נושא: "הדיאטה שלך התגלתה כלא יעילה" – למה שמישהי באמת תגיד זאת?

שלום לך! מה שלומך?

קודם כל, אני רוצה להודות לך על ההקשבה – אני מקבלת הרבה תגובות של נשים שקוראות את המיילים שלי, מקבלות השראה ונהנות מהתכנים. נכון שבמכתבים אני מקדמת את הדיאטה המדהימה של דר' סימאונס ומאוד מאמינה בייחודיות והאיכות של ערכת הדיאטה שלנו. ובנוסף, אני תמיד משתדלת לתת לך מידע מועיל וטיפים לבריאות והצלחה. בשביל כך, אני מאוד אשמח אם ספרי לי על נושא אחד שהיית רוצה שאתייחס במכתבים הבאים שלי. תודה!

היום אני רוצה להתייחס למכתב קצר שקיבלתי ממישהי, מכתב לא נעים לכאורה, אך כשיודעים מה עוברת אישה לפני הדיאטה ובמהלכה ידעתי למה המכתב נכתב ושלחתי תגובה שעכשיו אני מאוד רוצה שגם את תשמעי ותקבלי ממנה טיפים להצלחה עם דיאטה כלשהי ובפרט עם דיאטת דר' סימאונס החכמה.

"ענת, אני מבקשת לא לשלוח לי יותר מיילים ממכם. והאמת? הדיאטה שלכם התגלתה כלא יעילה ויקרה ללא שום סיבה. יש אותה במקומות אחרים ביותר זול. בכל מקרה היא לא אפקטיבית הכדורים האלה הם שטויות במיץ. ההרזיה נגרמת מזה שלא אוכלים שום דבר."

והנה התשובה ששלחתי לאותה האישה, כאשר אני יודעת בוודאות מה עבר עליה ומה הייתה הסיבה האמיתית למכתב שכזה:

"זה מאוד מעציב אותי שזה מה שאת חושבת על התהליך. והאמת גם מוזר שאת אומר שעלות 360 ש"ח היא יקרה לעומת תהליכי הרזיה אחרים שעולים מעל 1000 ש"ח.
כל תהליך הרזיה, שאי פעם תבחרי, ידרוש ממך משמעת עצמית וביצוע מדויק של הוראות. כל סטיה מהוראות התהליך של דר' סימאונס גורמת לחוסר ירידה, ואם אתחיל לשאול אותך שאלות התמיכה שלי, בוודאי שאמצע סטיות רבות שלא עזרו לך לרדת במשקל.
בכל מקרה, מה שהכי מוזר הוא, שלא מצאת זמן פנוי כדי לפנות לקבלת תמיכה. הרי שילמת על כך!
כדורונים נמכרים רק אצלנו ועל כן אין להשוות אותם לשום פתרון אחר.
והאמת? כדי להגיע לתוצאה בכל דיאטה ובמיוחד בדיאטה של דר' סימאונס יש צורך להתאמץ.
בכל מקרה, אם תרצי לקבל עזרה ולעבור את התהליך כמו שצריך ולקבל תוצאות כמו שאר הלקוחות, דברי עם התומכת שלך. קבלי עזרה ממנה ותוכלי לקבל גם תוצאות. כי גם הגוף הכי סרבן בעולם יורד עם התהליך של דר' סימאונס.
בדרך כלל, מי שמסרב לרדת הוא האדם עצמו…. אז תמצאי סיבה אמיתית למה את רוצה לרזות!
מכנס ישן, תמונה שבה את רואה את עצמך הכי יפה, אירוע קרוב, בן זוג …. כדי להצליח בכל פרויקט יש למצוא סיבה אמתית ואז גם יהיה קל יותר להגיע ליעד.
בהצלחה!"

ישנן כמה נקודות שארצה לחזור עליהן ולהדגיש:

1. התהליך של דר' סימאונס עובד תמיד ועל כל אחת! אחרי מעל 3000 אנשים שליוויתי בתהליך הזה בשנים האחרונות, אני יודעת בוודאות – כל מי הולך לפי דף המעקב, קורא בתשומת לב את המדריך המקצועי וממלא אחרי ההוראות שבו, מי שנעזר ביומן המעקב החכם ושואל את התומך המקצועי כאשר בספק – אין שום סיבה שבעולם שלא יירד לפחות שבפחות 8 ק"ג תוך 40 יום של הדיאטה.

