נושא: הבהרות חשובות - מולטיוויטמינים ומינרלים בשלב הדיאטה

שלום לך!

האימייל הקודם ששלחתי יצר בלבול מסוים אצל חלק מהאנשים בגלל היותו כללי מדי ועם שגיאה משמעותית!
עמך הסליחה ואני רוצה לעשות סדר בעניינים!

קודם כל התשובה לשאלה "האם בשלב 500 קלוריות הגוף שלי מקבל את כל מה שהוא צריך?" - התשובה היא "כן!"
וכן התשובה לשאלה: "האם אני חייבת לקחת תוספי מזון בשלב הדיאטה?" - התשובה היא "לא!"
מכאן הטעות למטה :) 
 

אם עשית את דיאטת דר' סימאונס או את רק מתכננת לעשות אותה, בטח קראת באינטרנט ושאלת את עצמך - האם בשלב 500 קלוריות הגוף שלי מקבל את כל מה שהוא צריך? התשובה הראשונה - כן, כי בשכבות השומן שהגוף שלך אוכל בשלב הזה, הוא מלכתחילה שמר את כל מה שהוא מצא במזון המקורי - חלבון, פחמימות, וויטמינים ומינרלים. אולם האם את מתחילה לראות את הבעיה פה? 

הרי את בוודאי יודעת שהמזון של ימינו דל בהרבה מהמזון שהיה בהישג יד לפני 30-50 שנה. יש בו הרבה פחות ויטמינים ומינרלים. זאת התוצאה של תעשיית המזון המודרנית. אז מה הפתרון? הפתרון ידוע לך - מולטי וויטמינים ומולטי מינרלים איכותיים שמתאימים לדיאטת דר' סימאונס הקפדנית ביותר מבחינת כל מה שנכנס לפה.

חשוב להדגיש: בשלב הדיאטה לא חייבים לקחת מולטי וויטמינים ומינרלים, אך זאת בהחלט מומלץ וההמלצה הפשוטה והזולה יותר שלנו היא על דיילי ויטס (100 טבליות) - NOW בעלות של 109 ש"ח כולל משלוח.

מצד שני הרבה אנשים מדווחים על התכווצויות שרירים, עצבנות וחוסר שקט בשלב הדיאטה ובשלב השמירה. אם גם את מרגישה לעתים תופעות אלה - את חייבת לקחת קל-מג סטרס של NOW, שזאת נוסחה מיוחדת במינה המשלבת סידן, מגנזיום, ויטמין C ותרכובת וויטמיני B במינונים הנכונים. זאת פצצה של הרגעה לגוף ולנפש שממש עוזרת לעבור את כל שלבי הדיאטה ביתר קלות ועם פחות סטרס. מחירו 97 ש"ח כולל משלוח.

 קל-מג סטרס - NOW
למידע נוסף תלחצי כאן...

דבר אחרון - אם את מעוניינת לרכוש סטיביה - ממתיק טבעי בעל 0 קלוריות לכפית המומלץ ביותר בשלב הדיאטה במקום ממתיקים מלאכותיים כמו סוכרזית, תוכלי לעשות גם את זה דרכינו - לרכוש סטיביה של NOW בטבליות או בשקיות.

http://www.dietatsimeons.co.il/store#!/~/product/category=5829479&id=25012371 
למידע נוסף תלחצי כאן...

בטר סטיביה אינסטנט 200 טבליות - NOW
למידע נוסף תלחצי כאן...


במכתבים הבאים אני אפרט את התוספים המומלצים בהחלט בשלב השמירה ולאחר סיום התהליך, ביניהם, כמובן, מולטי וויטמינים ומינרלים העשירים ביותר במרכיבים מזינים. 


בברכה רבה והרבה שמחה,
ענת שטרן, 072-2411509
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
 

שיתוף: Forward Twitter Facebook LinkedIn MySpace Digg