נושא: מאחלת לך שתצאי לחירות של יופי ובריאות בחג הפסח הקרוב

שלום לך,

חג פסח שמחקודם כל אני רוצה לאחל לך חג פסח שמח וכשר! שתצאי לחירות פיזי ורגשי של גוף יפה עם שליטה מלאה במשקל ובבריאות שלך! אני מאוד מקווה שייצא לך לנצל את ההזדמנות שנותן תהליך ההרזיה והבראת הגוף של דר' סימאונס כדי להשיג את המטרה הזאת.

בנוסף לברכה שמאוד רציתי לשלוח לפני כניסת החג, אני רוצה לנצל את ההזדמנות להמשיך ולהפריך כמה מהשקרים שממשיכים להסתובב ברשת על הסכנות הבדויות שטמונות בדיאטת דר' סימאונס. זה פשוט מדהים אותי כל פעם מחדש לקרוא את הסיפורים האלה אבל בכלל לא מפתיע - כל דבר חדש ומהפכני במיוחד כאשר הוא נותן תוצאות סובל מהתקפות של אנשים בורים וקנאים שמחפשים כל דרך אפשרית לעצור את המהפכה תחת מסווה של הגנה על הלקוח.


הטענה המרכזית נגד השיטה: תופעות לוואי מסוכנות לבריאות.

דר אלברט סימאונסאני התייחסתי אין ספור פעמים לטענות האלה ואני אמשיך לעשות זאת! והדרך הטובה ביותר לעשות זאת - זה להכניס סדר בבלבול שיוצרת המדיה הסנסציונית של היום. אני אתן לך את העובדות שמגיעות ממחקר הקליני המעשי האמיתי והמדעי בן 40 שנה שערך דר' סימאונס בעצמו ושהממצאים שלו תוכלי לקרוא באנגלית כאן:
http://www.dietatsimeons.co.il/pounds-and-inches-by-albert-simeons.
וכן מתוך הניסיון של מעל שנתיים שבמהלכו העברתי מעל 2000 איש דרך התהליך המופלא הזה.


1. פעולת HCG - לאפשר לגוף לקבל מזון מתוך השומן שלך

דר' סימאונס גילה שישנם 3 סוגי שומן. ורק אחד מהם נאכל בתהליך שהוא פיתח. אותו השומן שנמצא בבטן, ירכיים, אזור הצלוליטיס, ידיים עליונות, צוואר וכו'. המאגרים האלה קשים מאוד לנגיעה על ידי דיאטות רגילות כפי שבטח שמת לב מתוך ניסיונך האישי. השומן הזה נוצר כדי לספק מזון לגוף בעת הצורך העז בלבד.

והפלא הוא שכאשר ישנה פעילות HCG בגוף יחד עם צריכת 500 קלוריות - הגוף אינו רעב כי הוא אוכל את השומן הזה בדיוק! הוא לא סתם "חושב" שהוא לא רעב - הוא באמת לא רעב כי הוא מקבל מזון בצורה של שומן. לכן כל הטענות של דיאטנים ורופאים שלא "מאמינים" לממצאים של דר' סימאונס מבלי לערוך מחקר קליני משל עצמם, שהגוף לא מקבל מספיק תזונה ולכן נוצרת סכנה - חסרות כל שחר ומהוות הוצאת דיבה בלבד שמבוססת על בורות או קנאות. 


תשימי לב, גם FDA וגם משרד הבריאות הישראלי אומרים סך הכל שאין בידיים הוכחות חותכות לגבי העובדה ש- HCG משחרר גישה לשומנים ומסייע לירידה במשקל. וזאת בגלל שזהו מחקר פרטי בלבד שנערך על ידי רופא אנדוקרינולוג גאון - דר' אלברט סימאונס על חשבון הפרטי שלו בתור עבודת חייו. וחברות התרופות שממנות את רוב המחקרים הרפואיים כיום לפיתוח תרופות בעלות תופעות לוואי נוראיות שכן מקבלות אישורים ממשלתיים, לא רוצות לאמת את הממצאים האלה שפותרות את הבעיות של סוכרת, לחץ דם גבוה, כולסטרול גבוה ואין ספור בעיות בריאותיות אחרות שמביאות מיליארדים לחברות התרופות שהן שולטות ברפואה הקונבנציונאלית המודרנית של היום.

