נושא: איך לתרגם חלומות למציאות בשנה החדשה?

שלום לך! מה שלומך?

האם גם את מתכוננת לשנה האזרחית החדשה? האם יש לך רשימת חלומות ושאיפות שהיית רוצה להשיג ולראות בחיים שלך בשנה הבאה?

תגידי, בסולם מ- 1 עד 5, עד כמה את בטוחה שתוכלי להשיג אותן? ואם זה לא 5, האם תרצי שאספר לך על השיטה היעילה לתרגום חלום למציאות? כמובן שזה תקף לגמרי גם עבור השאיפות והמטרות שלך בנושא של ירידה במשקל ושיפור הבריאות.

העניין הוא שכל חלום או שאיפה גדולה זהו חזון. חזון זה משהו שאנחנו רואים בעתיד והיינו רוצים להגיע לשם, להרגיש את החיים שלנו כאילו שכבר הגענו לנקודה הזאת בזמן וכאילו שאנחנו כבר נהנים מהפרות המתוקים של המטרה שהושגה.

הסוד הגדול הוא: איך לתרגם את החלום למציאות או במילים אחרות איך לראות את הדרך ליעד הנשגב ממש מולך, בעיניי רוחך כך שתדעי בדיוק צעד אחרי צעד בדרך הזאת ותוכלי לצעוד ליעד שלך עם וודאות מרבית שתגיעי לשם.

באופן עקרוני אנחנו כעת נמצאים בתחום של אימון לחיים שזהו תחום אדיר בעל כמות גדולה של כלים מעשיים לביצוע שינויים בחיים בצורה שמבטיחה את התוצאות או לפחות מגדילה משמעותית את הסיכוי להשיג אותן.

בכל מקרה, השלב הראשון לתרגם חזון לדרך, היא לבחון את מבחר הדרכים המעשיות, שאת כבר יודעת עליהן, במטרה לבחור את הדרך שמרגישה לך הכי נכונה ושאת הכי בטוחה שתגיעי ליעד שלך אם תלכי בה.

לדוגמה, אם היית רוצה להוריד 10 קילו של משקל עודף, יש לך כמה וכמה דרכים, נכון? טוב, כל מאמן היה מיד שואל אותך: "תוך כמה זמן היית רוצה לעשות זאת?", "מהו המחיר שתהיי מוכנה לשלם עבור זה מבחינת כסף וזמן?", "על מה בדיוק תהיי מוכנה לוותר כדי להשיג זאת מבחינת תענוגות וכיף חיים?" וכו'.

אז נניח שהיית רוצה להוריד 10 קילו ב-3 חודשים. זהו החלום שלך. מה הלאה?

השאלה הראשונה שהייתי שואלת אותך: האם זה אפשרי בכלל? רוב המקרים שאת יודעת מספיק כדי לענות שכן, זה אפשרי. אז מהן הדרכים לכך שידועות לך כבר עכשיו? הנה כמה לדוגמה:

  1. לעשות הרבה, הרבה, הרבה ספורט כדי לשרוף שומנים מיותרים.
  2. לשבת על דיאטה מאוד קפדנית ומופחתת קלוריות, כדי להכריח את הגוף לשרוף שומנים בתור אוכל.
  3. לעשות ניתוח לשאיבת שומן כדי במכה אחת להיפתר מהשומן העודף.

וכעת, בדוגמה הזאת, עליך יהיה להחליט על הדרך! כמובן, שכדי להחליט ולהרגיש מספיק בטוחה עם הבחירה שלך, כדאי לעשות מחקר נוסף לגבי הנושאים שעדיין יש אצלך לגביהם ספקות.

למשל, איזה ספורט בדיוק לעשות, באיזו תדירות והאם לקחת מאמן כושר להגברת הוודאות לגבי התוצאות? או לבחון את כל הדיאטות שמבטיחות ירידה של 10 קילו ב- 3 חודשים או פחות, לקרוא סיפורים של אנשים שעברו אותן, לקרוא מה אומרים ספקי השירות שונים וכדומה. ולגבי הניתוח - שוב, אני מניחה, שתעשי מחקר בין השיטות האפשריות, תעייני בסיפורים של אנשים שעברו את התהליכים השונים, תלמדי את מילים של רופאים  בתחום וקליניקות שונות וכו'.

השלב הבא, אחרי שתחליטי על הדרך, היא לקבוע את הצעדים המדויקים. כל צעד והזמן שעד אז תשלימי את הצעד הזה. זהו התכנון המעשי של אבני הדרך בכיוון המטרה.

והצעד אחרון - להחלטי לגבי איך להחזיק את עצמך אחראית, איך להעניש את עצמך עבור מעידות והחשוב -איך לחגוג את ההצלחות שלך!

כמובן, שיהיה מאוד נחמד אם מישהו קרוב אליך יסייע לך לאורך כל הדרך בכל ארבעת הצעדים שלעיל:

  1. קביעת השאיפה
  2. בחירת הדרך
  3. תכנון הצעדים
  4. לקיחת אחריות

אני מאוד מקווה שתוכלי להשתמש בשיטה הזאת כדי לממש את השאיפות שלך ולהגשים את החלומות שלך בשנה הבאה.

ואם בינתיים תרצי לבחור בדרך שאני ממליצה בחום ואהבה להסרת 8 עד 15 ק"ג של שומן עודף בשיטה המהירה, הבריאה והבטוחה של דיאטת דר' סימאונס, תצרי איתי קשר כבר היום בטלפון 072-2411509 או תמלאי את טופס ההזמנה בדף ההזמנה באתר שלנו - תלחצי כאן למעבר אליו.

ענת שטרן

אני מזכירה שבעוד כחודש אנחנו מעלים מחירים ב 15%-20% ועכשיו זה הזמן ליהנות מהמחירים המעולים של השנה!

בברכה רבה, בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת ותומכת
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
Facebook.com/DietatSimeons