נושא: מבצע של יומיים האחרונים של יוני פלוס סיפור הצלחה חדש בפורום שלנו

שלום לך!

אני רואה הרבה מאוד אנשים שהתייאשו מדיאטות רגילות ומחפשים פתרון בצורה של ניתוחים כמו קיצור קיבה או שאיבת שומן. הרופאים בקליניקות האלה מסבירים שהשמנה זאת מחלה ושאי אפשר לפתור אותה עם דיאטה רגילה או ספורט. הם לגמרי מסכימים עם דר' סימאונס, אבל שוכחים לציין שהמחלה היא במנגנוני שליטה בחילוף החומרים בגוף ולא במערכת העיכול!

זאת בדיוק הסיבה למה "לסגור את הפה" ממש לא עובד אצל הרבה מאוד אנשים - הם מרגישים רעב, אבל השומן לא יורד. ואם מגזימים עם הדיאטות הלא נכונות - הגוף נכנס למגננה ומתחיל להשמין! גם ספורט-רצח לא פתרון, כי פשוט אי אפשר להמשיך ככה לאורך זמן. והירידה גם שם תהיה מתונה למדי. הסיבה אחת - הגוף נועל גישה לשומנים שבאמת מפריעים לך ומסרב לשרוף אותם בגלל דיאטות רגילות או ספורט. זה אפשרי אבל דורש התמדה וכוח הרצון ו... המון זמן.

לא כך עם דיאטת דר' סימאונס. הרי הרופא האנדוקרינולוג (מומחה למערכות הורמונאליות) הגאון הזה גילה שאם גוף מזהה נוכחות HCG בגוף - הוא פותח גישה לכל השומן בגוף ורק לשומן המיותר בלבד. ואם נצמדים לדיאטה מאוד קפדנית במהלך 40 יום בלבד - את תראי ירידה של 300 עד 500 גרם כל יום מבלי להרגיש רעב או חולשה שמלווים באופן קבוע כל דיאטת כאסח רגילה. כל זאת בגלל שהגוף "אוכל" את השומן שמכיל את כל מה שהגוף זקוק לו. הרי זאת בדיוק המטרה של השומן הזה - לשמור את כל המרכיבים התזונתיים לשעה שחורה. אנחנו מבקשים ממנו להודות שהשעה הזאת הגיעה ושיתחיל לאכול את המאגרים שלו עכשיו.

תראי איזה סיפור הצלחה מרגש התווסף בפורום שלנו של לקוחה שעברה את התהליך יחד איתי וקיבלה את התוצאות המיוחלות: 
מודה לענת על ההזדמנות, על השינוי ועל האכפתיות!

מבצע חם עד סוף יוני - מחר ומחרתיים בלבד

אני חזרתי לאסטוניה וממשיכה לעבוד משם כדי לטפל בלקוחות שלי בארץ ובשאר העולם. וכדי לסיים את החודש המצוין שמסתיים עוד יומיים -
כל מי שרוכש את ערכת ביוליט מחר-מחרתיים מקבל טבליות סטיביה במתנה:


 חבילת ביוליט +סטיביה בטבליות

ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים, תעני על המכתב הזה או תתקשרי כבר מחר: 072-2411509


בברכה רבה,
ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
DietaSimeonsa.ru

שתפי עם חברים Forward Twitter Facebook LinkedIn MySpace Digg