נושא: תגלית חשובה: סידן וירידה במשקל

שלום לך!

אם את עושה דיאטה כלשהי או שוקלת להתחיל דיאטה זו או אחרת, כולל דיאטת דר' סימאונס, את צריכה לדעת כמה נתונים חשובים שקשורים לאיכות ומהירות של הירידה במשקל שלך וכן לגלות את הסודות של הרגשה טובה ונוחה במהלך הדיאטה.

אני חייבת לחלוק אותך בתגלית שקראתי עליה בכמה מאמרים מרתקים מאוניברסיטאות גדולות בתחום של רפואה ותזונה. התגלית קשורה בהשפעה שיש לסידן (קלציום) על קלות ומהירות של ירידה במשקל. פרסמתי מאמר באתר שלנו שנקרא:

הרזיה עם סידן – קלמג סטרס

מתי להשתמש בקל-מג?

יחד עם המלצה כללית שלי להשתמש בקלציום-מגנזיום בתור מרגיע עצבים בגוף, נגד התכווצויות שרירים ובתור משרה שינה טובה יותר, אני הרגשתי צורך עז לחלוק איתך אודות התגלית לעיל שמוסיפה עוד סיבה להשתמש בקל-מג (קלציום-מגנזיום - אותו תוסף תזונה שמבטיח ספיגה מרבית של שני המינרלים החשובים האלה על ידי הגוף) במהלך ולאחר דיאטת דר' סימאונס.


אנשים ממשיכים לשאול אותי אם צריכים לקחת ויטמינים ותוספי תזונה שונים במהלך הדיאטה. התשובה המלאה היא: הדיאטה משחררת שומן שמכיל בתוכו כן מזון וכן מינרלים וויטמינים שהיו במזון הזה לפני שהגוף החליט להפוך אותו לשומן. אולם כיום המזון שלנו דל במרכיבים חיוניים שונים ולכן השומן של חלק מאנשים לא תמיד מכיל את הכל ובכמויות מספקות.

לכן, אם את מרגישה תופעות לא אופטימאליות במהלך דיאטה זו או כל דיאטה אחרת, פשוט תוודאי שאת לוקחת ויטמינים ומינרלים שאמורים לטפל בתופעות אלה. למשל, קל-מג מרגיע את מערכת העצבים בגוף, ולפי התגלית החדשה לעיל - מעודד שחרור תאי שומן על ידי הגוף. ויטמין C מוסיף אנרגיה ומגן על הבריאות שלך בעוד שוויטמינים מקבוצת B מבטיחים בריאות של מערכת העצבים שלך ועוזרים נגד חולשה שלפעמים מרגישים אנשים בדיאטה.

כמובן, את תמיד צריכה לדבר איתי במהלך הדיאטה אם את רכשת את התמיכה שלי, ואני תמיד אדע להמליץ על הפתרון הטובה ביותר עבורך לפי ידע רב וניסיון  של מאות אנשים שעברו איתי דרך התהליך של דר' סימאונס. אבל כמה דברים יישארו תמיד מומלצים וביניהם - קל מג סטרס פורמולה של NOW.

ענת שטרן - דיאטת דר' סימאונס המקוריתערכת ביוליט - דיאטת דר' סימאונס - דיאטת HCGבואי לעשות איתי את הדיאטה של דר' סימאונס היעילה והבטוחה -
לרדת בקלות ובמהירות 8 עד 15 ק"ג תוך 50 יום
ולקבל תמיכה וליווי שיבטיחו מהלך תקין ונוח של דיאטת הבזק הזאת.

תצרי איתי קשר עוד היום
כדי לקבל את הערכה שלך בדיוק בזמן אחרי החגים הטעימים שלנו! 

072-2411509



בברכה חמה והרבה בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
DietaSimeonsa.ru

שתפי עם החברים שלך: Forward Twitter Facebook LinkedIn