נושא: זו הדיאטה היחידה שראיתי בה תוצאות בזמן קצר!

שלום לך ושבוע נעים!

אני קוראית את סיפור ההצלחה האחרון שקיבלתי ואני מבינה עד כמה מדהים תהליך ההרזיה של דר' סימאונס: מהיר, בריא, נוגס בשומן מיותר בלבד, לא ממיס שריר, לא משחרר מים ועוד תועלות רבותתראי את הסיפור הזה למטה ואחר כך אספר לך למה הדברים עובדים ובזכות מה:

בוקר טוב לכולם!

עשיתי הרבה דיאטות בחיי אך בדיאטה הזו ירדתי 8 ק"ג בסבב אחד! זו הדיאטה היחידה שראיתי בה תוצאות מדהימות!
מהתחלה כבר לא היה קשה, כי ידעתי שזה דיאטה לטווח קצר, סה"כ רק עד 40 יום.
כאחת שמכורה ללחם ולמתוקים לא נגעתי במשך ה-40 יום בפרוסה אחת ולא הרגשתי מחסור.
זו הדיאטה היחידה מכל הדיאטות שעברתי שראיתי בה תוצאות בזמן קצר.
עד היום, ולאחר שכבר הספקתי לעלות בסה"כ 2 ק"ג, אני עדיין שומרת על התוצאות.
בהחלט אמליץ בכל פה על הדיאטה הזו וכבר המלצתי לחברות שלי, ובהחלט רוצה לעשות סבב נוסף. 

אורה

   

עכשיו למה הדיאטה של דר' סימאונס עובדת כל כך יפה? הסיבה היא שבניגוד לכל שאר שגרות אכילה מופחתת שבהן הגוף נאבק קשה שלא לשחרר את השומן העיקש, אלא להשתמש בכל מקור חלופי לאנרגיה, כמו שומן מבני חשוב או רקמת השריר ולשחרר מים חיוניים, כשרק כשליש מהמשקל הפוחת מגיע מהשומן שממנו רצית להיפטר מלכתחילה! עצוב, נכון?

אך בתהליך ההרזיה של דר' סימאונס הוא משתמש בתכונה מיוחדת של HCG (חומר המופרש אצל אישה בהיריון), הגורמת לגוף להשתמש בשומן בתור מקור לאנרגיה היחיד מבלי לפגוע בכל רקמה אחרת של גוף האישה. הסיבה פשוטה: העובר צריך להיות בכל הזמנים שבע וגוף האישה חייב להישאר בריא לאורך כל ההיריון ולאחריו. נחמד, נכון?

ברור שהיום לא נותנים HCG עצמו לקהל הרחב! אנחנו משתמשים בהעתק ביו אנרגטי של סגולות HCG על גבי גלובולים מתוקים מתחליף סוכר טבעי קסיליטול, שממנו, למשל, גם עושים מסטיקים לילדים. קראנו לחומר הזה BIOLIT, כי הוא טבעי ולא מכיל שום מרכיב צמחי, כימי, או כל דבר אחר. זהו קסיליטול בלבד שעליו "רשום" אות המידע של HCG, שעל פיו הגוף משחרר גישה לשומן עיקש ואוכל רק אותו.

זה מסביר את יעילות ובריאות התהליך: הגוף אוכל רק שומן עיקש, לא נוגע בשום דבר שהוא חיוני לגוף ואת מרזה בקצה מסחרר של חצי קילו ליום. מדהים לגמרי!

הגלובולים המתוקים הם כשרים לפסח בהגדרה - זהו סוכר בלבד. הם מותרים אפילו לחולי סוכרת בשל רמת קלוריות נמוכה וצריך לקחת רק 4 גלובולים קטנים פעם אחת ליום כדי לקבל את האפקט הרצוי.

אך חשוב לי להזכיר שהתהליך של דר' סימאונס הוא מאוד מדויק ולכן את מקבלת מאיתנו את ספר המדריך קצר וממצה, מודפס או מקוון להעדפתך, את משתמשת ביומן מעקב אינטראקטיבי העוזר להיצמד לתפריט המותר וגם להיות בקשר עם התומכת שלך, איתי, כדי לוודא ירידה יומית של 0.5 ק"ג מהשומן המיותר. כמו כן, יש לנו קבוצת WHATSAPP לבנות שעוברות את התהליך יחד איתי, פורום תמיכה עשיר בתשובות וגישה אליי דרך אימיילים או במקרים דחופים, דרך טלפון. הכל כדי להבטיח הצלחה: כ-7 ק"ג תוך 3 שבועות או עד 15 ק"ג תוך 40 יום לכל היותר. 

בסיום הדיאטה את לומדת לשמור על התוצאה לאורך זמן בשילוב של הוראות דר' סימאונס לשלב קיבוע המשקל וטיפים ממני לדרך ההמשך. אני רוצה שתחזרי אליי רק אם תרצי להוריד יותר מהמשקל או כתיקון לחיים טובים אחרי שנה-שנתיים, לא לפני זה :)

חשוב לזכור: סבבים נוספים אצלי הם כמעט חצי מחיר, אם תרצי לחזור על התהליך בעתיד. ואם את מגיעה עכשיו עם המלצה של הלקוח הקיים שלי, תוכלי לקבל 10% הנחה במעמד ההזמנה.

לשאלות הוספות והזמנה תתקשרי: 072-2411509 או תעני למכתב הזה עם שם וטלפון ואשמח לחזור אליך בהקדם!

ניתן לבצע הזמנה דרך האתר - תלחצי על הקישור הזה.




בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
עד 15 ק"ג תוך 40 יום בלבד

www.dietatsimeons.co.il
facebook.com/dietatsimeons