נושא: ✉ משפר מצב רוח ומפרק שומנים: למה כדאי לאכול קקאו נא ❣

שלום לך!

כולנו רוצות להיות בריאים יחד עם להראות טוב. את הנושא של להראות טוב פתרנו בצורה יעילה בעזרת דיאטת דר' סימאונס המהירה - תוכלי לרדת מ 5 קיולו בשבועיים עד 15 קילוגרם ב- 6 שבועות בלבד - בדוק! אבל איך שומרים על הבריאות לאורך זמן? בדיוק כאן אני אוספת פיסות ידע חשוב כמו זה שאני משתפת איתך היום. הפעם מדובר בפרי פרי הקקאו אשר "משפר את הזיכרון, מגביר את תחושת השמחה, מחליש את הסיכון למחלות לב ומחזק את מערכת החיסון. אומינה קדמי עושה לכם היכרות עם התכונות של השוקולד של הטבע ומסבירה איך להכין ממנו את משקה האלים...".

הנה הכתבה מ YNET עם הקישור למאמר המלא:

משפר מצב רוח ומפרק שומנים: למה כדאי לאכול קקאו נא

פרי הקקאו משפר את הזיכרון, מגביר את תחושת השמחה, מחליש את הסיכון למחלות לב ומחזק את מערכת החיסון. אומינה קדמי עושה לכם היכרות עם התכונות של השוקולד של הטבע ומסבירה איך להכין ממנו את משקה האלים

מאת אומינה קדמי

פרי הקקאו הגולמי הוא אחד מהפירות הנחשקים ביותר בעולם וזאת בזכות טעמו הנפלא והיתרונות המופלאים הגלומים בו - בכוחו לשפר את הזיכרון, להגביר את תחושת השמחה, להחליש את הסיכון למחלות לב, לחזק את מערכת החיסון, להעלות את רמות האנרגיה בגוף וזה רק על קצה המזלג.

צפו בסגולות וביתרונות הקקאו:


במאמר תקראי על היסטוריית הפרי, מה בדיוק הופך אותו למזון "על", את 21 היתרונות הבריאותיים של הפרי וכן כמה מתכונים מצוינים לשימוש בו.

הנה הקישור למאמר המלא ...


אני מזמינה אותך להכיר את
חבילת הדיאטה של דר' סימאונס המקורית
המאפשרת לרדת במשקל במהירות וביעילות
מ- 5 עד 15 ק"ג תוך 2 עד 6 שבועות
וללמוד לשמור על המשקל החדש בהמשך הדרך
תצרי איתנו קשר עוד היום:
www.dietatsimeons.co.il/order-package
טלפון: 072-2411509
 


בברכה רבה, בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
עד 15 ק"ג תוך 40 יום!
www.dietatsimeons.co.il
טלפון: 072-2411509