נושא: האם הגלובולים שלנו (כדורונים מתוקים קטנים) באמת בטוחים?

שלום לך!

לאחרונה יותר ויותר אנשים שפונים אליי מגיעים מלאי דאגות לסכנות, שהם קראו או שמעו עליהם, שטמונים לכאורה בנטילת גלובולים (כדורונים מתוקים קטנים), שנוצרו בשיטת העתקה אנרגו-אינפורמטיבית, כדוגמא אלה שהם חלק מערכת הדיאטה שלנו.

אני ממש רוצה להתייחס לזה במאמר הנוכחי, כי שאלות אלה מראות על חוסר ידע מובהק של הציבור בישראל.

נתחיל עם נושא הומיאופתיה שעקרונותיה עומדים בבסיס הייצור של הגלובולים שלנו, שמאפשרים לך לעבור בהצלחה את תהליך ההרזיה של דר' סימאונס התלוי בפעולת HCG שמועברת על ידי הגלובולים האלה, שהיא פתיחת מאגרי השומן המיותר לשריפה ואכילה במהלך הדיאטה.


הומיאופתיה קלאסית – מהי רמת הסיכונים שבה?

מול הדברים שאיומים שכן מאושרים לשיווק ומכירה בארץ על ידי משרד הבריאות, בואי נסתכל על הומיאופתיה ועקרונותיה. לקחתי את הקטע הבא מהאתר של ד"ר אסתר יוגב – רופאה לרפואה טבעית:

הומאופתיה קלאסית

הומאופתיה קלאסית הינה תפיסת עולם רפואית היודעת להתמודד עם מחלות אקוטיות וכרוניות כאחד. בזמן שברפואה הציבורית יאמרו לאדם החולה במחלה כרונית מתמשכת שהוא: "חייב לחיות עם זה" ולקחת תרופות כימיות במשך שארית ימיו, הרי שהומאופתיה קלאסית מאפשרת ריפוי מלא, אשר לאחריו אין צורך בלקיחת תרופות. כלומר זוהי דרך ריפוי המאפשרת לאדם חפש, חוסר תלות וניהול מהלך חיים אופטימי. לא זו בלבד שטיפול הומאופתי קלאסי נכון מאפשר חופש מתרופות ומתופעות הלוואי שלהן, אלא שתחושת הרווחה תורגש גם באופן נפשי ומנטאלי.

(http://esteryogev.co.il/document/65,64,36.aspx)

עוד מאמר מעניין בנושא מאת ד”ר בועז רון:

דוח של ממשלת שוויץ על הומאופתיה והרפואה המשלימה

דו”ח זה שיבח 29 מחקרים שנערכו על ” זיהומים בדרכי הנשימה העליונות / תגובות אלרגיות” שמתוכם 24 מחקרים מצאו כי היו בהם תגובות חיוביות לטובתה של ההומאופתיה. בהמשך שישה מתוך שבעה מחקרים בפיקוח אשר השוו את הטיפול ההומיאופתי עם הטיפול הרפואי הקונבנציונלי, הצביעו על כך שהומאופתיה היא יותר יעילה מאשר הטיפול הרפואי הקונבנציונלי (המחקר השביעי הנוסף מצא כי טיפול הומיאופתי שווה ערך לטיפול רפואי קונבנציונלי). כל התוצאות הללו של הטיפולים ההומיאופתיים התרחשו ללא תופעות לוואי, הנפוצות בקרב טיפולים רפואיים קונבנציונליים בתרופות. כשביצעו הערכה רק לניסויים הקליניים שבוצעו על פלצבו, 12 מתוך 16 מחקרים הראו תוצאות חיוביות לטובת….ההומאופתיה.

(http://www.boazron.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D/%D7%93%D7%95%D7%97-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%9E%D7%A9%D7%9C%D7%AA-%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A5-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%95%D7%9E%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%AA%D7%99%D7%94-%D7%95%D7%94%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%90/)
 

למה הומיאופתיה בטוחה ואין בה תופעות לוואי?

