נושא: הזדמנות לקבל גישה מלאה למדריך המעשי המלא של דיאטת דר' סימאונס המקורית

שלום לך!

היום, אחרי שהעברתי את ההרצאה בכנס הבריאות, הבנתי שהייתי רוצה שכמה שיותר אנשים ידעו על התגליות המהפכניות של דר' סימאונס בתחום של השמנת יתר ויקבלו את מלוא הנתונים אודות הדיאטה היעילה והבריאה שלו.

לכן אני רוצה להציע מה שמזמן חשבתי לעשות - אפשרות לקבל גישה מלאה למדריך המעשי שכתבתי אודות דיאטת דר' סימאונס המקורית.

המדריך המלאהמדריך הינו באורך של כ- 50 עמוד ומכסה את כל הנושאים שנדרשים כדי להבין את עקרונות הדיאטה, לדעת כל מה שצריך לדעת על כל שלב ושלב של התהליך - פיטום, דיאטה, פריקה וקיבוע המשקל כולל כל הטיפים והטבלאות של מוצרים מותרים, מומלצים ואסורים וכן המלצות לגבי איך לשמור על המשקל לאחר סיום התהליך.

המדריך כתוב בצורה פשוטה וידידותית מאוד כדי שכל אחד יוכל בקלות ובכיף לעבור עליו ולדעת בדיוק מה זה התהליך הזה - דיאטת דר' סימאונס, עם מה "אוכלים" אותו וכיצד ניתן ליהנות מהתוצאה המובטחת - ירידה של עד 15 ק"ג תוך 40 יום עם קיבוע המשקל בסיומו.

כעת אני מציא לך אפשרות לרכוש את הגישה למדריך בנפרד בתור ספר אלקטרוני מקוון. זה יעזור לך אם את רק מתעניינת בתהליך אך עוד לא החלטת אם את רוצה להיכנס לתוכו או לו או - אם רכשת טיפות או תרסיס במקום אחר וחסרים לך מידע וידע כדי להצליח אך את לא מעוניינת בשלב הזה בתמיכה או ליווי.

מחיר הגישה לספר המלא הינו 30 ש"ח בלבד ותוכלי לקבל אותה על ידי תשלום בכרטיס האשראי דרך שירות ה- PayPal הבטוח:

PayPal - הדרך הקלה והבטוחה לשלם באינטרנט!

לאחר התשלום תגיעי לעמוד של המדריך ובו תוכלי להזין סיסמא שאותה אשלח לך תוך זמן קצר לאחר ביצוע התשלום למייל של חשבון ה- PayPal שלך.

כמו כן תוכלי לקרוא את המכתב הזה בעמוד שלי באתר וכן להעביר אותו למכריך שרוצים לדעת על הדיאטה:
http://www.dietatsimeons.co.il/order-full-guide


אם יש לך שאלות או בקשות בנושא, אל תהססי לפנות אליי במכתב חוזר!

בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
 DietatSimeons.co.il
Facebook.com/DietatSimeons