וזאת ללא רעב, ללא חולשה, ללא סכנה כלשהי לבריאות, ולא ספורט מפרך. את מרזה מהמקומות הנכונים, המידות שלך יורדות ואת מרגישה ונראית נפלא בסוף של הדיאטה. כמו כן, את יודעת בדיוק מה לעשות כדי לשמור על המשקל שהשגת לאחר סיום התהליך.

2. מי שאין לו משמעת עצמית בסיסית, מי שלא מסוגל להתמסר לתהליך קצר כדי להחזיר לעצמו אהבת הגוף ובריאות – ימצא סיבות ותירוצים כדי לסגור את העיניים ולהתחיל להתעלם מהוראות ברורות. וזהו המרשם היחיד לכישלון ותסכול מתהליך הדיאטה של דר' סימאונס.

3. המחיר של הערכה שלנו הוא כל כך הגיוני, שרק מי שלגמרי לא מבין את המהות המדעית של התהליך המדויק הזה ולא מבין עד כמה דף מעקב צעד-אחרי-צעד, מדריך מקצועי מפורט, פורום תמיכה ללקוחות, טבלאות של מוצרים מותרים וגישה לתומך מקצועי הם חיוניים להצלחה האמיתית עם הדיאטה, יוכל להשוות את הערכה שלנו לחבילות אחרות שהן זולות יותר, שכוללות רק טיפות עם ספרון קצר.

כמו כן, חשוב לי להזכיר, אני לא מוכרת טיפות – הערכה שלנו כוללת גלובולים מתוקים מקסיליטול (xylitol), שזהו תחליף סוכר טבעי המותר אפילו לאנשים חולי סכרת, הנושאים מידע של HCG שהועבר אליהם באמצעים הומיאופתיים עם מכשור מתקדם.

4. דבר אחרון – כל מי שניסתה אפילו פעם אחת בחיים לחיות מעל שבוע על דיאטה דלת קלוריות של לא יותר מ- 1000 קלוריות ליום, יודעת עד כמה שזה קשה, עד כמה שתהיי רעבה, חלשה ועצבנית כבר אחרי כמה ימים על דיאטה שכזאת. ואחרי כשבועיים תיראי תשושה וחולה לגמרי.

כל זה לא קורא בכלל עם התהליך של דר' סימאונס כאשר משתמשים בגלובולים שלנו. למה? כי הגוף אוכל את השומן הנשרף כעת! תחשבי – אותו השומן שכולם כל כך רוצים להיפטר ממנו – זהו אוכל לכל דבר עבור הגוף. ולמרבה הפלא, ברוב דיאטות אחרות הגוף לא משתמש בו בתור אוכל, לפחות הוא מתקשה לעשות זאת.

פעולת ה- HCG, שמושגת בעזרת הגלובולים שלנו ללא נוכחות ההורמון, היא שחרור הגישה לשומנים הסגורים האלה ושימוש בהם בתור מזון משלים לכמות קלוריות קטנה שאת אוכלת דרך הפה. הגוף לא רעב! זה לא שאת פשוט לא מרגישה את הרעב, כאילו שזה סותם תיאבון בלבד – ממש לא! הגוף שבע, יש לו את כל המרכיבים התזונתיים שהיו באוכל לפני שהפך להיות שומן. וזהו הסוד של תהליך הדיאטה הזה. השומן נאכל והגוף נשאר בריא.

האם תרצי לקרוא מה עבר על כ- 85 נשים אחרות שעשו איתי את התהליך? תוכלי לעיין בפורום של סיפורי ההצלחה שלי כאן. הוא מלא בסיפורים מרגשים שמתחילים בחוסר אמונה ומסתיימים בתודה מכל הלב ותדהמה מיעילות והדיוק של הדיאטה שפותחה על דר' סימאונס הגאון.

יש לך שאלות נוספות או שתרצי לעשות הזמנה? תתקשרי: 072-2411509
כמו כן, ניתן למלא טופס הזמנה מאובטח באתר – תלחצי כאן כדי לעבור אליו עכשיו.

בברכת הרבה בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
Facebook/DietatSimeons