נושא: מהו ההבדל המהותי ביותר בין דיאטת דר' סימאונס וכל שיטת הרזיה אחרת?

שלום לך!

היום אני רוצה ממש לחדד את ההבדל המהותי בין דיאטת דר' סימאונס המקורית לבין כל שיטת הרזיה הקיימת היום בשוק הענק הזה.

הרי כשאת רוצה להיראות טוב ולהרגיש רזה מה את באמת מחפשת? לרדת במשקל? כן, אבל אפשר לשאוף כל טיפת מים מהגוף ולשקול פחות. אפילו ראיתי סצנה סטירית שבו אישה ביקשה מרופא שיעזור לה לרזות. אז ההוא התבדח ואמר לה לחתוך רגל וכך לשקול פחות. מצחיק אבל לא כל כך, נכון?

עוד דרך לרזות - זה לא לאכול כלום ולגרום לגוף להמיס כל טיפת שומן חיוני כמו זה שנמצא מתחת לעור ואז להמשיך לאכול את השרירים של הגוף. תוצאה? גוף מותש ונראה זוועה. מי רוצה את זה? אף אחד!

והדרך האחרונה - זה לאכול בצורה מאוד נבונה, לבנות תפריט מתוחכם שמאפשר לאט-לאט, לאט-לאט ואז עוד קצת לאט-לאט לרזות ב ... 5 קילו אחרי כמה חודשים של עבודה קשה. נשמע כיף? לא ממש.

נכון, כל השיטות למעלה הן הגזמות במידת מה. אז מה את באמת רוצה, כשאת רוצה להיות רזה, יפה ולהרגיש טוב?

התשובה הנכונה היא: את רוצה להמיס את כל השומן המיותר והלא יפה ההוא מהמקומות הנכונים שהגוף שלך לא משתמש בו לשום מטרה בריאותית, אלא שומר לשעה השחורה של רעב קשהואת ממש רוצה לעשות את זה מהר!

ישנן נשים שמחליטות לעשות זאת בעזרת ניתוח שאיבת שומן - ניתוח קשה, מסוכן, חודרני, כואב ולא נעים. ולעומת זאת ישנה שיטה חלופית שעושה בדיוק את זה - שואבת שומן מיותר מהמקומות הנכונים במהירות בזק בקלות יחסית, ללא סכנה לבריאות ודרך הפעלת מנגנונים טבעיים של הגוף עצמו וכל זה תוך הגברת השליטה שלך בתוצאות התהליך ועם הקניית ידע לשמירה על התוצאה בסיום התהליך.

השיטה הזאת נקראת - דיאטת דר' סימאונס המקורית
(הקישור ייקח אותך לפרק מדריך הדיאטה שלי 
שמדבר על העקרונות המדעיים של התהליך המתוחכם והמדהים הזה).
 

מהו הסוד של השיטה?

הסוד הוא פשוט: כאשר את לוקחת את הכדורונים שלנו הגורמים למערכת השליטה על חילוף החומרים לחשוב שישנה נוכחות של הורמון ההיריון HCG, אפילו כאשר ההורמון עצמו לא נכנס לגופך ולו בגרם אחד, הגוף שלך מתחיל להשתמש במאגרי השומן שלו בתור מקור המזון העיקרי!

וכאשר משלבים זאת עם דיאטה מאוד מסוימת דלת בקלוריות - את שבעה ויחד עם זאת הגוף אוכל שומן בכמויות! התוצאה: את מאבדת כ- 500 גרם שומן בממוצע ליום בעוד מרגישה שבעה וחזקה. זה עד כדי כך פשוט ובאמת  מדהים. שאיבת שומן ללא ניתוח.

לאחר סיום התהליך הקצר הזה שלוקח 40 יום של דיאטת דלת קלוריות ועוד 3 שבועות של שלב קיבוע המשקל, את עוברת לתזונה נכונה כדי לשמור על התוצאה, זה הכל. וכאן את מוזמנת ללמוד את המקסימום אודות חוקי חילוף החומרים, תגובה הורמונאלית של גוף לסוגי אוכל שונים, חוקי היווצרות שומן ושיטות לשליטה במשקל מהמתקדמים בשוק שאני דואגת להעביר אליך דרך המאמרים שלי.

 

לכל שאלה בנוגע לתהליך ההרזיה של דר' סימאונס המקורי, את מוזמנת לפנות אלינו
בטלפון 072-2411509 או דרך האתר - דף יצירת הקשר.

ואם הגעת להחלטה לרכוש את ערכת הדיאטה שלנו, תוכלי לעשות זאת
דרך הטלפון לעיל או על ידי מילוי טופס ההזמנה באתר בקישור הזה.

 

בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
www.dietatsimeons.co.il
facebook.com/dietatsimeons