נושא: חיים לפי סוג הדם – שיפור בבריאות על בסיס הגנטיקה שלך

שלום לך!

ענת שטרןהיום אני רוצה להוסיף ולדבר על שיטה מדהימה, מבוססת מחקר מדעי פרטי רב שנתי, שהביא לנו פריצת דרך בהבנה על תזונה אישית נכונה, פעילות ספורטיבית מותאמת אדם ואפילו על אבחון פסיכולוגי מדויק יותר - הכל על בסיס סוג הדם שלך.

אני אישית פעם ראשונה נחשפתי לשיטה הזאת בזכות אמא שלי, שקראה ספר של הרופא ונדהמה מכמות ההסכמה שהרגישה כלפי הנתונים בעקבות מה שראתה בחיים שלה. מאז ניסיתי על עצמי עצות רבות לגבי תזונה המתאימה ביותר עבורי, לגבי פעילות ספורטיבית היעילה יותר עבורי וגם הפניתי אנשים רבים לשפר את חייהם בעזרת השיטה החכמה הזאת.

אז מהי השיטה? מה המקור שלה? והעיקר - מה היא תיתן לך באופן אישי, אם תתעמקי ותבחרי ללכת איתה?

אכול נכון לפי סוג הדם שלך

קודם כל - לא מדובר בשיטה הרזיה נטו, או שיטה לפיתוח שרירים או שיטה להבראת פלא מיידית. ממש לא. אלא מדובר בהבנה מעמיקה יותר של מה הגוף שלך מבין, אוהב ומגיב אליו היטב - בתחום של תזונה, ספורט והתנהגות באופן כללי.

כמו שכל מטפל הוליסטי ימליץ לך, מסתבר, שכדאי ללכת עם הגוף שלך ולא נגדו. ואיך אפשר לשתף פעולה עם משהו שאינך מבינה באמת? זו הייתה המטרה של דר'' ג'יימס ד'אדאמו, כאשר הוא החליט להתחיל בהרפתקה יקרה ומורכבת של מחקר קליני פרטי אשר הוביל לכתיבת ספר המתעד את המחקר והממצאים שלו. בתרגום לעברית הספר נקרא "אכול נכון לפי סוג הדם שלך" מאת ד"ר פיטר ג. ד'אדמו. למעוניינים, ניתן לרכוש את הספר הסטימצקי או בצומת ספרים.

כעת אני רוצה להמליץ לך לקרוא על השיטה וההיסטוריה שלה, על דיאטה לפי סוג הדם וכן על פעילות ספורטיבית המומלצת ביותר לכל סוג דם, במאמרים מצוינים ברשת הישראלית:

איי בי סי די: הכל על שיטת הדיאטה לפי סוג דם
ירידה הדרגתית במשקל, עלייה באנרגיה, היעלמות אלרגיות, שיפור פעילות מערכת העיכול והאטת קצב הזדקנות הגוף. שיטת התאמת המזונות לסוג הדם היא דרך חיים שתחולל בגופכם פלאים

http://lifestyle.nana10.co.il/Article/?ArticleID=860854

תרגילים מצולמים: התעמלו לפי סוג הדם שלכם
יש לכם סוג דם O? כדאי שתשחררו לחצים בעזרת פעילות אירובית ותרגילים עם קפיצים ומשקולות. בעלי סוג דם AB סובלים בעיתות לחץ מחרדה, מעצבנות ומהיפראקטיביות, ולכן מומלץ להם לאמץ טכניקות הרגעה, כמו יוגה וטאי-צ'י. בעקבות תוכנית התזונה האלטרנטיבית 'אכול לפי סוג הדם שלך' מגיע הרעיון גם לפעילות גופנית

http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-2960158,00.html#53938


ולמי שרוצה לאהוב עוד יותר את הגוף שלה אחרי שרזתה 10 קילו או יותר, כאשר היא מרגישה חזקה, צעירה ומלאת מרץ, אני ממליצה להתחיל את החיים המחודשים עם דיאטת דר' סימאונס המדהימה - דברי איתי בטלפון 072-2411509. או שפשוט תמלאי טופס הזמנה באתר שלי כאן - תלחצי כאן למעבר אליו.


בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
Facebook/DietatSimeons