נושא: בברכת חג ראש השנה עם טיפ להקטנת נזקים למשקלך

שלום לך ובברכה!

במכתב הזה אני רוצה לאחל לך ולכל הסובבים אותך חג ראש השנה מתוק במיוחד. עם הרבה שמחה, צחוק ואושר. עם אנשים שאוהבים אותך סביבך ולידך. אני רוצה שתיקחי את הזמן למנות את המשאלות לבך לשנה החדשה ולהחליט שאכן יתגשמו וללא דחייה. 

כשחיפשתי גלויה יפה לשלוח לך, מצאתי את זאת וממש התחברתי - השמים הם הגבול למשאלותיך ואין מילים יותר חשובות מחופש, הגשמה והצלחה. התחום - כבר את תבחרי, אך שתהיי חופשיה לבחור ולעבוד כדי להגשים ולהצליח בבחירות שלך!

ברכת שנה חדשה מענת שטרן 

ועכשיו טיפ חשוב כדי לעזור לך להיות בשליטה טובה יותר בחג המתוק והטעים שבפתח.

קלוריות מסוכנות יותר ואלה שפחות

הרי זה לא סוד שבעיית המשקל העודף מלכתחילה היא בעיית קלוריות ריקות - אותם סוגי מזון שלגוף לא לוקח הרבה זמן לפרק אותו כדי להפוך לאנרגיה. הרי קלוריה - זאת יחידת אנרגיה. ואם גופך לא זקוק לאנרגיה שהוא עתה קיבל מפירוק המזון, הוא יהפוך את אותה הקלוריה לשומן וישים בצד.

כפי שגילה ופרסם דר' סימאונס בעבודת המחקר שלו "Pounds and Inches: New Approach to Obesity", שניתן לקרוא דרך האתר שלנו, אם תמשיכי לאורך תקופה לצרוך יותר קלוריות ממה שהגוף שלך צריך, כל מנגנון חילוף החומרים שלך יתקלקל ויפסיק אפילו לנסות לעבד את המזון הנכנס, אלא ישים אותו מיד, מתוך ייאוש ואפתיה, למאגרי השומן הבעייתיים, שהוא גם ינעל אותם מיד וימנע גישה בעתיד.


ונכון לחג הזה, חשוב לזכור שמה שתורם לקלוריות הקלות ביותר הוא כל דבר שמכיל סוכר או עמילן, כמו לחמים ופיתות, פסטה, תפוח אדמה, אורז ועוד. כל אלה נמנים עם פחמימות, גם פחמימות פשוטות כמו סוכר, וגם פחמימות מורכבות כמו תפוח אדמה או אורז.

נכון שיש פחמימות טובות יותר ומזיקות יותר, שזה אומר - עד כמה קל לגוף לפרק אותם לאנרגיה. העובדה היא פשוטה - ככל שתמנעי מלאכול פחמימות בכלל בשולחן החגיגי - כך יהיה לך פחות משקל עודף למחרת וקל יותר לתקן את הנזק עם דיאטה קלה ופעילות ספורטיבית מתונה.

טיפ לתיקון המשקל למחרת

עכשיו לגבי התיקון לאחר החג. המתכון הוא פשוט - לא לאכול פחמימות בכלל כמה ימים, רק חלבון, כלומר, בשר לא שמן, דג לבן, דברי חלב וחלבון מן הצומח יחד עם ירקות שונים ופרות לא מתוקים מדי. אם תשלבי זאת עם הליכה של 30-45 דקות פעם ביום-יומיים, תהיי בטוחה שהנזק ייעלם תוך 3-5 ימים בלבד.

וכמובן, שאם תרצי להעיף 8 עד 15 ק"ג בוודאות מוחלטת, ביטחון ורוגע ללא ספקות ותהיות -
בואי לעשות את דיאטת דר' סימאונס היעילה ביותר והבטוחה עם אחת הערכות שלי.
הערכה תגיע אליך בדיוק אחרי החג אם תזמיני עכשיו!

המשלוח חינם לכל מדינה בעולם - רמז למתנה נפלאה לקרובים ויקרים שלך :)


בברכה רבה וחגים שמחים,
ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
DietaSimeonsa.ru
טלפון ליצירת קשר: 072-2411509
 

שתפי עם חבריך: Forward Twitter Facebook LinkedIn