נושא: איך לשמור על המשקל לאחר סיום הדיאטה?

שלום לך! מה שלומך?

אני זוכרת שהצעתי לקרובת המשפחה שלי לעשות את הדיאטה של דר' סימאונס. אמרתי שהיא תוכל ממש מהר להיפטר מאיזה 12 ק"ג לפחות של שומן מיותר ולשפר את הבריאות שלה. ובתשובה קיבלתי: "עשיתי בזמנו דיאטה אחת ואז העליתי הכל בחזרה. אני צריכה לחשוב עכשיו...". נשארתי עם פה פעור כי פשוט לא הבנתי את הקשר בין הדברים. עכשיו אני מבינה זאת יותר.

אנשים מקשרים את המאמץ של להוריד במשקל עם המאמץ של לשמור על המשקל! ואלה שתי פעולות שונות לחלוטין! לפחות בעולם שלי, שהוא מבוסס על העובדה הפשוטה שבעזרת תהליך ההרזיה המהפכני של דר' סימאונס, שהוא שונה מכל דיאטה שהכרת עד היום, ניתן בוודאות מוחלטת להוריד לכל הפחות שבפחות 8 ק"ג תוך 5-6 שבועות.

ומה קורה אחר כך, את שואלת? אחר כך סוף-סוף מתחילים לפעול לטובתך כל החוקים של תזונה מאוזנת ופעילות ספורטיבית מתונה. כן, כן, כן.

החוק הבסיסי של שמירה על המשקל: כמות הקלוריות שאת צורכת נמוכה מכמות הקלוריות שאת מבזבזת.

האם החוק הזה עבד לפני דיאטת דר' סימאונס? לא ממש! כל מי שניסתה להפחית בכמות הקלוריות מבלי לעבור את הדיאטה של דר' סימאונס עלולה הייתה להרגיש רעבה כבר באיזור של 2000 קלוריות! שלא נדבר על 1600 קלוריות שהן מספיקות לגמרי להרבה מאוד נשים מעל גיל 35 שעובדות בישיבה רוב היום - תבדקי באתר הזה

למה זה קורה? כי, לפי התגלית המפתיעה של דר' סימאונס, השמנת יתר נובעת מכך שהגוף מפסיק להיות מסוגל לעבד את כל המזון שנכנס דרך הפה. ולכן, חלק נכבד ממה שאת אוכלת הולך ישירות לשומן מבלי לתת לך צ'אנס לנצל את הקלוריות שצרכת. עצוב ביותר!

וכעת, סוף סוף, אחרי שתסיימי את הדיאטה של דר' סימאונס, תוכלי להשתמש בכל הידע שצברת בנושאים של תזונה נכונה, קלוריות טובות מול קלוריות ריקות, פעילות ספורטיבית מתונה להגברת קצב חילוף החומרים ושריפת קלוריות מיותרות. הכל מתחיל לעבוד כמו שצריך! ועכשיו לכן, אם תצמדי לחוקים פשוטים שכל דיאטן ייתן לך ושתוכלי בקלות למצוא אותם באתרים רבים באינטרנט, תוכלי בקלות לשמור על המשקל שתשיגי כתוצאה מדיאטת דר' סימאונס המקורית.

להלן אני מביאה סיפור הצלחה של אישה שגם ככה נראית מדהים ואשר הצליחה בעזרת תהליך קצר של דר' סימאונס להוריד עוד 10 ק"ג של שומן. לכל מי שיודע מה זה אומר לעשות דיאטה במשקלים נמוכים יעריך את ההישג האדיר הזה:
לפני ואחרי
היי ענת, בוקר טוב. סיימתי סבב והיום יום פריקה אחרון. 71 קילו נדמה לי שהתחלתי 81. מרגישה טוב נראית טוב. הייתי שמחה לעוד 6 7 קילו.

בהמשך אשמח שתלווי אותי בהמשך הדרך אשלח לך תמונות שתפרסמי ותתגאי. אשמח ללווי כרגע כמה זמן עד הסבב הבא. בתקווה שאצטרך רק חצי סיבוב….

אני רוצה לספר על תחושת ה"ריחוף " שחשתי בזמן הדיאטה השינוי של הגוף צמצום ההיקפים והכיף של לקום בבוקר ולראות איך ירדתי בין כחצי קילוגרם כל יום.

כמות הקלוריות היא שולית מכיוון שבמהלך התהליך ההרגל והציפייה וההפתעה הם אלו שנותנים את הכוח בסופו של דבר מעבר לעובדה שלא חשתי רעב שהרי אנחנו אוכלים הרבה מעבר למה שאנו זקוקים/

לכן אין לי ספק שכל אחת ואחד מכם תוכלו פשוט לקבל החלטה ואתה "לרוץ קדימה". העיסוק בשתייה של התה הירוק עם סטיבייה עושה את שלו.

ענתי יקרה, בחצאית הלבנה אני 81 קילוגרם ובתמונה עם השטיח אני 71 קילוגרם.

אשמח לתת לך המלצות באהבה גדולה/

כמו כן לא אוותר על סבב נוסף, בנמרצות רבה אעשה אותו וארד ל65 שזהו משקל היעד שלי סך הכל 6 קילו. מקווה שאצליח בסיבוב קצר של 23 יום, הלוואי.

מאחלת בהצלחה לכולם והגשמת חלומות היא דבר נפלא :-)

עדי

תוכלי למצוא את הסיפור של עדי יחד עם התשובות שלי וגם סיפורים נוספים בפורום סיפורי ההצלחה של הלקוחות שלי כאן: תלחצי כאן

אני מזמינה אותך לעבור את התהליך של דר' סימאונס בעצמך כדי ליהנות מתוצאות דומות! תזמיני את הערכה שלך כאן 

תוכלי ליצור קשר במייל חוזר עם ציון שם וטלפון, דרך האתר כאן או דרך הטלפון: 072-2411509

בברכת הרבה בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
בקרי באתר שלנו: DietatSimeons.co.il
תעשי לייק ותשאלי שאלות: Facebook.com/DietatSimeons