נושא: איך לשרוד את הארוחה של פסח - רגע לפני עליית המחירים!

שלום לך!

ארוחה עשירהחג פסח בא וקרב ואתו החששות הרגילות: כמה אעלה במשקל בחג הזה? איך אתמודד עם זה? תוך כמה זמן אוכל להיפטר מהשומן החדש ולרדת בחזרה אם בכלל? האם גם לך זה נשמע מוכר?

אני אישית מאושרת שהכרתי את תהליך ההרזיה של דר' סימאונס - אני יודעת בוודאות שאחרי שאעלה 2-3 קילו, תוך שבוע - גג שבועיים בכיף אוכל להוריד את הקילוגרמים המיותרים האלה בכל עת. וזאת בזכות שני דברים: אחד - חילוף חומרים משופר שמגיע כתוצאה מתהליך ההרזיה המתוחכם והמדעי של דר' סימאונס ושני - הכרת הגוף שלי באופן טוב יותר, מה מתאים או לא מתאים לו מבחינת התזונה. ההכרה הזאת מגיעה עם שלב הדיאטה והעיקר - שלב קיבוע המשקל שהם חלק מהתהליך המקורי.

אני למדתי אילו סוגי מזון הגוף שלי יעבד בקלות ואילו יצטברו להם בצורה של שומן בצד. ואני יודעת מה הם המזונות שישביעו אותי ואילו שרק ירמזו על כיף אך אהיה רעבה אחריהם. הידע הזה לא יסולא בפז ואני מאחלת אותו לכולן ולך בפרט!

בכל מקרה, רציתי לציין במכתב הזה את העובדה הפשוטה הבאה: תוכלי לאכול טוב בחג הזה ומיד עם סיומו להתחיל את הדיאטה של דר' סימאונס בעזרת הערכה שלי. כך תוכלי אחרי כמה שבועות בודדות לא רק להחזיר את המשקל לקדמותו, אלא גם לסיים עם 5-7 קילו לכל הפחות מתחת למשקל הנוכחי ובכך להגשים את חלומך של גוף יפה וסקסי וחילוף החומרים שהשתפר ועלה מדרגה.

דבר אחרון וחשוב מאוד: לאור הביקוש הרב לערכת הדיאטה שלי עם הכדורונים המתוקים הבטוחים והיעילים ביותר לשחרור גישה לשומנים מיותרים בגוף, עם מדריך מעשי מפורט ומלא, עם יומן מעקב אינטראקטיבי חכם, עם פורום תמיכה סגור ללקוחות העשיר ביותר במידע חיוני, וכמובן, עם האפשרות לקבל תמיכה אישית ממני, ויחד עם העובדה שאינני יכולה לקחת יותר לקוחות ממה שאוכל לעזור להן בצורה איכותית במקביל באותו הזמן, אנחנו מעלים את המחירים בצורה משמעותית מיד אחרי כניסת החג פסח, החל מ- 15 באפריל!

עד התאריך הזה תוכלי:
1. להזמין לעצמך את ערכת הדיאטה של דר' סימאונס המתקדמת בשוק תמורת 321 ש"ח בלבד כולל מע"מ ומשלוח בדואר רשום.
2. להמליץ לחברים ומקרים שלך לרכוש את הערכה עם 10% הנחה מהמחיר הנוכחי עם ציון השם שלך במעמד ההזמנה.
3. להזמין לעצמך ערכת סבב שני תמורת 189 ש"ח בלבד שגם היא תעלה באופן משמעותי מאמצע החודש הזה.

הכדורונים יגיעו אליך תוך כמה ימי עסקים בלבד ויהיו זמינים לתחילת תהליך ההרזיה מיד אחרי הארוחה הפותחת. דרך אגב, תוכלי להשתמש בארוחה הזאת לצורך יומיים של פיטום כדי לא לבזבז את הזמן! כמו כן, תקבלי מיד גישה למרכז התמיכה המקוון שלי ותוכלי להתחיל לקרוא את המדריך ולשאול את השאלות כך שתהיי מוכנה להתחיל את הדיאטה מיד אחרי הארוחה המפטמת של הפסח.

להזכירך: אנחנו שולחים את הכדורונים בדואר רשום לכל מדינה בעולם! כך שאם את מתגוררת בחו"ל או שיש לך מכרים וקרובים שתרצי להמליץ להם לעבור את התהליך יחד איתי - הם יוכלו ליצור איתי קשר ולקבל את הערכה לכתובת שלהם בחו"ל.

אני מאחלת לך חג פסח שמח וכשר,
ענת שטרן, יועצת ראשית
טלפון להזמנות: 072-2411509

דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
DietaSimeonsa.ru
SimeonsDiet.com