נושא: האם כדאי לעשות דיאטה בקיץ?

ענת שטרןשלום לך! מה שלומך?

והנה כבר הגענו לאמצע יוני - איך זמן רץ מהר! והיום אני רוצה להסתכל ביחד איתך על שאלה חשובה: האם כדאי לעשות דיאטה בחודשים האלה או בכל זאת לדחות לסתיו, אם בכלל, כמובן.

הרי למה את רוצה לרזות?

  • כדי להעיף את הבטן הבולטת בצורה לא יפה?
  • כדי להיכנס לבגד חדש או בגד חושף מבלי להרגיש בושה או נבוכה?
  • או שיכול להיות שאת מרגישה מין סוג שני בעבודה בין עמיתים בגלל המראה הלא רזה מספיק לדעתך?
  • או שפוט בא לך להתגאות בגוף שלך כאשר את נפגשת עם חברות או משפחה?

תגידי, מבין כל הרצנונות האלה ואלף אחרים, איזה מהם תלוי בזמן? איזה מהם הוא פחות כואב ולוחץ עכשיו מאשר יהיה בסתיו ולהיפך? מבלי להזכיר שבעוד חודשיים כבר יתחילו אירועים ותרצי להיראות במיטבך, אבל כבר לא יישאר זמן לעשות דיאטה.

הסיבה העיקרית למה אנשים לא רוצים לעשות דיאטה בקיץ היא כי הם לא מאמינים שיוכלו להתמודד עם פיתויים של הימים החמים האלה. אבל את יודעת מה? כל היופי של דיאטת סימאונס הוא שהיא נוקשה! צד ימינה או שמאלה מהתפריט המותר ואני מיד רואה את זה ביומן המעקב שלך - את הרי לא תרדי למחרת ואני אתריע לך ואשאל למה?

זה כל הכיף בשימוש ביומן המעקב האינטראקטיבי שלנו במהלך התהליך המדויק של דר' סימאונס! את מזינה משקל בוקר ואני מיד רואה - הייתה ירידה או לא. אם את מזינה את מה שאת אוכלת במהלך היום מתוך רשימה מובנית של מזונות מותרים - ואני יודעת בדיוק למה לא ירדת.

כי בדיאטת דר' סימאונס יורדים כל יום! יום אחרי יום את אמורה לרדת 200-300-500-700 גרם, תלוי בשלב בתהליך. נכון שישנם פה ושם יומיים-שלושה של חוסר ירידה, כאשר הגוף משנע את השומן מהמקום הלא נגיש למקום בגוף שהוא יוכל להמיס שם את השומן הזה ולהשתמש בו בתור מזון. אבל עצירות כאלה לא אמורות לקרות לעיתים קרובות ואני יודעת בוודאות אם זאת הסיבה על בסיס התפריט שאכלת ביום שלפני. מדויק, פשוט, יעיל.

אז מה שאני אומרת הוא - אם את נכנסת לתהליך של דיאטת דר' סימאונס כבר עכשיו ופשוט משתפת פעולה - יהיה לך קל לעמוד בפיתויים, כי תראי תוצאה באופן יומי, וכן תוכלי להשוויץ מול החברות והמשפחה שאת דווקא רזית 8-12 ק"ג עד סוף הקיץ במקום להשמין כמו רובן. שווה, לא?

יש לך שאלות לגבי התהליך של הדיאטה? את מהססת ולא בטוחה אם זה מתאים דווקא לך? קודם כל, כדאי לקרוא הרבה מאוד שאלות ותשובות בפורום הפתוח שלנו כאן. או פשוט ליצור קשר במיידי ונשוחח - בדיוק בשביל זה אנחנו פה!

מחיר הערכה שלנו עבור דיאטת דר' סימאונס הינו 360 ש"ח כולל משלוח בדואר רשום בארץ. הערכה כוללת כדורונים מתוקים ביוליט עם פעולת שחרור שומנים לשריפה מהירה - הפתרון הבטוח נכון להיום עבור דיאטת דר' סימאונס המבוסס על עקרונות הומיאופתיים מתקדמים ללא אלכוהול וטעם לוואי. בערכה ישנו מדריך מפורט מאוד בצורה של ספר אלקטרוני, יומן מעקב אינטראקטיבי חכם, פורום תמיכה סגור ללקוחות, טבלאות מוצרים מותרים וכן תמיכה מקצועית שלנו.

זאת הערכה המתקדמת והמקצועית ביותר עבור הדיאטה במחיר מאוד נמוך בהשוואה לתוצאה שתקבלי - ירידה מובטחת ובטוחה של 8 עד 12 ק"ג ב 40 יום של דיאטה יעילה ללא רעב, חולשה או תופעות בריאותיות לא נעימות. יש לנו ניסיון של מעל שנתיים עם קרוב ל-3000 לקוחות בכל העולם שמדווחים על תוצאות טובות מאוד וממליצים לחברים ולמשפחה. רוצה להצטרף? תתקשרי: 072-2411509 או תזמיני את הערכה שלך דרך האתר כאן.

שיהיה לך קיץ נפלא ומלא כיף,
ענת שטרן, יועצת בכירה ותומכת
דיאטת דר' סימאונס המקורית
Facebook.com/DietatSimeons