נושא: רעבים כל הזמן? כך תשמרו על תחושת השובע בחורף

שלום לך!

היום אני רוצה לשלוח לך מאמר מעולה בנושא של תזונה חורפית המעודדת תחושת שובע. למרות שבארץ החמה אין קור, שלג או יום קצר במיוחד, עדיין הגוף יודע שזהו אינו קיץ, הטמפרטורות יורדות ויש לזה השלכות על התיאבון שלנו.

המאמר הבא נכתב כדי לתת עצות טובות ויעילות בנושא של שמירה על תיאבון בריא בתקופה הזו. ואני ממליצה לקרוא את הטיפים ולהשתדל ליישם אותם בחיים כדי לשמור על הגזרה ובריאות שלך תקינים.


שלבו ירקות בתפריט היומי, אכלו מנות קטנות, שתו קפה בסיום הארוחה ואל תשכחו לשתות גם מים. כל השיטות להיות שבעים בחורף, למרות שמרגישים רעבים כל הזמן

מאת: איריס אינגבר פסקין

רוב בעלי החיים בטבע מפסיקים לאכול ברגע שהם שבעים. גם תינוקות וילדים קטנים מפסיקים לאכול כאשר הם שבעים ואין כוח בעולם שישכנע אותם להמשיך באכילה. לעומת זאת, בגילים מאוחרים יותר, משהו משתבש במנגנוני הרעב והשובע שלנו כבני-אדם ואנחנו ממשיכים לאכול גם כאשר הגוף כבר קיבל את כל הדרוש לו.

מחקרים רבים שנערכו על הרגלי האכילה של בני האדם בדורות האחרונים, מראים שככל שאנחנו אוכלים יותר (במיוחד פחמימות וסוכרים), כך נעלמת אצלנו תחושת-השובע ובמקביל מתגברת תחושת הרעב והנטייה להפריז באכילה. התוצאה הבלתי נמנעת: עלייה במשקל וצבירת שומנים מיותרים שמסכנים את בריאותנו.

שני הורמונים חשובים הם שמשפיעים על תחושת הרעב או השובע שלנו. האחד הוא הורמון הגרלין (Gherlin) שמעודד אכילה ולכן זכה לכינוי "הורמון-הרעב". השני הוא הורמון הלפטין (Leptin) שמסייע בוויסות התיאבון וחילוף החומרים ולכן זכה לכינוי "הורמון-השובע".

כאשר "הורמון הרעב" שולח איתותים למוח אנחנו מרגישים רעב ומחפשים אוכל. כאשר אכלנו כמות מספקת של מזון, הורמון הרעב מפסיק את פעולתו, ואת מקומו תופס "הורמון השובע" ששולח איתותים למוח לעצור את אספקת המזון.

שני הורמונים אלה הם שקובעים במרבית המקרים את ההצלחה, או את הכישלון, של תהליך ההרזיה והשמירה על משקל-תקין.

לכתבה המלאה באתר YNET נא ללחוץ על הקישור הזה


רוצה להיפטר מ- 8 עד 15 ק"ג של שומן מיותר בגוף מהמקומות העיקשים ביותר? 
וזאת ללא רעב, חולשה או עור רפוי? 
בואי לעשות את תהליך ההרזיה המהפכני של דר' סימאונס 
בעזרת הערכה המתקדמת, המקצועית והבטוחה שלנו.

להזמנת הערכה שלך, נא לעבור לדף ההזמנות או להתקשר למספר 072-2411509

ואל תשכחי: אם את מגיעה דרך המלצה, תוכלי לקבל 10% הנחה על הערכה המלאה! ואם את רוצה לעשות סבב נוסף, מגיע לך הערכה עם כ- 35% הנחה!


 


בברכת ריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
www.dietatsimeons.co.il
facebook.com/dietatsimeons