נושא: למה דיאטות דלות קלוריות רגילות לא עובדות?

שלום לך!

לעיתים משווים דיאטת דר' סימאונס לדיאטות דלות קלוריות, מה שנקרא דיאטות בזק או דיאטות כאסח, רגילות. זה כמו להשוות מכונת כביסה מפוארת לשטיפה ידנית, בערך אותה רמת הדמיון.

מה קורה לגוף במהלך דיאטת דלת קלוריות רגילה?

הרי מה קורה בזמן שאת עושה דיאטת דלת קלוריות רגילה? את פשוט לא אוכלת מספיק! לא נכנס מספיק אוכל לתוך הגוף ואז, כדי לשרוד, הוא:

1. מתחיל לפרק שרירים, שומן תת עורי חיוני ורק קצת - מאגרי שומן רציניים מהמקומות הנכונים.
2. נכנס למצב של מגננה ומשתדל לא לשחרר שום שומן כדי לשרוד לאורך כמה שיותר זמן.
3. מאט קצב חילוף החומרים, שוב, כדי להאריך את היכולת לחיות עד שמצב הרעב יחלוף.

איך זה נשמע לך? לא מציאה, נכון? אבל האם אותו הדבר קורה במהלך תהליך ההרזיה המתוחכם של דר' סימאונס? אז זהו, ממש לא!

איך פועל הגוף במהלך תהליך ההרזיה של דר' סימאונס?

כאשר את לוקחת גלובולים ביוליט שלנו, הם מאותתים למערכת השליטה על חילוף החומרים בגוף, שעליה להשתמש בשומן בתור מקור המזון לכל דבר וללא שום הסתייגויות. זאת בדיוק מהות התגלית המדהימה של דר' סימאונס של תפקיד הורמון ההיריון במהלך היריון האישה.

ולמרות שהגלובולים שלנו לא מכילים את ההורמון עצמו, הם "טעונים", באופן הדומה לעקרונות הפעולה של הומיאופתיה, באות המידע של הורמון ההיריון, HCG, כלומר, הם מסוגלים "לעבוד" על הגוף ולגרום לו לחשוב שאכן ישנה הנוכחות ההורמון. באמת טכנולוגיה מדהימה! ולדעתי, הכי בטוחה בשוק העולמי לאלה שרוצים באמת לקבל את היתרונות של התהליך ללא שום תופעות לוואי או הרגשות לא נעימות.

בכל מקרה, כאשר הגוף חושב שהאדם בהיריון (כן, כן, הפעולה הזאת עובדת גם אצל גברים), הוא לא יעז לאכול שום דבר חיוני, כמו שרירים או שומן תת עורי, אלא ילך ישירות למאגרי השומן הנעולים "ליום השחור" וישתמש בהם בתור מקור האנרגיה והמזון.

אך זה יעבוד באופן מושלם רק אם את אוכלת מוצרים מרשימה בדוקה וסגורה של דר' סימאונס ולא יותר מאשר 500 קלוריות ליום. ובזכות מאגרי השומן שלך, את מרגישה שבעה ומלאת אנרגיה, בעוד שהגוף אוכל ומעלים כחצי קילוגרם של שומן מיותר כל יום, יום אחרי יום!

ובגלל שזהו תהליך כל כך מהיר ואינטנסיבי, דר' סימאונס אמר לא להמשיך אותו יותר מ- 40 יום. אך זה מספיק כדי להוריד בין 10 ל- 15 ק"ג של שומן מיותר בלבד.

שמירה על המשקל - גם פה הבדל ענק מדיאטות כאסח רגילות

כולם יודעים שכאשר מסיימים דיאטת בזק רגילה, המשקל חוזר תוך ימים ספורים בלבד! למה זה קורה? כי במהלך דיאטה כזאת הגוף אוכל דברים חיוניים - שרירים, מים שהולכים, שומן תת עורי חשוב נאכל. וברגע שהתקופה "השחורה" נגמרת, הגוף מחזיר לעצמו את כל מה שנחוץ לו! והמשקל חוזר.

ומה לגבי התהליך של דר' סימאונס? כאן זה לא קורה פשוט בגלל שאת שורפת שומן מיותר בלבד! וכאשר שלב דיאטת דלת הקלוריות נגמר, עליך פשוט לא לאכול מתוקים ועמילן (לחם, תפוחי אדמה, פסטה וכדומה) עוד שלושה שבועות כדי להרגיל את גופך למשקל החדש. אבל לגוף לא תהיה שום נטייה להחזיר משקל.

הדרך היחידה להחזיר משקל לאחר סיום תהליך ההרזיה של דר' סימאונס, זה לחזור לאכול כל דבר בלי לדפוק חשבון. אם תמשיכי לאכול מתוקים, גלידות, פיצות ופיתות עם שווארמה עסיסית כל יום מבלי לשים גבול הגיוני, אין מה לעשות, הגוף לא יחזיק מעמד ויוותר - המשקל יחזור. אבל אם תיצמדי לכללי תזונה מאוזנת רגילים, לא תהיה בעיה לשמור על המשקל כמה שתרצי.

וכן, אהיה כנה איתך - אם לא תוכלי לעמוד בפיתויים של האוכל המודרני ומבחר מסעדות, ותצברי שוב 3-5 קילו תוך כמה חודשים, תמיד תוכלי לחזור ולעשות סבב קצר של 21 יום בלבד של התהליך כדי להוריד את זה. לדעתי, מחיר נמוך כדי להמשילך ליהנות מהחיים בצורה סבירה וגם לשמור על המשקל והגוף יפה ובריא!
 

איך להזמין את הערכה?

תוכלי להזמין את הערכה של הדיאטה שלנו, הכוללת גלובולים ביוליט על בסיס תחליף סוכר טבעי, מדריך מקוון מקצועי, יומן מעקב אינטראקטיבי, גישה לפורום התמיכה ואפשרות לקבל ייעוץ מקצועי אישי לאורך כל התהליך,
דרך האתר - דף הזמנות מאובטח או דרך הטלפון: 072-2411509

להזכירך, תוכלי להוסיף ספר המדריך מודפס בתוספת תשלום של 45 שקלים - פרטים נוספים כאן


בברכת בריאות ויופי,

ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
facebook.com/dietatsimeons