2. נשירת שיער ותופעות של חוסר ויטמינים ומינרלים

אם תלכי למומחה לבריאות הגוף ההוליסטי, תקבלי הסבר מפורט שהמזון של היום הוא רחוק מאוד מבחינת הערך התזונאי מהמזון שהיה לפני 50 שנה. שינויים גנטיים, גידול מזורז, חיות מפוטמות - כל התחלואות של המזון המודרני המתועש האלה מוצאות את דרכן לשומן שלך ונאגרות שם. וכאשר דיאטה חכמה מתחילה לשחרר את השומן הזה מתרחשות שתי פעולות:

א. השומן משחרר רעלים שהצטברו שם ואם לא מלווים את התהליך בשתייה מרובה של תה ירוק הידוע בתור מנקה רעלים, עלולים לקבל כאבי ראש, כאבי שרירים ובחילות. כל אלה - תופעות של ניקוי הגוף ולא שום דבר אחר! שותים תה ירוק ותוך כמה שעות הכל נעלם לתמיד!

ב. השומן, שכעת מהווה מזון לגוף שלך, לעתים אינו מכיל מספיק ויטמינים ומינרלים כי לא אכלת מזון בריא מלכתחילה! וזה יכול לגרום לתופעות בהתאם - נשירת שיער, חולשה, אנמיה. הפתרון הוא נורא פשוט ותקף לכל אדם, גם שהוא לא בדיאטה - פונים למומחה של תוספי תזונה ומתחילים לקחת השלמות של ויטמינים ומינרלים שהיו בטח גם ככה מצרך נדיר בגופך.

תקראי את הפוסטים האלה בפורום התמיכה שלי כדי לעיין במקרה דומה של נשירת שיער והטיפול המהיר והפשוט בו: 
http://dietathcg.co.il/forums/viewtopic.php?f=2&t=598
http://dietathcg.co.il/forums/viewtopic.php?f=2&t=484

3. המשקל חוזר במהירות אחרי סיום התהליך

זה מה שקורה עם דיאטות כאסח רגילות, כאשר פשוט לא אוכלים מספיק מזון. הגוף אינו אוכל שומן נכון בדיאטות האלה! בדיוק כפי שגילה דר' סימאונס - אם רק מקטינים בצורה דרסטית את כמות הקלוריות היומיות מבלי להשתמש בפעולת HCG - תהיי רעבה ויישרף שומן טוב יחד עם השרירים! זה לא קורא בתהליך של דר' סימאונס בזכות נוכחות פעולת HCG. ואחרי שתסיימי דיאטת כאסח רגילה, הגוף ידרוש הכל בחזרה. כי רק את השומן המיותר הוא לא צריך. שומן טוב ושרירים הוא מאוד רוצה וינסה לצבור אותם בחזרה. שוב - זה לא קורא אחרי סיום דיאטת דר' סימאונס. כאן הסוד יהיה - מעבר לתזונה מאוזנת ופעילות ספורטיבית מתונה בלבד לשמירה על אורח חיים בריא. אבל - עם 12 ק"ג פחות! לא שווה?

ענת שטרןלכן אם מבצעים את התהליך של דר' סימאונס המקורי תוך לקיחת כדורונים מתוקים עם פעולה הומיאופתית בלבד של HCG אך ללא נוכחות ההורמון - מובטחת ירידה מהירה של שומן מיותר בלבד (נבדק על ידי בדיקות אחוזי שומן ושרירים של לקוחות רבים שלנו) ושיפור הבריאות בזכות ניקוי הרעלים ושריפת שומנים מיותרים המכילים אותם.

אם עוד לא יצא לך, תוכלי לקבל ידע נוסף על עקרונות השיטה של דר' סימאונס בפרקים הפתוחים של המדריך המקצועי שכתבתי: http://www.dietatsimeons.co.il/online-guide/free-chapters.

דיאטת דר' סימאונס ממשיכה להיות הדיאטה הפופולרית בישראל ובמדינות רבות בעולם בזכות העובדה שהיא עובדת! אני ממליצה לך בחום לעשות לעצמך טובה ולסמוך על היכולת האישית שלך לקבל את ההחלטה הטובה בשבילך אם וכאשר לעבור את תהליך הירידה במשקל של דר' סימאונס.

ערכת הדיאטה שלי מכילה כדורונים מתוקים הומאופתיים בטוחים לגמרי, מדריך מעשי מפורט מקוון, יומן מעקב אינטראקטיבי, פורום תמיכה עשיר וליווי אישי שלי לאורך כל התהליך ולאחר סיומו. כל זה בעלות של 321 ש"ח בלבד כאשר המחיר עולה החל מ 15 לאפריל ל- 360 ש"ח.

תצרי קשר בהקדם בטלפון לבירורים והזמנות: 072-2411509


הרבה בריאות ויופי שיהיה לך,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
DietaSimeonsa.ru
SimeonsDiet.com
SimeonsiDieet.ee