נושא: איך לרזות מהר לקראת וגם לא לעלות במשקל בתקופת החגים ואירועים?

שלום לך!

האם יש לך אירוע בקרוב שהיית רוצה להראות פצצה בו, לקבל מחמאות ומבטים מלאי קנאה והערצה? מצד שני, האם גם אצלך לקראת החגים מתעוררת הדאגה לא להשמין ולשמור על המשקל לנוכח כל הפיתויים הטעימים?

ענת קמנצקי3.jpgאם מדובר רק בכמה שבועות שבהם את צריכה להוריד 3-5 קילו, אני לא חושבת שיש פתרון יותר יעיל וגם בריא כאחת, כמו דיאטת דר' סימאונס המקורית. למה? כי בקצב מטורף את מעיפה שומן בלבד, 500 גרם ליום של שומן מיותר בגוף שלך מבלי לגעת במים, שרירים או שומן טוב! יש לי נשים שירדו 7 קילו ב- 23 יום וגברים שאחרי 40 יום על 500 קלוריות עם הכדורונים המתוקים שלנו – ביוליט – לא איבדו כלום מתוך מאסת השרירים שלהם. תראי את הסיפורים האישיים שלהם עם תמונות –תלחצי כאן – קריאה מרגשת!

אני לא הולכת להתווכח עם אף אחד על איך זה אפשרי ולמה זה עובד בצורה הזאת – כל מי שרוצה מוזמן לקרוא את המחקר המקורי של דר' סימאונס (זמין בחופשיות באינטרנט באנגלית וגם ב- Amazon.com) או פשוט לעשות את התהליך ולהרגיש את הנס הזה על עצמו. כלום לא ישתווה עם התדהמה מלאת השמחה כאשר את יום אחרי יום רואה על המשקל שלך ירידה משמעותית במשקל בוקר אחרי בוקר. ממש כיף!

את רוצה גם ליהנות מההרגשה הזאת וגם להוריד לפחות 5 קילו ב- 3 השבועות הבאים? תעשי הזמנה של הערכה שלך כבר היום - אין לך זמן להפסיד! תמלאי טופס ההזמנה המאובטח באתר כאן או תתקשרי למוקד ההזמנות: 072-2411509.


מצד שני, האם את דואגת מהמשקל שלך ורוצה לוודא שיש לך את כל הכלים הדרושים כדי לשמור עליו? 
מתוך מחקר וניסיון אישיים אני מצאתי וממליצה עכשיו בחום על שני מוצרים מעולים הבאים:

האחד נקרא Carb Blocker והמטרה שלו – למנוע פירוק של הפחמימות המסוכנות שמכילות הרבה עמילן, המצויות במוצרים כמו תפוח אדמה, צ'יפס, אורז, לחם, פסטה ופחות בפחמימות מורכבות אחרות. הוא מונע את ההפיכה של הפחמימות לסוכרים וצבירה בתור שומן כתוצאה מכך. שימוש לפי הצורך בתוסף התזונה הזה תאפשר לך להשתתף בארוחות משפחתיות עשירות פחמימות מבלי להרגיש אשמה או מודאגת מדי. לפרטים נוספים והזמנה - תראי בעמוד שלי כאן.

 

המוצר השני נקרא Thermopure - שילוב ייחודי של המרכיבים הידועים לזירוז קצב חילוף החומרים שלך וטיפול בפירוק סוכרים ושומנים בגוף. המוצר מכוון לעזור לך לשרוף יותר קלוריות בפחות מאמץ ולשמור על חילוף החומרים שלך במיטבו כדי שיהיה לך פחות מלחיץ בארוחות ופחות זמן יידרש בחדר כושר או בהליכות כדי להשיג את מקסימום צריכת הקלוריות האפשרית. לפרטים נוספים והזמנה – תראי בעמוד שלי כאן.

ואל תשכחי לגבי המבצע המתמיד שלנו: חבר ממליץ לחבר!
אם את ממליצה לחברה שלך לקנות מאיתנו והיא מוסרת את השם המלא שלך – יהיה לה 10% הנחה!

יש לך שאלות, מענות, טענות, בקשות – אני כאן! פשוט תכתבי אליי: contact @ dietatsimeons.co.il,תצרי קשר דרך האתר או תתקשרי למוקד ההזמנות 072-2411509 ותשאירי את ההודעה שלך – אני אשמח לחזור אליך בהקדם האפשרי!

בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
Facebook/DietatSimeons