבור הדיאטה, טבלאות מוצרים מורשים ומומלצים לכל שלב ופורום התמיכה ללקוחות - כול אלה מכוונים אך ורק למטרה אחת - שהיא להקנות לך את ההבנה לגבי התהליך ולעשות כל מאמץ אפשרי כדי שתשיגי את התוצאה הנשגבת - ירידה של כ- 12 ק"ג תוך 40 יום, צמצום משמעותי בהיקפים ושמירה על התוצאה בסוף התהליך.


יש לך שאלות? משהו לא ברור? אל תהססי - תתקשרי אליי? 072-2411509
כבר החלטת - עוד יותר טוב - בואי למלא את ההזמנה שלך דרך האתר ובואי נתחיל!
 


בברכה רבה,
ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
DietaSimeonsa.ru 
SimeonsDiet.com
SimeonsiDieet.ee