נושא: ייעוץ בנושא ספר מודפס ותרגום הערכה לערבית

שלום לך!

ענת שטרןהיום אני שולחת מכתב קצר מאוד כי אני ממש רוצה לשמוע את עצתך בתור לקוחה שעשתה את תהליך ההרזיה של דר' סימאונס יחד איתי!

הוצאה לאור של המדריך המקצועי

המדריך המלאקודם כל, אחרי היסוס רב ובקשות רבות, אנחנו הולכים להדפיס את המדריך המקצועי שלנו בצורה של ספר אמיתי, שניתן יהיה לרכוש ולקבל אותו בנפרד מערכת הדיאטה וגם כחלק מהערכה שלנו.

המדריך עבר עריכה נוספת, נושאים מעניינים התווספו, כדי ליצור מדריך מקיף יותר גם לאלה שלא עושים את הדיאטה איתי. ספר המדריך מתוכנן לצאת בשתי שפות להתחלה: עברית ורוסית.


תוכלי להגיד לי, בבקשה: 
1. האם היית מעוניינת לרכוש את הספר ואם כן באיזה מחיר?
2. אם הייתי יוצאת במבצע היכרות לקראת פרסום הספר - 50% הנחה למזמינים מראש, האם היית מעוניינת להיות חלק מהמבצע הזה?

לידיעתך - תשובתיך אינן מחייבות אותך בשום אופן! אני רק רוצה להבין מה חושבים הלקוחות שלי ולמה לצפות לקראת ואחרי ההוצאה לאור.

ונושא נוסף - תרגום הערכה המלאה לערבית!

מדריך הדיאטהאני מאוד מתרגשת, כי מזמן רציתי להציע את הערכה שלנו ללקוחות דוברי ערבית. אחת הסיבות היא שאנחנו היחידים שמציעים פתרון לפעולת HCG בצורה של כדורונים מתוקים שלא מכילים אלכוהול - אין את אז לאף אחד אחר בעולם - חיפשנו!

התרגום לערבית כולל תרגום המדריך המעשי, כל התכנים של היומן האינטראקטיבי, הטבלאות להורדה והדפסה וכן כל הדפים של האתר - דפים למתעניין ודפים של מרכז התמיכה.


את המדריך אני תמיד מתרגמת בעזרת משרד תרגומים מקצועי, אבל עבור תרגום שאר התכנים אני מחפשת אישה דוברת ערבית שתרצה לעזור להביא את הערכה שלנו לשפה הזאת תמורת אפשרות לקבל 2-3 ערכות של הדיאטה שלנו בחינם עם אפשרות מכירה לאנשים אחרים בסביבה שכבר יוכלו ליהנות מכל חומרי הסבר על תהליך הדיאטה בשפה הערבית!

למה אנחנו עושים את זה בצורה הזאת דרך מציאת שותפה מראש? כי כל זה יהיה בעל משמעות ויעבור רק אם נמצא מישהי שרוצה לעזור בלעבוד עם אנשים דוברי ערבית בארץ ובמדינות שכנות יחד איתי.

השותפה הזאת תקבל לפחות 35% ממחיר הערכה אם היא תענה על שאלות של אישה שמתעניינת בדיאטה בשפה הערבית ובהמשך תעזור לה לעבור את התהליך בעזרת מרכז התמיכה שלנו שהוא כבר ידבר ערבית באופן מלא, וכן עם ידע עצמי מעשיית התהליך באופן אישי שיש לה כבר ושאעזור להעשיר באופן אישי בתור יועצת בכירה ומאמנת.


אם ההצעה הזאת מעניינת אותך - אל תהססי לפנות אליי ונדבר!

בברכה רבה לכולם וחג שמח,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית