נושא: איך לתכנן את החטאים שלך בזמן הדיאטה?

שלום לך,

איך לתכנן את החטאים שלך בזמן הדיאטה?היום אני רוצה לגעת בטבע האנושי שלנו. הרי כל נושא הדיאטה זהו נושא של רצון לאכול מול רצון להיות רזה, יפה ובריאה. ובין שני הרצונות האלה עומדים החיים עצמם.

למה אנחנו אוכלים? ברור, כדי לא להיות רעבים. אבל בחברה המודרנית אוכל ברוב המקרים כבר לא מצרך קשה להשגה, לפחות לא לאנשים שאני כותבת להם עכשיו.

ולכן נעבור לצד האחר של אוכל - התענוג, הסיפוק, חגיגת הטעמים שבפה, הפיצוי על חוסרים רגשיים וריגושים מהחיים שלא מגיעים. זאת השקפתי בנושא. תכתבי לי את - למה את אוכלת כאשר את לא באמת רעבה?

ואז מגיע הרצון ההפוך - לאכול פחות, לאכול דברים פחות טעימים ויותר בריאים, לעשות דיאטה ולרזות, להוריד משקל מסוכן לבריאות ועוד סיבות רציונאליות יותר או פחות, אך הפוכים לרצון להרגיש את האכול בפה.

מה עושים עם הרצונות הסותרים האלה?

להגיד להתנער מהם, להיות סבלנית וחזקה לפעמים עובד ולפעמים לא ממש. כמו כן, לרובנו ישנן עליות וירידות במצבי רוח ודחפים רגשיים אלה או אחרים. אז רק לשלול את הרצונות האלה לא תמיד עוזר, נכון?

אז מה האפשרות הנוספת שאני רוצה להציע במכתב הזה?

אני מציעה ללמוד לשלוט ברצונות האלה בצורה עקיפה וחכמה. איך בדיוק? תראי, למדתי על נושא השליטה דרך הספר המדהים בשם "בעיות העבודה" מאת ל. רון האברד ושם השליטה מוגדרת בתור היכולת להתחיל משהו, לשנות אותו בכיוון הרצוי ואז להיות מסוגל לעצור את זה.

תשימי לב למילים "לשנות לכיוון הרצוי". כן, זהו חלק בלתי נפרד מהשליטה! לא רק לעצור ולא רק להתחיל. זהו הקטע המפוספס בהרבה מקרים באשכולות אחרות שמלמדות על שליטה בחיים. הרי כדי לנהוג ברכב לא מספיק להתניע אותו או להיות מסוגלת ללחוץ על ברקס ולכבות מנוע. צריך גם לדעת לנהוג בעזרת הגה, לשנות מהירות התנועה, לפנות וכדומה, נכון? זאת השליטה המלאה בתנועת הרכב.

בתחום הדיאטה אנחנו חפצים לשלוט בדחפים הלא רציונאליים שלנו לאכול יתר על המידה. טוב, אז לא תמיד אנחנו אלה ששולטים בהיווצרותו של הדחף הזה - הוא מופיע וזהו. אז מה הצעד הבא לפי נוסחת השליטה? הצד הבא הוא לקחת את הדחף הזה בידיים שלנו ולהתחיל להזיז אותו ימינה ושמאלה, אם לדבר באופן ציורי.

למשל, אפשר להתחיל לבחור בראש או מול המדף את הדברים שתרצי לאכול ואת כמויות האדירות שתרצי לדחוף לפה שלך. בלי לתת חשבון, להתפרע לגמרי עם הפנטזיות, להמשיך עד שזה יתחיל כבר להימאס עליך! זה מדהים אבל אם נותנים לזה חופש בראש שלנו ללא גבולות ומעצורים, אך עם הנהלה והובלה רצונית שלך מתמונה לתמונה, ממחשבה למחשבה, הדחף לאט-לאט חוזר שליטתך הרצונית!

אפשר באופן תיאורטי להמשיך להזיז את הדחף הזה ממחשבה למחשבה, ממוצר בסופר למוצר בקונדיטוריה, מפיצה לנקניק עשישי, מגבינת קוטג' לגבינה שוויצרית משובחת, ככל שנפשך חפצה בכך. מבלי באמת לקנות דבר. אך יש לי הצעה נוספת לכך עם צעד מעשי יותר!

מה אם את בעצמך תתכנני את יום החטאים שלך מבחינת היצמדות לדיאטה שלך? פשוט תגידי לעצמך: ביום שישי בערב אני הולכת לאכול את הדברים שרציתי לאכול במהלך כל השבוע בכמויות שאני אחליט עליהן. ואז תתחילי להתכונן ליום הזה: לקנות דברים בכמויות שאת רוצה בכך ולשים אותם בצד במקום מסתור האישי שלך לקראת היום הנפלא הזה.

את רוצה ענבים? סבבה, תקני ענבים. את רוצה עוגות וסוכריות - אחלה, תקני לך ותשימים לתוך אותו המאגר בצד. ואז פשוט תמשיכי לצפות בכיליון עיניים לקראת יום השישי הקרוב שבו תחגגי.

ומה הפלא מהפלא - אם את תשלטי באופן הזה ברצונות ובדחפים שלך שלך, ביום שישי כבר לא כל כך תרצי לאכול את כל מה שצברת! ביום שישי תוכלי לבחור בכיף את המצרכים שבאמת בא לך לאכול באותו היום מתוך הסלסלה שצברת במהלך השבועואז תאכלי קצת מכל דבר! תרגישי את הטעם, את המרקם, את המשקל שלהם ביד שלך ואת הסיפוק שמגיע עם האכילה בפה ובבטן שלך.

ואת השאר הדברים שכבר לא בא לך עליהם? תאכילי את המשפחה, את האורחים שלך או פשוט תזרקי לפח! כן, את יכולה להשאיר חלק לפעם הבאה, אם בא לך. העיקר שההחלטה תהיה שלך!

איך זה מתייחס לדיאטת דר' סימאונס?

במהלך תהליך ההרזיה של דר' סימאונס, מגוון המוצרים הוא מאוד מצומצם. נכון, את לא רעבה, במיוחד אם את נצמדת להוראות שלי בשבוע-שבועיים הראשונים. אבל העיניים רעבות, הרגשות לא תמיד מספוקים והרצונות יכולים להתפרע.

ברור שזה שאת כל יום רואה ירידה של 300-500 גרם וכל שבוע זה מצטבר ל- 2 עד 3 ק"ג ירידה במשקל, במיוחד בשלושת השבועות הראשונים, זה עוזר מאוד! יש מוטיבציה להמשיך ולקחת את עצמך בידיים.

אבל אם את מוצאת את זה קשה - תעשי את מה שכתבתי למעלה ותתחילי לשים את השליטה שלך בדחפים והרגשות האלה, לא על ידי התנערות או כניעה ואז אכילה עצמית, אלא על ידי שינוי והובלה שלהם בערוצים שלך, גם בראש וגם במציאות.

שיהיה לך המון בהצלחה ואני כאן לשירותך עם כל שאלה או בקשה!

בואי לרזות איתי 8-15 ק"ג תוך 40 יום,
או אם בא לך לרזות בקטנה, תוכלי להוריד 5-7 ק"ג תוך 3 שבועות בלבד
עם תהליך ההרזיה המדהים של דר' סימאונס
והוראות מפורטות עם תמיכה צמודה של ענת שטרן

לתשומת ליבך: מ 1 לינואר המחירים יעלו! תעשי לעצמך מתנה לשנה החדשה וחיים חדשים ותשיגי את ערכת הדיאטה שלך כבר בזמן הקרוב.

בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת ותומכת
טלפון: 072-2411509
דיאטת דר' סימאונס המקורית
dietatsimeons.co.il
facebook.com/dietatsimeons