הסיבה לכך היא שיטת הדילול של מרכיבי המקור שבעזרתה נוצרים תכשירים הומיאותיים – כדי להכין את הרמדי (התכשיר הסופי) לוקחים חומר מקור ומדללים אותו עשרות אלפי פעמים. כתוצאה, רק זכר אנרגטי של חומר המקור נשאר ולמרבה הפלא, שמדע הפיסיקה המודרני אינו מסוגל עוד להסביר בצורה מספקת, נושאים הומאופתיים כגון אלכוהול, מים מזוקקים וגלובולים מסוכר "זוכרים" ומעבירים לגוף את הפעולה המקורית כאשר שאת נוטלת את התכשיר ההומיאופתי.

גם מחקרים לעיל וגם הומאופתים מקצועיים יגידו לך שלא מדובר באפקט פלצבו וגם לא נדרשת אמונה כדי שהתכשיר ההומיאופתי יעבוד – הוא פשוט עובד! וכיוון שאין שום מרכיב כימי מלבד זכר אנרגטי בלבד של חומר המקור, אין שום תופעת לוואי, שתמיד נוכחות כאשר נוטלים חומרים כימיים, אפילו אלה המאושרים על ידי משרד הבריאות.


צעד אחד קדימה – רפואת האנרגיה

אך המדע אינו עומד במקום. ובשנים האחרונות התפתח ענף חדש ברפואה המשלימה – רפואת האנרגיה. תחום זה מאפשר למדוד את התבנית האנרגטית של תכשירים פעילים ולהעביר אותם בעזרת אלקטרוניקה לנושאים הומיאופתיים כגון גלובולים מסוכר.

בדיוק בטכנולוגיה הזאת השתמשנו, כאשר העתקנו את סגולות הורמון ההיריון HCG על הכדורונים שלנו – גלובולים מקסיליטול, תחליף סוכר טבעי המותר אפילו לסוכרתיים. להזכירך, דר' סימאונס נתן זריקות של HCG עצמו בזמנו, וגם כיום, רופאים שמעבירים את תהליך ההרזיה של דר' סימאונס בקליניקות שלהם תמורת אלפי דולרים לחודשיים של הטיפול נותנים זריקות של HCG עצמו למטופלים שלהם.

ובעוד את זוכה לקבל את הסגולות של HCG ללא נוכחות של ההורמון עצמו, על ידי נטילה של גלובולים מקסיליטול, תחליף סוכר שעושים ממנו מסטיקים ממותקים המותרים לסוכרתיים גם בארץ. הגלובולים מעבירים את הפעולה האנרגטית של ההורמון המועתקת על הגלובולים בעזרת מכשור מתקדם, שמבטיח את הפעולה ההומאופטית ללא שום נגיעה של חומר המקור בכדורונים הסופיים.

נשמע לא יאומן? נכון! אבל זה עובד – רק בארץ, בשנה האחרונה, שאני מוכרת את הגלובולים המתוקים עם פעולת HCG, עברו דרך התהליך יחד איתי מאל 1000 אנשים, וכל אחד, שנצמד להוראות המקוריות של דר' סימאונס המצויות במדריך המקצועי שכתבתי, מקבל את התוצאה המובטחת – ירידה במשקל של 8 עד 15 ק"ג תוך 40 יום של דיאטה עם יכולת וידע הנדרשים כדי לשמור על התוצאה המושגת לאורך שנים בעזרת תזונה מאוזנת בריאה ופעילות ספורטיבית מתונה.


יש לך עוד שאלות? תתקשרי: 072-2411509

את רוצה להזמין? תמלאי את טופס ההזמנה כאן – להזכירך, אם הגעת דרך המלצה, מגיעה לך הנחה של 10%, רק תצייני את שם הממליץ שהוא הלקוח שלי.

ענת שטרןבברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
Facebook/DietatSimeons