נושא: תה ירוק – זירוז חילוף חומרים, ניקוי הגוף והבראה כללית

שלום לך!

תה ירוק ושמירה על המשקל - טרמוגני

היום אני רוצה להמשיך ולשתף אותך בחוכמה שהצטברה בתחום של ירידה ושמירה במשקל. והזרקורים הם על תה ירוק ועל איך הוא עוזר לנו לשמור על המשקל בקלות יתרה בקיץ ובכלל.

קודם כל, אני רוצה להבהיר דבר חשוב: דיאטת דר' סימאונס זהו פתרון בדוק ויעיל עבור ירידה בטוחה ומהירה במשקל על חשבון שומן שהצטבר עד כהגברים יורדים 12-15 ק"ג ונשים 8-12 ק"ג תוך 40 יום ואז מקבעים את המשקל החדש במהלך 3 השבועות של השלב האחרון של התהליך של דר' סימאונס.

האם זהו סוף של בעיית ההשמנה והתזונה? ברור שלא! הגוף שלנו בנוי בצורה כזאת שאם ממשיכים לזלול ולצרוך כמות גדולה של קלוריות שהגוף לא צריך - השומן שוב יתחיל להצטבר!

ובדיוק לגבי המשך הדרך אני משתדלת לתת יותר מידע וטיפים כי התהליך עצמו הוא קבוע וברור עם תוצאה ידועה מראש ומושגת תמיד אם עושים את התהליך לפי הספר.

אבל אם המשקל יחזור למה לעשות את הדיאטה?

אני שומעת אנשים אומרים: "אבל אם המשקל יחזור למה לעשות את הדיאטה? כבר עשיתי בעבר דיאטה לה-לה-לה והמשקל חזר בחזרה". המשפט הזה ברור לי אבל יש בו משהו מזעזע, לדעתי.

תגידי, האם את מצחצחת שיניים בבוקר? למה? הרי לקראת סוף היום הם יתלכלכו שוב, נכון? אז למה את עדיין מצחצחת אותם? ולמה את משתמשת במסטיק שמוריד את הסוכר מהשיניים? ואם כל זה לא עזר - את הולכת לרופא שיניים, נכון? האם זה מבטיח שלא יהיו בעיות בהמשך? לא, אבל זהו הטיפול בשיניים במהלך החיים, נכון?

הדיאטה של דר' סימאונס - זהו תהליך הרזיה שהוא מטפל בכמות שומן עדירה במהלך תקופה מאוד קצרה! הוא מאפשר לך במהירות בזק להיפטר מהתוצאה של עשרות שנים של תזונה לקויה ואכילת יתר. לכן - עושים את הטיפול וממשיכים עם הבנה וידע טובים יותר לגבי התהליך ולגבי התגובה של הגוף שלך כלפי סוגי מזון שונים שאת לומדת במהלכו.

המון לקוחות שלי מדווחים על תקשורת טובה יותר עם הגוף שלהם בעקבות הדיאטה של דר' סימאונס. כי אם את צריכה לקבל ירידה יומית במשקל, את מתחילה מיד לראות ולהרגיש את התגובה של הגוף שלך לכל מזון באופן טבעי. ואת פתאום מתחילה להבין מה זאת ההרגשה הזאת של גוף שמתקתק ומעבד את כל המזון שנכנס פנימה.

אחרי סיום התהליך רוב האנשים רוצים להמשיך להרגיש את הניקיון והטוהר שהם הרגישו במהלך הדיאטה ובסיומה. ולכך עוזרת תזונה נכונה ומאוזנת!

בחזרה לדגש המאמר הזה - תה ירוק!

במהלך הדיאטה של דר' סימאונס מומלץ בחום לשתות תה ירוק ובכמויות. וזאת מסיבה עיקרית שהוא מאוד יעיל בלהוציא רעלים ממערכת הדם שלך. הרעלים האלה היו מצטברים ברקמות השומן וכעת משתחררים ויוצאים מהגוף כתוצאה משריפת השומן המהירה.

לכן, זה חשוב ביותר לעזור לגוף להוציא את הרעלים האלה במהירות. לוקח בדיוק שעה אחרי שתיית כוס של תה ירוק, לפי כל הדיווחים של אנשים, עבור כל הרגשה לא נעימה שעלולה להופיע במהלך הדיאטה להיעלם יחד עם הרעלים שיוצאים ומתפוגגים.

כמו כן, תה ירוק מאוד עוזר בשלב הקיבוע ולאחריו בזכות הפעולה שלו של זירור חילוף החומרים. יש לו תכונה שנקראית "טרמוגנית" - מהמילים "טרמו" - "חום" ו "גנית" - "יוצרת". כלומר, תה ירוק מעלה במקצת את חום הגוף שלך מה שמביא לשריפה יותר מואצת של הקלוריות בכל פעולה של הגוף אפילו במנוחה.

זה עוזר לך להיפתר מיותר מזון שנאכל מבלי לצבור שומן. זהו גם העיקרון של כל מיני כדורים של תה ירוק שנותנים אותו באופן מרוכז ובכמויות יותר גדולות מאשרת 2-3 כוסות ביום.

כמובן שבמהלך התהליך של דר' סימאונס לא לוקחים שום כדורים נוספים כי התהליך מהיר מספיק כמו שהוא, אך בשלבים יותר מאוחרים ניתן לשקול לצרוך יותר תה ירוק כדי להפחית את הסיכון של עלייה חוזרת במשקל אחרי כמה חודשים של חזרה לשגרה של החיים והאוכל הטעים של הארץ.

למי שרוצה להתעמק יותר בנושא של תה ירוק ותכונויו המדהימות, אני ממליצה על המאמר היפה מאוד של ד"ר יעקוב עזרה - דיאטה ותה ירוק יחד עם הוידאו הבא:



ומי שרוצה לשרוף את השומן בכמויות כבר בקיץ הזה -

תזמיני את הערכה שלך תמורת 360 ש"ח בלבד
הכוללת כדורונים מתוקים בעלי אפקט של שחרור שומנים,
מדריך מעשי מפורט של הדיאטה, פורום תמיכה סגור ללקוחות בלבד,
יומן אינטראקטיבי חכם וליווי אישי מקצועי.
טלפון להזמנות: 072-2411509

 

בברכה רבה, בריאות ויופי,
עת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
Facebook.com/DietatSimeons