נושא: איך להיפתר משומן עקשן בלי רעב או נזק לבריאות?

שלום לך!

אני זוכרת את התקופה שבה כשקמתי בבוקר ולפני שהייתי מתלבשת הייתי מסתכלת על הגוף שלי במראה. הקיפולים הלא יפים על הבטן, צלוליטיס במותניים, פנים נפוחות. והייתי נאנחת בכאב ותסכול: "טוב, אנסה עוד דיאטה, אלך לחדש כושר, אשים אולי איזו קוסמטיקה על הפנים".

האם גם לך זה מזכיר את המאבק הבלתי פוסק עם השומן העקשן בדיוק באזורים שמגדירים יופי ובריאות אצל אישה?

ואז אני זוכרת איך מתוך ייאוש יותר מהבנה מעמיקה וגם מפני שראיתי מסביבי הרבה נשים שירדו יפה ומהר להפליא קילוגרמים רבים, עשיתי אני אישית את הדיאטה של דר' סימאונס. אני זוכרת בבירור את התדהמה שלי כל בוקר כאשר חצי קילו ועוד חצי קילו, עוד 300 גרם ועוד 200 גרם יורדים לי יום אחרי יום. אני לא צוחקת! יום אחרי יום היו נעלמים אצלי הקיפולים והצלוליטיס העקשן במותניים הלך והצטמק.

ואני בהחלט זוכרת את הבוקר היפה אחרי כמה שבועות בלבד על התהליך כאשר הסתכלתי במראה והפעם לגמרי אהבתי את מה שראיתי! איך שאני מאחלת את הרגע הזה לכל אישה!

התחלתי למדוד בגדים שהיו חבויים אי שם בפינות החשוכות של ארון הבגדים שלי ושמזמן איבדתי צל של תקווה לחזור אליהם. והפעם – נכנסתי! ונראיתי נחמד ביותר – אישה ולא חבית עגולה.

אבל החשוב הוא – לא הייתי רעבה למרות שכמעט ולא אכלתי. וכל הזמן הרגשתי חזקה מספיק כדי לפעול, לרוץ אחרי הילדים ולעשות כל מה שאישה צריכה לעשות. לא נראיתי עם עור רפוי או משהו. בשלב מסוים ראיתי שנושר לי שיער יותר מהרגיל, אז אחרי קריאה באינטרנט התחלתי לקחת אבץ כדי למלא את החוסר ובסוף הדיאטה קיבלתי שיער עוד יותר יפה ממה שהיה יחד עם עור זוהר ומחודש, צבע פנים צעיר יותר וקלות של תנועה שכבר מזמן לא זכרתי.

ככה אחרי 40 יום של דיאטה בלבד הייתי 13 ק"ג פחות!

כמובן, שאחרי זה התחילה העבודה הבלתי פוסקת של שמירה על המשקל. אותה העבודה שאת עושה כל יום כדי לא להשמין, לא משהו שונה. הגוף אחרי 3 שבועות של שלב הקיבוע לפי התהליך המקורי של דר' סימאונס, אכן התרגל למשקל החדש ושמר עליו בקלות כל עוד לא הייתי זוללת מתוקים ופחמימות.

התחלתי לעשות ספורט בכיף לא כדי להוריד במשקל אלא כדי לקבל יותר חופש לאכול דברים שרציתי. אם הייתי עולה יותר משני קילו מעל הרצוי – כמה דיאטה מתונה של בשרים עם ירקות הייתה מחזירה אותי למשקל הרצוי תוך 3 ימים בלבד! כן – לא יאומן, אבל הגוף אכן לא רצה את השומן החדש ושיתף פעולה בכיף במאמצי השמירה שלי.

היום, שנתיים מאוחר יותר, אני מפיצה את התהליך המופלא הזה לאלפי הלקוחות שלי – כן, כן, רק בארץ בסביבות מאה לקוחות חדשים בחודש מתחילים את התהליך ומשיגים את התוצאות האלה שגם את יכולה להשיג!

התוצאות תמיד מגיעות אם ממלאים אחרי ההוראות בדף המעקב שחיברתי, לומדים את המדריך המעשי שכתבתי אני אישית ומשתמשים בכל הכלים שדאגנו לשים עבורך כדי לעשות את המסע שלך למשקל האידאלי שלך עוד יותר קל ועוד יותר מוצלח ממש שהיה בהישגי בזמנו.

תקראי יותר לגבי התהליך של דיאטת דר' סימאונס באתר שלי – DietatSimeons.co.il, קבלי השראה מסיפורים אישיים עם התמונות של הלקוחות שלי בפורום המתאים כאן ובהקדם האפשרי תשיגי את הערכה שלך כדי שגם את תוכלי עוד לפני אירועי החגים הקרבים להוריד הרבה קילוגרמים של שומן מיותר ולשפר את המראה והבריאות שלך בכיף ובשמחה.



טלפון להזמנות: 072-2411509
 
הזמנה באמצעות האתר – תלחצי כאן למילוי טופס ההזמנה
 
תשלום מאובטח דרך PayPal:

 

כמו כן ניתן לעשות העברה בנקאית או
לשלם במזומן ולאסוף את הערכה בבת ים:
פרטים בדף ההזמנות

מבצע חבר ממליץ לחבר:
אם לקוחה חדשה מגיעה עם המלצה ומוסרת שם מלא של הממליץ -
היא מקבלת 10% הנחה על ערכת הדיאטה!
כלומר, היא תשלם 324 ש"ח בלבד במקום 360 ש"ח.


בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
Facebook/DietatSimeons