נושא: הדרך המהירה לזהות מה הגוף שלך צריך – מבחני השריר של קינסיולוגיה

שלום לך!

בשנים האחרונות אנחנו משתמשים במטפלים שונים לשמירה על הבריאות. אחת השיטות המדהימות שגילינו היא שיטת הקינסיולוגיה. החלק הבא של המאמר שמספר על קינסיולוגיה ומבחני השריר מתורגם באופן חופשי מאתר מדהים באנגלית שמדבר על אנרגיות ותדרים: http://www.tapintoheaven.com/2stuff/stufstest.shtml.

קינסיולוגיה זאת צורה של ביומכניקה אשר חוקרת ומנתחת תנועת גוף האדם. ב- 1964, דר' ג'ורג' גודהארט הציג את קינסיולוגיה יישומית לעולם, אשר מבוססת על העובדה שהגוף אף פעם לא משקר. קינסיולוגיה יישומית הפכה לסטנדרט עבור כירופרקטים, תזונאים והומאופתים אשר משתמשים במבחן השריר בתור האמצעי לשיחה עם הגוף.

מבחן השריר (Muscle Test) או מבחן האנרגיה, הינו המענה של מערכות האנרגיה הייחודיים שלנו תדרים של חומרים מסוימים, אנשים או אפילו טענות שאנחנו עושים. מערכת העצבים שלנו הינה אנטנה באורך של כ- 60 ק"מ אשר מבדילה בין תדרים עדינים שמכשרים מדעים אינם מסוגלים למדוד. בעוד שסריקות כגון MRIs ,EEGs, ו- CATנותנות לנו מידע חיוני, עבור משוב עדין יותר רוב המקצוענים סומכים על מבחן השריר.

באמצע שנות ה- 70, דר' ג'ון דיאמונד התחיל לבחון עם מבחן השריר תוצאות חיוביות או שליליות של מחשבות מסוימות על בלוטת התימוס, שנמצאת בדיוק מתחת לחלק העליון של עצם החזה באמצע של החזה והינה המפקח של אנרגית החיים שלנו. בדיוק שם אנחנו מחזיקים בחומרים כאשר מבצעים את מבחן השריר – הגרסה שלו שנקראת מבחן תנודה.

מבחן תנודה

שיטה לאבחון עצמי עבור ויטמינים, תוספים ומזון:

  • תעמוד עם הרגליים לא יותר מרוחב הכתפיים. או שתעשה מבחן יחף או עם נעליים שטוחות נעלי ספורט. עקבים אינם מומלצים.
  • תשים את החומר שאותו הנך בוחן ביד אחת ותסגור את האגרוף עליו. תחזיק את הידע למעלה במרכז הלב שלך, שכאן נמצאת בלוטת התימוס שלך. לאחר מכן תשים את הידע שניה שלך על גבי הראשונה.
  • תטען: "זה טוב עבור הגוף שלי."
  • תעמוד ללא תנועה, ממורכז, תסגור את העיניים שלך, קח נשימה עמוקה, ושחרר אותה.
  • אחרי כמה רגעים את תהפוך להיות מודע האם הגוף שלך נמשך קדימה או נופל לאחור.

אם אתה מרגיש שהנך נופל קדימה, הגוף שלך כאילו מחבק את החומר בתגובה חיובית. אם אתה מרגיש שהנך נופל לאחור, הרחק ממה שאתה בוחן, הגוף שלך דוחה את זה בתגובה שלילית.

בצורה הזאת ניתן לבחון באופן סדיר חומרים שונים, אפילו מותגים שונים של חומרים דומים.

למרות שניתן ללמוד את השיטה של מבחן השריר תוך כמה דקות, זה יכול לדרוש אימון רב כדי להפוך להיות מקצוען ולהרגיש בנוחות כאשר תשתמש בה.


בנוסף, הייתי רוצה להציע לך לצפות בוידאו בעברית של יעל שר, מטפלת קינסיולוגיה. אני לא מכירה אותה אישית ולא נותנת המלצה, אבל הוידאו שלה מדגים בצורה יפה את מבחן השריר לזיהוי מזונות טובים ולאו:




מה שרציתי להפנות את תשומת ליבך הוא שמערכת הגוף שלך היא מדהימה, מתוחכמת וחכמה. ומגיבה לתדרים שונים בצורה מהירה וישירה.

בדיוק על העקרונות האנרגיה ןהתדרים האלה בנויים הגלובולים שלנו, Biolit, שנותנים מסר לגוף שלך לשחרר גישה לשומנים עיקשים ולהתחיל לשרוף אותם בתור מקור למזון העיקרי. וכאשר משלבים את זה עם מבחן מזונות שדר' סימאונס חקר במהלך 16 שנות של מחקר קליני פרטני, מקבלי תוצאות מדהימות!

אם גם את רוצה להוריד 300-500 גרם כל יום להשגת התוצאה
של כ- 12 ק"ג ירידה במשקל בממוצע תוך 40 יום דיאטה,
בואי ליצור איתי קשר בטלפון: 072-2411509
או להזמין את הערכה שלך במיידי דרך האתר -
תלחצי על הקישר הזה.

 

בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
Facebook.com/DietatSimeons