נושא: ירדתי למידה 38 בג'ינס!!!

שלום לך ושבוע טוב!

עוד סיפור מרגש, פשוט וקטן אך כל כך אישי מבחורה בשם רינת שירדה למשקל יפה - מעל 10 קילו תוך קצת יותר מחודש! וגם ירדה למידה יפה של ג'ינס.
את הסיפור המלא אפשר למצוא בפורום הפתוח שלי של סיפורים מאנשים כאן.


היי ענתי,
התחלתי 70.8 ק"ג והיום אני שוקלת 62.5 ק"ג.
צירפתי לך תמונות לפני ואחרי, אין בעיה לזהות מה זה מה....
ירדתי גם למידה 38 בג'ינס.
אנחנו עוברים דירה עוד פחות משבוע, אז הכל כאן קרטונים וכו',
אבל אחרי שנתמקם אני מבטיחה למדוד היקפים ולשלוח לך עדות לפרסום. 
אני מאשרת כמובן לפרסם את התמונות שלי וכמובן שאם יש לך מתלבטות,
כמו שאמרתי את יכולה לתת להן את הטלפון שלי בשמחה.

רינת פלג - לצמוח עם הרוח

רינת - אחרי



למה לעשות את דיאטת דר' סימאונס - דיאטת HCG דווקא איתי?

ענת שטרןאנשים ששואלים אותי את השאלה הזאת חושבים שדיאטת דר' סימאונס זה לקחת חומר עם פעולת HCG והשומן יימס בעצמו. הלוואי וזה היה כזה פשוט. אבל זהו שקר!

דיאטת דר' סימאונס זהו תהליך קצר ומדויק. כן, הוא מבוסס על פעולת HCG שהיא סך הכל - לפתוח גישה למאגרי שומן שהיה נעול עד כה. זהו! שום דבר אחר!

הרי כל לאישה בהריון יש כמויות עצומות של HCG בגוף. האם היא מרזה? לרוב מקרים דווקא להיפך. וגם אם את רק תקחי חומר עם פעולת HCG ולא תמלאי את שאר התנאים - את בסכנה לעלות במשקל במקום לרדת! עד כדי כך זה קריטי לדעת בדיוק מה לעשות בכל שלב ובכל יום של תהליך ההרזיה המדויק הזה.

חלק מהמשווקים של הדיאטה מספקים חוברת הדרכה של 5 עמוד. זה נחמד ואכן מעביר את העקרונות הבסיסיים של התהליך. כמה אנשים מצליחים עם המידע הזה בלבד? אחוז קטן, לצערי. כן - זה אפשרי, כן - אלה העקרונות, כן - אם את עושה הכל ב- 100% לפי מה שכתוב - יש לך סיכוי טוב להוריד 4-5 קילו. 

אבל ההבטחה היא - 12 ק"ג בממוצע! וזה בדיוק מה שניתן להשיג אם לא מבזבזים זמן על טעויות וניסיונות מיותרים.

מדריךהמדריך הדיגיטאלי שאני כתבתי הוא בעל 50 עמודים של מידע חיוני ומעשי בלבד. למה ההבדל ומה שי שם? גם עקרונות, כמובן, ללא מים וטקסט מיותר. הכי חשוב - עבור כל אחד מארבעת השלבים של התהליך (העמסה, דיאטה, פריקה וקיבוע המשקל) ישנו הסבר מעשי ומדויק של מהו השלב, מה עליך לעשות יום-אחרי-יום, מה מותר לאכול ומה אסור, מה לעשות אם וכאשר ועוד ועוד. 

למשל, השלב שהמון אנשים מפספסים זהו שלב קיבוע המשקל שמבטיח שהמשקל שהגעת אליו יישמר אחרי הדיאטה! אם לא עושים אותו נכון - המשקל עלול לחזור במהרה. אם עושים כמו שצריך - המשקל החדש יישאר אצלך לשנים על גבי שנים!!! זה קריטי!!!

יומן מעקבבנוסף למדריך, אך ורק אצלי ישנו יומן מעקב אינטראקטיבי חכם, פרי פיתוח עצמי! השקענו סדר גודל של כמה עשרות אלפי דולרים כדי לפתח יומן שלוקח אותך יום אחרי יום דרך כל השלבים של התהליך: העמסה, שצריכים לעלות לפחות קילו במהלכו, הדיאטה עצמה עם רשימת מזונות מאוד מדויקת וסגורה, פריקה - דיאטה ללא החומר ואז קיבוע המשקל עם החוק של הישמרות בתוך פלוס-מינוס קילוגרם אחד מהמשקל שהגעת אילו.

היומן עוזר לך לעקוב אחרי משקל הבוקר לפי השינוי האחרון עם המלצות בצורה של טקסט עם קישורים פעילים בתוך מרכז התמיכה. הוא מאפשר לבחור מתוך רשימת מזונות מותרים בלבד ובכך שומר מטעויות שעולות קילוגרמים שלא ירדו וחבל, הוא מחשב כמות קלוריות יומית שצרכת ועוד.

טבלאות להורדהדבר נוסף - אצלי תוכלי להוריד ולהדפיס טבלאות מוצרים לכל שלב ולשלב. לשים אותם על המקרר, לקחת איתך לסופר. ולדעת בדיוק מה מותר ומה אסור עם עשרות טיפים חשובים מרוכזים בדף אחד.

פורום תמיכהעוד פריט לא קטן - פורום תמיכה סגור ללקוחות בלבד. קודם כל - בואי לקרוא שאלות ותשובות רבות בחלק הפתוח של הפורום. אצלי בשנה וחצי האחרונות עברו כבר מעל 800 איש את התהליך. הם שאלו שאלות וקיבלו תשובות מקצועיות ממני. הכל מתועד ונשמר בפורום התמיכה הזה. הפורום מחולק לשלבים כך שיהיה לך קל למצוא מה עבר על האנשים שהיו שם לפניך. 

וכמובן - הדובדבן שקצפת - תמיכה וליווי אישיים שלי. את תמיד מוזמנת לפנות אליי בכל שאלה קטנטנה ולקבל תשובה מקצועית ברורה ומפורטת כדי להחזיק אותך על פני המים ולעזור לקבל את התוצאות הרצויות. ולא כאילו אלא על אמת!



giftoryלידיעתך
: אם תשלחי בסוף סבב הדיאטה תמונות של לפני ואחרי עם כמה משפטים שמתארים איך עבר עליך התהליך ומה קיבלת כתוצאה ממנו, תקבלי ממני שובר מתנה על סך כמות הקילוגרמים שירדת כפול 10 מבית Giftory



בויליטתגידי, את רוצה להוריד 10 קילו בעוד חודש עם כמה מידות פחות של הבגדים ושוב לאהוב את הגוף שלך?
זה לגמרי אפשרי, מעשי ובריא עם הערכה החכמה שלי
בואי ליצור איתי קשר במהרה ונתחיל! 072-2411509








בברכה רבה, הרבה בריאות ויופי,

ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
DietaSimeonsa.ru
SimeonsDiet.com
SimeonsiDieet.ee